Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- خندیدن نوزاد
باسلام نوزادي هفت ماهه دارم كه هرحركتي انجام ميدم از شش ماهگي ميخندد از ته دل هركاري كه به نظرش خنده دار باشه مثل چيزي كه از دستم بيفته نيم ساعت بهش از ته دل ميخنده همه ميگن براش ضرر داره از ته دل ميخنده نگران ميكنن منو
- فاویسم
سلام اقای دکتر. نوزاد پنجاه روزه ی من فاویسم داره. میتونم موهامو رنگ کنم؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.نوزاد پنج ماهه دارم.چند روزه فقط گرفتگی صدا داره.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون
- نوزاد
آیا دریافت واکسن باعث خواب زیاد نوزاد میشود؟نوزادم دو روز قبل واکسن دریافت کرده و امروز فقط برای شیرخوردن بیدارشده واصلا درطول روز بیدارنبوده وهمش خواب آلود است
- قطره آدزیر
سلام جناب دکتر قطره آدزیر قطره ی خوبیه؟؟آد و زینک و آهن باهم تداخل ایجاد نمیکنن؟؟
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه
- راه نرفتن وحرف نزدن کودک ۲۲ماه
باسلام. من یه بچه ۲۲ماهه دارم دختر۷ماهه به دنیااومدنه راه میره ونه حرف میزنه دندنهاش روزوددراوردوالان پوسیده شدندآیادخترمن راه میره حرف میزنه.باباومامان رومیگه.توروخداراستش رابگید.بسیارباهوش هم هست.
- حساسیت به شیر
با سلام دختر سه ماهه دارم که روده ها صد دارن و روزی هشت نه بار مدفوع موکوس دار دارد ازمایش انجام دادیم و بین 15 تا 20 عدد گلبول سفید دارد.نشانه حساسیت به شیر گاو هست؟
- بیخوابی
سلام پسرم دوماهو نمیشه،سبا ساعت ۱۱ میخوابه تا ده صبح بعد بیدار میشه دیگه نمیخوابه،بعداز ظهر ها هم خوابش میاد ولی مقاومت میکنند اصلا نمیخوابه،چند ساعت باید بخوابن آیا کم نیست،بعدهم خیلی تو خواب تکون میخوره و باعث بیدارشدنش میشه بعد دوباره میخوابه،خوابشم خیلی سبکه،یعنی طوری شده که با همسرم درگوشی حرف میزنیم
- خلط سینه نوزاد
دکتر سلام پسرم ۵ ماه و ۲۰ روزشه دکتر براش شربت تئوکال داده هر ۸ ساعت چند سی سی بدم
- قطره
بإسلام.نوزادم وارد هفت ماهگي شده مولتي ويتامين،قطره پدي لاكت،قطره آهن،وشربت زينك سولفات يك سي سي در روز ميخوره موردي نداره؟ شيرخشك مصرف ميكنه
- تب
سلام بچه سه ماه ۷ روزم تب داره بهش استامینیفون میدم هر ۶ ساعت. آیا ضرر داره چجوزی تبش و پایین بیارم به نظرم سرما خورده
- به نوزادم دارویی که در دمای اتاق بود دادم
سلام به نوزاد ۶ ماهه ام به خاطر واکسن هاش استامینوفن پاراکید که حدود ده روز پیش باز شده بود و در دمای اتاق بود دادم فقط یک بار آیا امکان مسمومیت هست علائم مسمومیت نداره؟
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. نوزادم ۱۴ روزه است. زردی ۱۳ داشت ک ۵ ساعت زیر دستگاه ماند و به ۱۱ رسید. دیشب مادرهمسرم بهش۵یا ۶ قطره اب انار (دوتا دانه ی انار) داده خورده. مبخواستم ببینم مشکلی براش پیش میاد ؟ خیلی استرس دارم
- مدفوع زرد
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه ب تازگی مدفوش زرد روشن شیرخشکی هم هست چندوقت ک سرلاکشوبیشترمیدم احتمال داره ازسرلاک باشه؟
- گرفتگی بینی بی قراری
الان دوروز بی قرار شیر نمیخوره بینی هم گرفته
- سرماخوردگی نوزاد
باسلام. پسرم ۵ماهشه چندروزه موقع نفس کشیدن بینیش صدا میده معلومه خلط داره، چیکار کنم؟ شب ها هم کم خواب شده یکمم اشتهاش کم شده.
- انداختن اشتباهی قطره چشمی به بینی نوزاد دوماه ودو روز
با سلام .استفاده اشتباهی قطره آناپریون چشمی در داخل بینی نوزاددوماه ودوروزه خطر دارد بعد پنج دقیقه قطره بینی انداختم خطری برای نوزادم نداشته باشه.ممنون میشم راهنماییم کنید
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٦ ماهو ١٨ روزشه طي ٢٤ ساعت كلا يازده ساعت ميخوابه( ٨ ساعت از شب تا صبح و سه ساعت هم طي روز )آيا اين ميزان خواب براي رشدش كافيه ؟ ممنونم ازتون

