Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خونریزی
باسلام دختر ۴سالم از واژن خون لکه ای داشت و صبح هم اسهال رفته
- سرفه کودک
سرفه کودک بدون تب احتیاج به انتی بیوتیک داده؟ خیلی سرفه میکنه پسر ۶ سالم دو هفته پیش فقط ابریزش داشت کوریزان دادم پلاژین کیدز دادم اسپری رستانکس و کلد ماریس استفاده کردم .دکتر نبردم الان فقط بینیش کیپه و سرفه شدید داره
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- کم اشتهایی
سلام کودکم ۶سال ونیمه قدش ۱۲۲ وزن ۱۸ کیلو لاعر اندامه میخواد بره مدرسه یه شربت خوبی میخوام تجویز کنید هم برا تقویت سیستم ایمنی بدنش هم اشتها تشکر
- نفخ و دلپیچه
سلام خسته نباشید دخترم 22ماهشه تب داره واسهال دکتر بردم برای تب استانینوفن داده میدم تبش میاد پایین اما یک روزه اسهال داره دکتر ا آر اس داده درضمن شکمش حالت نفخو پیچم داره که از خواب بیدار میشه بعد دسشویی میکنه خواستم بپرسم چه دارویی برای اسهالش بدم؟ ممنون میشم جواب بدین
- خلط سینه
سلام اقای دکتر پسرم ۳سالشه ۱۰روزه مریض شد ابریزش و خلط، سینش هنوز خوب نشده، دکتر بهش ازیترومایسین داد با سفیکسیم اسهال گرفت دیگ ندادم بهش، بجاش اموکسی کلاو ۳۱۲دادم، هنوز سینش خلطیه خیلی زیاد چی بدم بهش ایا همون اموکسی کلاو میتونم ادامه بدم ضرر نداره، ده روزه چرک خشم کن میخوره بازم بدم؟
- سلام نو زاد ما۶ ماهه از ۵ ماهگی خوابیده به کف بالا با کمک سرش به عقب حرکت میکندآ یا مشکلی ندارد ندارد میکند
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- سلام براب پسر ۱۰ ساله دوز شربت ازیترو۲۰۰ روز اول۱۰ میلی گرم خوبست ۱۰وز اول ازیتو ۲۰۰—- ۱۰ میلیگرم خوبست؟
اگر به پسر ده ساله که ازیترو۲۰۰ میخورد واسپری ادویر استفاده می کند میتواند شربت تئو فیلین جی بدهم
- سلام دخترم دارورو مصرف کرده تپش قلب گرفته
- واکسیناسیون
با سلام من دیروز واکسن یکسالگی پسرمو زدم و واکسن به رون پاش تزریق شد شنیدم واکسن یکسالگی به بازو تزریق میشه خیلی نگرانم آیا ممکنه اشتباه تزریق کرده باشن؟ممنون از شما آقای دکتر
- سوپ
سلام . اقای دکتر بچه 6 ماهه دارم دکتر گفته بود میتونه سوپ بابرنج و سیب زمینی و ... شروع کنه گفت میتونی رشته سوپ و جوپرک هم استفاده کنی میخوام بدونم اگه رشته یا جوپرک بریزم بازم باید برنج بریزم؟
- سینوزیت
سلام وقت به خیر دخترم مشکل سینوزیت داره ۷سال و نیم است با ۳۷ کیلو وزن ترشح سبز پشت حلق و بینی داشت دکتر بردم فارمنتین ۶۴۳ تجویز شد هر ۱۲ ساعت ۱۲ سی سی به مدت ۱۰ روز دکار مقدار تجویز شده زیاد نیست؟
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- تب
سلام،دخترم17ماهشه چهار روزه تب داره پریروز بردمش دکتر معاینه کرد گوش و گلوش عفونت نداشت فقط شربت بروفن دادن بجز تب هیچ علایمی دیگری عطسه یا ابریزش هیچی ندارد فقط تب میکنه و بی حاله و اشتها ب غذا نداره .مبتونه از دندون باشه؟
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- چه دارویی استفاده کنم
سلام پسرم ۹ساله ۲۳کیلو تب داره سرفه خلط دار دارد هم شده
- شربت
سلام وقت بخیر آقای دکتر پیرم ۵ سالشه سرماخورده شربت پدیاتریک گریپ هر ۸ ساعت بدم خوبه ؟ سیتریزین و استامینوفن و برم هگزین هم بدم ،؟
- سرماخوردگی
سلام بنده کودکی ۳۰ سال دارم سرماخورده گلودرد وابریزش بینی دارددکتربرایش این شربت راتجویز کرده میخواستم مقدارمصرفش رابگید؟نمیداند وروش ننوشته

