Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد و وزن
سلام دکتر دختر من الان 4سالش شده ،14700وزنشه ،وزن تولد 2400بوده قدش 103خوبه؟
- رشد مو
سلام ببخشید دخترم سه سالشه اصلا موهاش رشد نمیکنه چه شامپویی برای رشد مو موثره شامپو فولیکا . جانسون یا موستلا کدومش خوبه ممنون میشم
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام جناب دکتر من بچه دو سال و نیم دارم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته ولی مقدار دوز مصرفی را ننوشته چه طوری بهش بدم ؟
- سوپ
سلام به سوپ بچه یکساله شیر ریختم شیر حالت بریده بریده شد به بچه بدم سوپ یا ندم ؟ تاریخ شیر درست بود ممنون
- لیوان
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم از چند ماهگی باید با لیوان به کودک آب بدهیم؟
- برفک دهان
سلام دخترم سه ماهش و از دوماهگیش دهانش برفک داره و تا حالا پنج شیشه قطره نیستاتین استفاده کردیم خوب نمییشه کم میشه ولی خوب نمیشه
- خلط پشت گلو
با عرض سلام و خسته نباشی پسرم ۵ سالش به مدت سه ماهی که شب ها وصبح اول وقت خلط داره هیچ علایمی از سرماخوردگی نداره واصلا سرما هم نخورده لطفا راهنمایی کنید با سپاس
- سرماخودگی
سلام من یه نوزاد پنج ماهه دارم که سرما خورده سرفه شدیدی میکنه اتسه هم میکنه میخواستم ببینم چی کار کنم ممنونم
- سلام دخترم چهارماهشه بخادر عدم لاکتوز ببلاک ال اف میخوره تا کی باید بهش بدم شش ماهگی شبرشو باید عوض کنم ببلاک دو بدم یا همینو ادامه بدم؟؟؟؟؟
- نرفتن به مدفوع 3ساله
سلام دختر من3سالشه هر چهار روز یک بار به زور با خشکیت میره دستشویی چیکار باید بکنیم
- احتقان بینی
نوزاد ۱۸ ماهه ام شبها تا صبح حالت احتقان بینی و کیپی بینی در خواب دارد، علت چیست و چه باید کنم؟
- پوست
نوزاد من ۳ ماهشه . رو پوست بدنش البته بعضی از جاهاش پوستش قرمز و ترک داره مثلا رو پاهاش یا رو شکمش یا رو دستاش ولی خارش نداره. خیلی خشکه و ترک برده . خواهش میکنم راهنمایی کنید که چیکارش کنم. یه مدتی از کرم مرطوب کننده بچه هم استفاده کردم ولی نتیجه ندارد
- اندازه دور سر نوزاد
دور سر نوزاد من در ۴روز اول تولد ۳۶ونیم بود ولی و گفتن باید در دوماهگی ۴سانت اضاف کرده باشه ولی بچه من ۲سانت ونیم اضاف کرده خیلی نگرانم آیا مشکلیه؟
- شربت سفیکسیم 100 چند روز ب بچه بدیم
سلام خسته نباشید شربت سفیکسیم 100 باید چند روز به بچه بدیم
- اکوژنیسته کبد
- سلام پسرم دوسالشه همش گریه های بی علت میکنه وسرشومیکبه
- لاغری کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم قد۹۱ وزن ۱۰ کیلو افزایش وزن نداره آزمایش کامل داده هیچ مشکلی نداشته است ولی هرروز که معده کودک کار نکند غذا نمی خورد اشتها خیلی زیادی هم ندارد فعالیت کامل عادی چه بکنیم با این کودک
- سلام اقای دکتر دخترم ده ماه است الان اسهال و استفراغ گرفته دکتر برا استفراغ دارو داده و برای اسهال قطره پره کید ولی اسهالش خوب نشده و مدفوعش حالت عفونی شده شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده ولی اسهال داره همچنان بهش چ دارویی بدم برا اسهالش ممنون از راهنماییتون
سفیکسیم میدم بچه بعدش گریه میکنه آیا بدم
- تب نوزاد 8ماهه
سلام پسر من 7 ماهو یک هفته داره تب کرده قطره استامینوفن تلخ نمیخوره میشه یه قطره استامینوفن خوب معرفی کنید؟
- کودک
آیا برای کودک چهار ساله نیاز هست که مولتی ویتامین یا آهن داد؟

