Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت زینک
سلام به کودک سه ماهه روزانه میتوان چند قطره به او شربت زینک سولفات داد؟ با تشکر
- کوچکی دور سر نوزاد
سلام نوه من ۱۲ روز پیش با وزن ۲۳۰۰ و دور سر ۲۷ به دنیا آمد الان دکتر سی تی اسکن مغر برایش تجویز کرده و می گوید ممکن است مغر رشد ش کم باشدخیلی نگران هستم سی تی چه کمکی می کند .
- استفراق زرد رنگ
سلام پسرپنج ماهه ای با وزن ۸ و نیم کیلو دارم که آلرزی و ریفلاکس دارد امروز مقداری مایع زرد رنگ بالا آوردن چی میتونه باعث بشه؟
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدپسرم خس خس سینه داره وگهگاهی شیربالامیاره4ماه و25روزشه 7500گرم وزنشه میشه داروبهم معرفی کنید ممنون
- یبوست نوزادچهارماهه
دخترم بعلت داشتن رفلکس معده شیرخشکش عوض شد(انتی رفلکس)اسم شیر خشکشه ولی از زمانی که شیرش عوض شده بسخت مدفوعش رادفع میکنه چکارکنیم،من در آلمان ساکن هستم.
- شیر
با سلام نوزادی یازده روزه دارم تمایل به شیر خوردن دارد ولی نمی تواند شیر بخورد همش به خودش می پیچد و ناله میکند چکار کنم
- تغذیه
سلام بیسکوییت مادر در دوران سرما خوردگی نوزاد میشه بهش داد
- بی قراری و گریه هنگام بلع
سلام نوزاد یک ماه و ده روز که وزن گیریش خوبه هم شیر مادر میخوره هم شیرخشک جدیدا موقع بلع بی قراری میکنه و گریع اش میگیرع رفلاکس پنهانم داره امپرازول هم مصرف میکنه ناشتا یک سی سی، چیکار کنم واسه این بی قراری احساس میکنم همیشه گشنشه
- چنگزدن به صورت
سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماهه دارم . شبها هنگام خواب یا در روز وقتی میخواد بخوابه به صورتش چنگ میزنه به طوری که همیشه صورتش زخمه جای ناخن هاشه. علت چی می تونه باشه؟ به پروتیین گاوی حساس هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره
- سرفه
با سلام دخترم ۶ ماهشه حدود ۱۰ روزه که سرفه خشک و خز دار میکنه به خصوص صبح ها بعد از بیدار شدن ولی علایم دیگه ای نداره روز ها هم خوبه چه کار باید بکنم .در ضمن خودم هم چند وقتی بسیار سرفه میکنم که دکتر گفته حساسیت ایا ممکنه از من گرفته باشه.با تشکر
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- مولتی ویتامین یا آد
سلام آقای دکتر من ۶ماه دخترم تموم شده تا به حال بهش قطره آد میدادم از این پس مولتی ویتامین بدم بهتره؟؟یا همون آد بدم؟؟چون به نظرم مولتی ویتامین اشتها رو زیاد میکنه و بچه ی من چون کم غذاست
- نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
- گودی پشت سر
ملاج خلفی نوزاد تا چهار ماهگی بسته میشود چون یه گودی پشت سر داره که سفته آیا بسته شده یا نه
- سرماخوردگی
سلام نوزادی دوماه وبیست ودو روزه دارم ده روز پیش سرما خورد دکتر بهش ازیتروماسین سیتریزن ولوکاست داد ۵ روز خود خوب شد الان دوباره سرما خورده دوباره میتونم همون داروهارا بهش بدم
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
مدفوع دخترم امروز کلا ژله ای بود علت چیست
- نشاندن نوزاد
سلام نشستن نوزادتاچندماهگی باید باشد
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم

