Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- درد ناف کودکان
سلام.پسرم ۹سالشه،سه چهارروزه که نافش درد میکنه،اشتهاش بدنیست،استفراغ نداره،تحرک داره،داروهای زیادی بهش دادیم اما دردش کم نشده،لطف فرمائید مشکلن داره ،برای درمانش چه داروی استفاده کرد؟تشکر
- نوزادمافاویسم
سلام خسته نباشید نوزادما۴۵روزشه وفاویسم داره میخایم ختنه ش کنیم برای تسکین دردش نمیتونیم ازاستامینیوفن استفاده کنیم چه قطره یاشربتی برای تسکین دردش استفاده کنیم که براش ضررنداشته باشه باتشکر
- مکمل تقویتی
سلام جناب دکتر برای دختر دو ساله که مهدکودک میره با توجه به سرد شدن هوا و شیوع بیماریها چه مکمل تقویتی توصیه میکنید تهیه کنم؟ متشکرم
- عفونت چشم کودک یکساله
دخترم یسالشه یه چشم ازش اشک میاد و ترشح چرکی داره
- پسرم تب شدید دارد و دور دهان و کف دست و پا دانه ریزد زره مال چیه
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه تازه وارد دوازده ماهگی شده چند روزی است که سرما خورده وازیترومایسین صد استفاده میکند وسه روز هم سیتریزین به او دادم واز قطره ی بینی هم استفاده میکند ولی هنوز گرفتگی بینی دارد ایا میتوانم تا سه روز به او سرما خوردگی کودکان به او بدهم یا نه وایا هیچ قطره ی بدنی بهتری وجود دارد که خلطها را دفع کند ممنون
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- اب
سلام تقای دکتر خسته نباشید باتشکر ازاینکه وقت میزارید سوالات مارو پاسخ می دهید خدواند نگه دارشما وخانواده تان باشد.راج اب دادن ب نوزاد فرمودید هر چقدر میل داشت بهش بدم.بنده نوزاد ده ماهه دارم روزی شش هفت بار بهش اب میدم و هر دفعه هم با تمایل میخوره میخواد سوالم این هسش براش زیاد نیس مشکلی نداره شش هفت بار بهش در روز اب و چهل میلی هم ابمیوه بدم؟؟؟.نوزادم گرمایی هسش یبوستم داره
- سرماخوردگی نوزاد هجده ماه
سلام پسرم هجده کاهش هست سه روز مداوم تب بالا داشت بعد سه روز تبش پایین اومد ولی الان اسهال داره آبریزش بینی داره شبا هم بینیش کپ میشه نمیتونه شیر بخوره سرفه خلط دار داره و عطسه بسیار و بی حاله و بی قراری میکنه
- تعداد دفعات زیاد کودک ۱۳ ماهه؟؟؟
با سلام یه پسر ۱۳ و نیم ماهه دارم و همیشه در حالت عادی نهایت دو تا سه بار دفع داشت در روز کلا بد غذا هست و بعضی وقتها خوب میخوره و بعضی وقتها بد و الان حدود دو روز هست که غذاش خوب شده و بعد هر بار غذا خوردن دفع داره حدود ۶ بار و مدفوعش غیر طبیعی نیست تست حساسیت مدتی پیش گرفتم مشکلی نداشت برای غذا خوردن دکتر گفت همچی میتونه بخوره و... تب و استفراغ نداره و فقط مدفوعش بعضی وقتها سبز پررنگ یا سیاه هست و... قطره اهن زینک و ا د بهش میدم نگران تعداد دفعشم لطفا راهنمایم کنید
- شپش
سلام دکتر دخترم هفت ماهه و فاویسم داره شپش گرفته چ شامپویی مصرف کنم
- انجیر
سلام خسته نباشید من نوزاد هفت ماهه دارم میتونم انجیر سبز استفاده کنم آیا انجیر برای افزایش شیر مناسب میتونم استفاده کنم با تشکر ازشما زنده باشین
- صورت دخترم پر از جوش های ریز قرمز رنگ علت چییت
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم کشاله هردو رانش از دیروز جوش های ریز زیر پوستی زده،۵ماهشه پمار زینک همیشه واسش میزنم وروزی چند بار هم میشورمش وپوشکشم مرتب عوض میکنم،این پوشکا ۴ماهه داره استفاده میکنه وپودر امپرازول هم ۳ماهه که میخوره چه گار باید بکنم ؟؟؟؟؟پماددیگه ای هست که بهتر باشه ؟؟؟؟
- متروندازول
سلام آقای دکتر فرمودین برا پسر پنج سالم که انگل داره میتونم قرص متروندازول مصرف کنم دوز دارو وساعات ومدت زمان که استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- چسبندگی لابیا
باسلام وخسته نباشید من دوسه روزی هست متوجه شدم دخترم چسبندگی لابیا گرفته ودکتربرای دخترم استروژن تجویزکردندولی الان داروش پیدانمیشه میخواستم ببینم چه دارویی میتونم جایگزینش استفاده کنم باتشکر
- آمتین
مصرف شربت آمتین خیلی خواب آور است بطوریکه شب به دخترم میدهم تا ظهر در مدرسه خوابش می آید. بجای آن چه دارویی استفاده کنم ؟
- آمپول بتا متازون
کودک۹ماهه م ۴ روز تب داشت که باتزیق یک چهارم بتامتازون تبش قطع شد ولی الان ۲ روزه بی حاله هی میخوابه.ممکنه عوارض آمپول باشه
- بدنم کهیر زده چه داروی استفاده کنم که برای نوزاد سه ماهه ام ضرر نداشته باشه
- نان دو
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. نوزادم چهارماهه هست و تحت نظر شما. دوبرابر وزنش شد. شیر خشک نان دو را شروع کردم. ولی نوزادم چهارروز هست که دچار یبوست شده و هنوز نتونسته دفع کنه و اذیت هست. آقای دکتر یعنی نان دو به پسرم نمیسازه؟ چیکار کنم؟ همه ی راهنمایی های توی سایت را انجام دادم. ماساژ دور ناف با روغن. اب هم بهش میدم. اما اثر نکرد. خواهش میکنم کمکم کنید . یک دنیا سپاس

