Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهایی
سلام تورو خدا کمکم کنید بچم شیر خشکیه شیر نمیخوره ۲۰ هم بردم واکسن ۶ ماهگی زدم حالا اصلا لب به شیر نمیزنه و میخوام شیر بدم جیغ میزنه و گریه میکنه بچم آب شده غذای کمکی هم نمیخوره؟
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- شیرخشک
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- شیرخشک مناسب بعداز دوسالگی
باعرض ادب واحترام خدمت شما آقای دکتر چون اینروزا مطب تشریف ندارین وکودک منهم دوسالگیش تمومشده میخواستم بدونم که بعد از دوسالگی چه قطره هایی نیاز داره واینکه آپتامیل پپتی دواستفاده میکرده بعداز دوسالگی شیر خواست چه شیری مناسبه
- سلام پسرم با استامینوفن تبش پایین نیومد دکتر گفته بروفن بدم مشکلی نیست؟
- يبوست كودك ده ماهه
سلام وقت بخير كودك ده ماهه من دو هفته است دچار يوبست است هفته اول خيلي دفعش كم و ببخشيد سفت بود بعد از يك هفته مصرف شربت لاكتولوز و بي بي كر و پارافين خوراكي با تجويز پزشك كمي بهتره شده ولي يك روز در ميان دفع دارند چه دستوري ميفرماييد ضمنا شير خشكشم گيكوز كرديم بازم به دستور پزشك
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
۶/۵ ساله
- زخم سر
سلام آقای دکتر دخترم ۵ساله با وزن ۱۵ پیشانی زخمی شد بخیه سطحی خورد دکتر پماد جنتامایسین چشمی داد آیا آنتی بیوتیک خوراکی نیازه؟ممنون
- کپسول امپرازول
سلام، آقای دکتر کپسول امپرازول ۱۰ برای بازگشت اسید معده به کودک ۸ و نیم ساله با وزن ۴۳ کیلو روزی چند عدد است؟
- مصرف نخود فرنگی برای فاویسم
سلام. آیا نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم میتواند نخود فرنگی مصرف کند؟
- سلام میخواستم بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ۲سال ونیم چه دوزی است
سلام آقای دکتر دوز مناسب آزیترومایسین برای کودک ۲ سال ونیم چی هست؟
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم ازنوزادیش موقعی ک گریه میکرد پوستش کبودمیشدونفس نمیکشید وازحال میرفت فقط موقعی ک گریه میکرد اینطورمیشد،الان ک پنج سالش شده هنوزم همینطوره گریه میکنه تپش قلب، تنگی نفس و لرزش دست داره دکتربردم ب جوابی نرسیدم خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید.ممنون.
- نفخ و دفع زیاد کودک
سلام وقت بخیر پسرم 19 ماه هست 1 ماه هست از شیر گرفتیم از وقتی که به غذا خوردن افتاده روزی 3 تا 7 بار دفع داره و نفخ زیادی داره عیبی نداره یا دارویی یا چیزی رو باید مراعات کنیم ممنون از شما
- برای کودک ۲۰ماهه چقدر مصرف شود
- مسواک
سلام خسته نباشید ببخشید میشه به دندون کودک یک ساله مسواک بزنم البته با اب
- کودک7ماه وزن 9کیلو مقدار مصرف آزیترومایسین چقدره؟ ن
علائم خلط ازبینیش میاد سبز رنگه
- سلام دخترم نه سالشه از دیروز معده درد داره میتونم قرص فاموتیدین یا کادمیوم سی براش بدم
سلام دخترم نه سالشه میتونم قرص فاموتیدین یا کلدنیوم سی براش بدم
- سیدرال
سلام آقای دکتر قطره آهن سیدرال برای بچه آلرژیک مناسب هستش؟ میگن توش شیر داره
- یبوست

