Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام دخترم پنج ماه ونیم داره خیلی بی قراری میکنه با کلی زحمت میخوابونمش خیلی زود بیدار میشه تمایلی هم به خوردن سرلاک نداره میتونم براش شیر خشک بگیرم از چی استفاده کنم ممنون
- یبوست
سلام پسر من ده ماهشه از شش ماهگی که غذای کمکی شروع کردم یبوست گرفته .مدفوع و بعد از یه هفته تا ده روز انجام میده .این دفعه پانزده روز مدفوع نکرد شیاف گذاشتم .روغن زیتون بادام دادم .شربت نی نی لایک دادم بردم دکتر شربت لاکسی ژل داده موردی ندارد بدم بهش .نمیدونم چکار بکنم که خوب بشه
- سرفه خشک
سلام خسته نباشین پسرم 36هفته بدنیااومده الان 16روزشه دوروزه سرفه خشک داره قبلش عطسه داشت چیکارش کنم الان دکتربستریش کرده عکس ریشم گرفتم سالم بود
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید دختر چهارساله دارم از موقع تولد یبوست دارد ومزاجش بسیار خشک است وزن تولد 3100والان 16کیلو است هنگام دفع اذیت میشود چکار کنم ممنون از شما
- سلام نوزاد ۱۰روزه ام استفراغ زرد میکنه زیاد چیکارکنم
- یبوست نوزاد۲ونیم ماهه
سلام پسرم ۸روز یبوست گرفته پزشک شربت لاکسی ژل داده وگفتن روزی یه قاشق مرباخوری ولی بعد از سه روز دفع نداشته، به نظر شما شربت رو دوبار در روز ندم تا دفع داشته باشه
- سلام یه پسر دو و دختر شیش ساله دارم سرفه و آبریزش بینی دارن شربت سیتریزن چقدر وچند ساعت یبار بدم
- سلام ی جوش سرسفیدکنارنوک سینه پسرم هست فشارمیدیم مایع سفیدبیرون میاد
- یبوست و نفخ نوزادان
دختر ۳۵ روزه ای دارم ک دائم در حال پیخ خوردن ب خودش هست،بی قراره و هیچ چیز جز مکیدن سینه آرومش نمیکنه،شیر خودم کمه و مجبورم شیرخشک بدم ک با شیر خشک ببلاک ای ار یبوست گرفته و سه روزه دسشویی نداشته،زور میزنه برای دفع و جیغ میکشه اما دفع نمیکنه،چیزهای جورواجور جور دادمش ک دفع کنه اما نکرده،چ کنم؟چجوری دسشویی میکنه ک اینکارو بکنم.راستی نمیدونم برگشت شیر چقد باید باشه ک رفلاکس حساب بشه،آخه دخترم حس میکنم تو حلقش دائم شیرهست،و سینه اش گاهی خس خس میکنه از این شیر ک بالا میاد،آیا باید داروی ضدرفلاکس بخوره؟
- خوردن شیر؟؟
سلام وخسته نباشید آنیسا ۱۶ اسفند یک ساله میشه میتونه از الان شیر پاکتی و پنیر بخوره؟ مرکبات و گوجه فرنگی چطور؟
- نفخ
فرزندم دوروزه نفخ کرده شکمش باد میکنه چکاربایدبکنم
- سرفه کودکان
سلام خسته نباشین پسر من سرفه شدید با تب داشت دکتر براش قرص سفکسیم۲۰۰ داد ۱۰ روز بهش دادم سرفش خوب نشد میشه دوباره همون قرص بدم تا سرفش خوب بشه پسرم ۷ سالشه ۲۰ کیلو داره
- موارد استفاده از سفکسیم
سلام دخترم گلوش قرمز شده و میگه میسوزه و یکم هم مدفوعش شل شده آیا با سفکسیم ۱۰۰ خوب میشه چیکار کنم دکتر من تو خونه حبس هستم و فقط یه شربت سفکسیم ۱۰۰ دارم و یه آزیترو۱۰۰ و دفین هیدرامین تورو خدا پاسخ بدید
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من پانزده روزه بدنیا اومده الان همش خلط داره و سرفه شدید چند بارم بردیم دکتر اما هنوز خوب نشده راهنمایی میکنید لطفا
- دوز مصرفی سفیکسیم ۱۰۰
با سلام و وقت بخیر دخترم ۲سال ونیم هست و ۱۲کیلو دو روزه سرما خورده چشماش چرک میده و آبریزش بینی داره،سرفه های خلط آور داره لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر
- مدفوع
باسلام نوزادم ۳ ماهست سه روزه مدفوع نکرده هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چه کاری میتونم انجام بدم
- شیرخشک
با سلام خسه نباشید پسر من ۲۷ روزس کولیک دارد ایا من میتوانم بدون نسخه پزشک شیر خشک گیگوز ب پسرم بدهد
- دهان
سلام آقای دکتر نوزاده هیجده روزه ای دارم زبانش سفید است ولی بقیه دهانش مشکلی ندارد و درست شیر نمی خورد آیا این برفک دهان است و باید چکار کنم ممنون از پاسخگویی شما
- رفلاکس نوزاد ورگه های خون درمدفوع نوزاد

