Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام وقتتون بخیر ببخشید من بچم ۵ ماهشه تو ده روز همش یه بار دلش کار کرده فک کنم یبوست گرفته رفتم داروخانه براش شربت میموماگ ۸ درقد نوشته میشه بهش بدم؟اگه میشه چقدر بدم؟؟
- اگزما
سلام نوزادم چهارماهس همش صورتش اگزما میزنه و صورتش خیلی میحاره خیلی نگرانم ایا دراینده جای اگزما روی صورتش میمونه ؟وراهکارپیشنهادیتون چیه
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. دخترم هجده ماه تمام سن دارد و از شیر خودم تغذیه میکند. به شدت به شیر وابسته اس به خصوص برای خوابیدن حتما باید شیر بخورد تا به خواب برود. قبل از خواب شب یک ساعت تمام سینه در دهانش است تا خوابش ببرد در غیر این صورت بهانه گیر و عصبی میشود و گریه میکند بعد از خوابیدن هم در طول شب چندین بار بیدار میشود و گریه میکند و شیر میخواهد.وعده های غذایی و میان وعده هایش را به طور کامل میخورد و اطمینان دارم که این بیدار شدن ها از روی گرسنگی نیست. خواستم بپرسم از چه سنی میتوانم او را از شیر بگیرم ؟و با این شدت وابستگی بهترین روش برای از شیرگرفتن چیست؟ خیلی ممنونم از لطفتون
- سلام،خسته نباشید اقای دکتر ، بیماری سرم سیکنس چرا وچگونه به وجودمیاد؟درمان داره؟به وه پزشکی بایدمراجعه کنیم ؟عوارض داره؟چه دارویی باید مصرف بشه،ماتهران هستیم ،ممنون میشم مارو راهنمایی کنید
- آفت دهان
با سلام دختر من ماههشه الان دیدم که روی سقف دهانش یه سفیدی مثل آفت داره . برای درمان چه کاری باید انجام بدم . با تشکر
- فاصله بین دارو
با عرض سلام و وقت بخیر
میخواستم بدونم بین تزریق آمپول ویتامین دی و قرص لووتیروکسین باید چقدر فاصله باشه تا مانع جذب قرص لووتیروکسین نشه؟
باتشکر - مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
پسر من 7 ماهشه میتونه اموکسی مصرف کنه و چقدر
- زردى پسرم يك ماهشه
پسرم يك ماهشه رو دماغش و كنار چشمش زرد يه كم هم زمينه داخل چشمش زرد روز اول ك بدنيا اومد زرديش رو ١٢بود با نور مهتابى ك كرايع كرديم اومد رو ٧بعدش باز برديمش با استفاده از دستگاه گذاشت رو پيشونيش اومده بود روى ١٠بهم گفت شبر بدش ديگه خوب ميشه حالا نگران شدم ١ماهشه هنوز خوب نشده هيچ داروى هم تجويز نكرد .چيكار كنم ؟توى اين ويروس كرونا هم ميترسم بچمو ببرم دكتر .واقعا خيلى نگرانم . ايا ب مغزش اسيب وارد نميكنه الان يك ماع هنوز اين زردى رو داره؟ چه دارويى بش بدم؟ميتونم از داروهاى عطارى استفاده كنم .؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت آموکسی سیلین به بچه یازده ماهه بدیم؟
- غذای نوزاد
سلام خسته نباشیددکترمن پسرم شش ماه تموم کرده شیرخودمومیخوره خیلی شیرم زیاده همین الانم نصفشوبیرون میریزم اشکال نداره بجای غذای کمکی همون شیرموبخوره؟
- در مورد گلاب
سلام وقت بخیر بچه من ۱۲ماهشه هنوز یکسالِش تموم نشده.میشه بهش گلاب داد؟
- سلام درمان سرفه خلطی کودک ۷ ساله
سلام دختر من ۶سالشه .بعد از سرماخوردگی دچار سرفه های خلطی شده حدود ده روز هست اکسپکتورانت دادم فایده ندارد چکار باید بکنم ممنونم
- آمپول دگزامتازون
سلام آقای دکتر خسته نباشید امروز دخترم سرماخوردگی شدید داشت بردمش پزشک عمومی براش آمپول دگزا نوشت شنیدم که ضرر دار گفتم ببینم هیچ خطری نداره براش 5سالش 17 کیلو
- جوش های قرمز صورت
سلام اقای دکتر گفته بودین ک پسرم چن وقته شه پنج ماه نیم هست صورتش از سه ماهگی شروع ب خارش و گریه بیتابی میکنه..متخصص بردم پماد هیدروکورتیزون۱درصد داد اما اونم ک قطع میکنم برمیگرده.ممنون میشم ی پماد خوب معرفی کنید.
- قرص ژلو کاف
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر ،پسرم 7سالشه وسرفه داره دکتر بهش قرص ژلو کاف داد،بروشورشو نگاه میکنم، نوشته برای زیر 12سال ممنوع میباشد،موندم قرص رو بهش بدم یانه
- کمبودوزن وبی اشتهای
دختر هشت نیم ماه دارم اصلا غذانمیخوره همش لاغرتر میشه چکنم
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر دیشب تو مدفوع پسرم یه رگه خونی خیلی خیلی ریز دیدم خودم با توجه به مطالعه در سایتها احتمال حساسیت به پروتئین گاوی میدم چون شیر خشک بیومیل پلاس به علت نداشتن شیر میدم آقای دکتر پسرم چهار ماهشه ازتون تقاضا دارم اسم آزمایشی که مشخص بشه پسرم حساسیت داره یا ن چی هستش که به آزمایشگاه مراجعه کنم ممنون میشم بگین چه آزمایشی باید ازش بگیرم
- اشتباهی دارو دادم
سلام پسرم شش سال سه ماهشه بردمش دکتر بهش ناپروکسن 250 داد 12 ساعتی یک عدد بهش دادم بعد چهار ساعت حواسم نبود دوباره بهش دادم حتی وقت یکی دیگه از قرصهاش هم بود اونم خورد آیا مشکلی پیش میاد
- شیر خشک

