Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- شیر خشک
با سلام دخترم ۸ ماهشه وزن گیری خیلی پایینی داره بهش شیر خشک آپتامیل میدادم همیشه اسهال بود دکتر بعد بستری شیر خشک نان آال ۱۱۰رو تجویز کردن آیا ادامه بدم این شیر خشک رو یا فقط همین یکی ؟ خیلی ممنون
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- سلام دخترم ۷سالش هس شدیدن موهاش میدیزه جنس موهاشم خشک شکنده هس چکارکنم
- دندان
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه من 5 ماهشه خیلی دستش رو داخل دهنش میبره و باتمام وجود دستش رو میخوره و الان دوروزه گریه زیاد میکنه دکتر بردم گفتن هیچ مشکلی نداره شاید بخاطر لثه هستش . بنظرتون ژل بی حس کننده لقه میتونم بگیرم و از الان استفاده کنم؟
- عدم وزنگیردختر۱ساله
سلام دخترم ۱ساله است باوزن ۷و۶۰۰ وقد۷۶سانت وزن تولدش ۳ و۳۰۰بودولی بعدازتولدزردی وبعدشم کولیک تا۷ماهگی وبعدم دندون در۱۱ماهگی که بااسهال خونی وتب شدیدهمراه بودتقریبا"راه میره وکلماتی حرف میزنه ولی خیلی لاغره زینک سولفات ومولتی ویتامینم بهش میدم اشتهاش هم خوبه لطف کنیدراهنماییم کنیدکه چکارش کنم ممنون
- شربت موتیلیوم برای نوزاد دوماه ونیمخطرناکه روزی سه سی سی
- کبودی و ورم یک دست و یک پا نوزاد یک ساله از چیست
- سرما خوردگی نوزاد چهار ماهه
پسرم چهار ماه داره ابریزش بینی بیرنگ عطسه و خیلی کم سرفه داره چه دارویی میتونم بدم فقط قطره کلر وسدیم دارم مصرف میکنم سه روز گذشته هنوز ابریزش وعطسه وگرفتگی بینی ادامه داره
- اگزما و مدفوع خونی
سلام آقای دکتر خشته نباشید. دخترم ۲ ماهشه و شیر خودمو میخوره. چند روزی هست که داخل مدفوعش رگه های خونی هست و سینهاش خس خس میکنه و اگزما در اطراف گونه و مقعد داره. جایی خوندم که آلرژی هست من پروتیین گاوی نمیخورم دیگه نمیدونم چیکار کنم و چه غذایی رو مصرف نکنم؟ شیر خشک HA هم بهش دادم بهش نمیسازه. تا شنبه که بیارمش مطب پیش شما ببینینش نمیدونم چیکار کنم
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید
- دوم دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهش.چندروزپیش تب داشت.وگلوشم یکم عفونت داشت.سفکسیم 100واستامینوفن دادم خوب شد دوسه روز روی شکمش وزیرموهای سرش دون دون قرمز شده ولی نمیخارونه ازچیه..تشکر
- دخترم 11ماهشه پاهاش رو میندازه رو هم و بی دلیل زور میزنه
با سلام دخترم 11ماهشه ولی بی دلیل پاهاش رو میندازه رو هم و شروع میکنه ب زور زدن هشیاریش رو داره تو اون موقعه ک زور میزنه غذا هم میتونه بخور خیلی نگرانم
- شربت هیدروکسی زین
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیم با وزن 12 کیلو دارم تمام دماغش رو میخارونه و زخم کرده دکتر پوست بردم گفته اگزما داره هیدروکسی زین داده میخوام بدونم روزی چندبار چقدر بخوره؟
- سلام آیا شیر خشک شماره یک برای بچه یک ساله ظرردارد
- مرکبات
سلام از چند ماهگی میتونم به بچه مرکبات بدیم ؟ سپاس
- ابریزش و احتقان بینی
بچم بیست ماهو ده روزس و حدود ده روزه حالت احتقان بینی آبریزش و ترشحات پشت حلق داره، شربت نئوتادین رو روزی دوبار میدم قطره بینی هم استفاده میکنم ولی اثری نداشتن، چه داروی دیگری باید بدم تا این حالت احتقان و ترشحات پشت حلق خشک بشن؟ممنون
- سلام پسرم ۷ سالشه شش روزه اسهال و استفراغ داره امشب دوباره بردمش دکتر قرص سفکسیم ،۲۰۰داده روزی یکی ،زیاد نیست ،یا اینکه نصفش کنم هر ۱۲ ساعت؟
- سلام خسته نباشید میگم بهتون من از اذربایجان غربی هستم من نوزاد سه ماهه هستش وخس خس سینه داره واسهال وگرفتگکی دماغ داره چکار کنیم دکتر هم بردم خوب نشده لطفا راهنمایم کنید ممنون
- کرمک
سلام کودک من ۶ ساله اش هست قرص مبندازول رو چقدر بهش بدم

