Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرخاشگری
دخترم.خیلی.پرخاشگره ۲سالشه چجوری باهاش رفتار کنم که دست ازین کاراش برداره
- زردی کف پا
- عفونت چشم نوزاد۱۰ماهه
سلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ماهشه سرما خورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین داده ولی خوب نشده چند روزه چشمش عفونت کرده و خیلی چرک میده قطره باکتی ماید گرفتم خوبه براش استفاده کنم یا نه؟
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟
- قطره پاراکید
ب نوزاد ۷ ماهه ام پاراکید تاریخ گذشتا دادم چکارکنم؟
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۵ روزشه وزردی اون رو عدد ۸هست آیا خطر داره وچکار باید بکنم با تشکر..
- وزن دختر 9 ماهه
سلام
من دخترم وزن تولدش 2900 بود تا 6 ماه هم وزنش خوب بود الان 9 ماه و 4 روز دارد وزنش 6700 هست. چکارکنم وزن بگیره؟
- آب
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه آب رو اگه با قند یا نبات شیرین نکنم نمیخوره؟ لطفا راهنمایی کنید چه جوری اب بهش بدم ممنون
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- درد سينه چپ و ورم
دختر خواهرم ٦سالشه درد سينه سمت چپ داره و كمي هم متورم شده
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم برای کودک پنجو نیم ساله ۲۲ کیلو کرم
- خونریزی نوک سینه کودک ۹ ماهه
سلام چند روزه روی لباسای بچه م در قسمت نوک سینه سمت راست ی لکه خون کوچیک میبینم ولی خود نوک سینه هیچ علائمی نداره ، قرمزی و تورم نداره، خیلی نگرانم علتش چیه ؟
- باد شكم نوزاد ٥ ماهه
سلام و خسته نباشي آقاي دكتر دختر من خيلي باد شكم داره و يكم كم خواب شده البته از وقتي لعاب برنج همراه بادام بهش ميدم بيشتر شده احتمال داره بخاطر اين موضوع اذيت بشه چه بايد كرد؟٥ ماهو١٦ روزش شده
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- تخم مرغ
سلام وخسته نباشید ببخشید من میخواستم بدونم که آیا تخم مرغ چربی داره و واسه افرادی که چربی دارن مضر یانه ممنون میشم اگه جواب سوالم روبدین
- رنگ مدفوع نوزاد
دیروز دخترم شش ماهش بوده آمپول زده قطره اهن و مولتی بهش دادم رنگ مدفوع نوزاد یکم تیره شده علتش چی میتونه باشه
- مصرف پماد فلوسینولون در شیردهی
سلام آقای دکتر. خسته نباشید. آیا مصرف پماد دست ساز فلوسینولون و کرم اوره در دوران شیردهی مجازه؟
- پدی کلد
سلام خسته نباشید. ببخشید شربت پدی کلد برای بچه ۲ ساله با ۱۱ کیلو وزن چند سی سی باید استفاده بشه؟
- تب
سلام ببخشید دخترم دوروز پیش تب داشت ۳۷ درجه رفتم دکتر گفت تا ۲۴ ساعت پایین نیومد بیمارستان بستری کن الان تبش ۳۸ درجس پایینم زیاد نمیاد چیکار کنم
- ازیترو و سفیکسیم رو میشه با هم داد
سلام میشه هم ازیترومایسین 200 داد هم سفیکسیم 100 برای بچه 5. 5 که 18 کیلو هست چون عفونت داشت براش نوشته

