Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جواب ازمایش
سلام آقای دکتر لطفاً جواب این آزمایش روبهم بگید وچ داروی استفاده شود خیلی ممنونw.B.c.14.5 تیرویید6.74 R.D.w.cv17.1 جواب آزمایش کودک 4ساله
- سرماخوردگی
سلامپسرم۵سالدارداموکسیلینچندباربدموچندسیسیوزنشم۱۵کیلو
- سرفه نوزاد
- ترشح بینی
آقای دکترسلام ازشماسوال شدکه ترشح بینی کودکم که بعضاایجادمیشه ممکنه مربوط به حساسیت باشه اگه اینطورباشه نیازبه اقدام خاصی هست؟واینکه ممکنه سرماخوردگی درون بدن بمونه دوسه ماه طول بکشه بعدعفونت گسترش پیداکنه
- یبوست نوزاد هفت ماهه
باسلام و احترام آقای دکتر دخترم بیمار شماهستند الان شش ماهشون گذشته و ده روز دیگه هفت ماهشون تموم میشه از وقتی غذای کمکی رو شروع کردن میزان دستشویی مدفوع کم شده طوریکه هفته پیش ۵ روز دستشویی نکردن و بعد پنج روز با رفتن به بیمارستان هفده شهریور و تجویز شیاف گلیسیرین تونستن دستشویی کنن الان امروز دوباره دستشویی نکردن شیرمادر میخورن و غذای کمکی هم صبح ها حریره بادوم با برنج و بادام و شیر خودم ظهر ها و شب ها هم سوپ مرغ یا گوشت که ترکیبلتش به همراه برنج و هویج و سیب زمینی و کدوحلوایی و کره جدیدا اضافه کردم هستش در نبود شما جهت ویزیت حضوری با دکترهایی که فرمودید تماس گرفتم ولی موفق نشدم نوبت بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید تا چندروز دستشویی نکردنشون طبیعیه؟ و اگه دستشویی نکردنبه حالت طبیعی دوباره از شیاف گلیسیرین استفاده کنم یا شما مورد دیگری رو تجویز میفرمایید؟ ممنون از راهنمایی تون جناب دکتر انشاالله به سلامتی برگردید ایران
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه چندبار درروز میتونه شیرخشک چندبار پاستوریزه بخوره؟
- قرص سفیکسیم برای کودک فاویسم مشکلی نداره،وایا میتونه قرص وبجوه
ایا قرص سفیکسیم ۲۰۰جویدنی است؟
- دوز مصرفی آموکسیلین125
مقدارمصرف وفاصله زمانی برای مصرف داروی آموکسیسلین125 در کودک1سال ده ماهه با وزن 10کیلو
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- شیرخشک ببلاک2
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه شیرخشک ببلاک 2 میخوره تاکی باید اینو بخوره و کی ببلاک 3 شروع کنه؟
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- خارش بین انگشتان دست و پا
با سلام- علت خارش بین انگشتان دست و پای کودک 26 ماهه که در طی شب بیشتر است چه می تواند باشد؟ توضیح اینکه فقط مقداری قرمزی پوست در محل خارش ها دیده میشود.
- ازمایش کودک
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسرم بیست ماهشه سرماخورده اشکالی داره آزمایش دوسالگی رو الان بده؟
- وزن کودک
سلام وقت بخیر. پسر ۶ ساله دارم با وزن ۱۶ کیلو. آلرژی داره و لوزه هم داره که دیدید فرمودید فعلا نیاز به عمل نداره. وزنش کمه؟ برای وزن گیری چی میتونم بهش بدم؟
- گلو ووو
سلام من بچم 7ماهشه خودم گلوم درد میکنه سرما خوردم میشه قرص آزیترو مایسین با سیتریزین بخورم
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- بی اشتهایی
سلام پسربچه ۳ونیم ساله خیلی کم اشتهاست وآزمایش ازش گرفتم کم خونی داشت چند دوره شربت زینک و فوروگلوبین دادم که باز علاعم کم خونی داره و ناخن پاهاش شکننده است آیا باز شربت ویتامین بهش بدم ممنون از راهنماییتون
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- مقدارمصرف ازیترو۲۰۰
سلام. دخترم دوسال وچهار ماهشه سرفه های خلط دار داره براش ازیترو۲۰۰ گرفتم لطفا میشه راهنماییم کنید روزی چند سی سی وچند نوبت بهش بدم

