Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یک نخود کوچک زیر پوست پشت گردن نوزاد ۶ ماهه ویمه
- سلام نوزادمافاویسم داره آیاقطره کولیکزبراش ضررنداره بهش بدم چون نفخ داره روزی چندباربهش بدم
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام خسته نباشین نوزاد پسرم س ماه وبیست روزشه و یک ماهه ک چون شیر خودم خیلی کمه و سیر نمیشدو همش هم بالا میاورد شیر خشک بهش دادم،ولی بخاطر شرایط بدو کرونا نتونستم دکتر ببرمش و با توضیح شرایطش برای دکتر داروخونه،براش شیرخشک گرفتم...اول ببلاک ای ار که خوب بود و ی مدت خورد ولی دیگ نخورد،اپتامیل ک شکمش کار نمیکرد و الان هم بیومیل ای ار ک روزای اول خوب بود ولی الان بازهم شکمش کار نمیکنه...چندبازم در روز شیرخودمو میدم ک خیلی کمه...برای اینکه شکمش کار نمیکنه اذیت میشه و شیاف گذاشتم براش...میدونم ک باید ببرم دکتر حضوری ولی اخه شرایط بده ...ت رو خدا شما پیشنهادتون چیه
- پسر۴ماه نیم دارم اگزما داره چه دارویی یا پماد استفاده کنم
- اختلال خواب نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکتر نوزاده دوماهه دارم اصلا نمیخوابه پنج دقیقه یه بار بیدار میشه حتی اگه سیر شیر باشه جاشم خشک باشه همینه میشه یه شربت خواب آور معرفی کنین
- برای نوزاد ۴ماهه چه مقدار شربت آموکسی سیلین استفاده کنم
با سلام و خسته نباشید ، برای نوزاد ۴ماهه که عفونت گوش داره چرک زرد رنگ ازگوشش ترشح میشه چه مقداری شربت استفاده بشه خوبه
- علت عدم ادرار کودک سه ماهه
- رفلاکس
سلام برای رفلاکس پسرم که یک ماهست دکتر شربت هیدروکسی زین نوشته به نظرتون بدم بهش خواب راحتی هم نداره
- شیر خوردن
سلام و خسته نباشید اقای دکتر دختر 4 ماه و 8 روزه ایی دارم که در 35هفته متولد شد و بدلیل انسداد روده جراحی شد شبر اپتامیل پپتی جونیور میخوره این شیر را تا کی باید بخورد ؟ایا شیرش را تغییر ندهم چون وزن گیرش کم هستش 5600 موقع تولد 2600 بود بدنش شل هست گردن میگیرد اما هنوز اشیا با دست نمیگیرد خیلی نگرانشم لطفا راهنماییم کنین با تشکر درضمن موقع شیر خوردن بطور مستقیم شیر نمیخورد سرش را بسمت چپ یا راست میچرخاند
- سرفه
سلام آقای دکتر یه پسر سه ماه و نیم دارم سرفه های خلط دار میکنه ولی خلط نداره و تب هم نداره بعضی وقتا از شدت سرفه بالا میاره غی بچه رنگش سفیده ولی یکم چسبندگی داره .وشب ها بخور سرد براش روشن میکنم .واکسن دو ماهگیم نزده دکترم نبردم شیر مادر میخوره وزن و قدشم خوبه دارو فقط جوشونده عناب خورده میشه راهنماییم کنید
- تف دهان نوزاد
سلام اقای دکتر اومدنتف به دهان نوزاد سی روزه علتش چیه؟
- سرفه های خلط دار و تنفس صدادار
سلام وقت بخیر .دخترم ۷ ماهشه دو ماهه درگیر سرفه های،بسیار شدید شده و خلط پشت گلو داره .چندین بار به دکتر مراجعه کردم گفتن چیز خاصی نیست و دارو ندادن .لطفا راهنماییم کنید
- تغزیه نوزادنارس
سلام خسته نباشید ذختره من الان 23روزشه تاریخ تولدش18خرداد98 بوده توی بارداری وقتی سونودادم گفت دخترم توی 30هفته است یعنی وزنش ورشدش اندازه ای بچه ای 30هفته است وشکمش ث9هفته است اماتاریخ بارداری خودم 34هفته بود وگفتن که کیسه ای آبش داره کم میشه اما هیچ آبریزشی نداشتم وبه دستورپزشک 10روز قبل زایمان برام 6تاآمپول بتا توی دوروز زدن وبعد10روز دوباره سونودادم گفتن خونرسانی به جنین قطع شده وبایدسریع ختم بارداری بدن و دخترم به دنیااومد باوزن 1500و12روز توی ان ای سیو بستری شد و باوزن1520مرخص شد الان 10روزی میشه اوردمش خونه و به دستورپزشکش بهش شیرپری نان دادن کناره شیرخودم دورزه پیش که براوزن گیری بردمش دکترگفته اضافه وزنش زیادنبوده 1800وزنش شده ازاون روز تاالان شکمش اصلا کارنکرده دکترش قرص فولیک اسیدداده که 1/4بهش بدم توی اب بخوره انگار ازوقتی قرص روخورده شکمش کارنمیکنه و باکلی فشاروزور زدن ودردکشیدن به صورت خوردخوردمدفوع میکنه پیش یه فوق تخصص اطفال بردمش گفت بهش شیره سوپرامیل بده اما من شنیدم این شیربرای نوزادان نارس نیست حالا نمیدونم چیکارکنم کدوم شیررو بدم بهتره البته بگم که فوق تخصصش گفت بهش دوقاشق چای خوری اب حوشیده سردشده بده بعدباگوش پاکن چرب مقعدشو چرب کن که کردم و شکمش مثل سابق خوب کارکرد الان فقط مشکلم نوع شیرخشکیه که گفتن الان سوپرامیل بدم مشکلی نداره؟
- درباره انتي بيوتيك
با سلام نوزاد من ٢ماهه و ٢٠روزه است براي چكاب پيش دكتر بردم دكتر فرمودن يك ازمايش از ترشحات بينيش بگيريد و نتيجه ازمايش رشد متوسط باكتري هموفيلوس انفولانزا بود ولي هيچ علايمي ندارد نه تب و نه علايم ديگري دكتر سفالكسين ٢٥٠هر شش ساعت ١.٥سي سي را به مدت ٢هفته تجويز كردن ميخواستم بدونم انتي بيوتيك ضرر نداره و ضروري هست ؟ با تشكر
- شربت هیدروکسی زین وآزیترومایسین راتاچه مدت استفاده کنم
سلام شربت آزیترومایسین۱۰۰وهیدروکسی زین رادکتر برادخترم تجویزکرده دخترم پنج ماهشه سوالم این بودکه ببخشیدمن چن روزازاین داروهااستفاده کنم دکتری که تجویزکردنگفت
- شیرخشک
وقتتون بخیر ..دختر من یکماهو ۲۶ روزشه تاحالا بهش شیر خشک ندادم ..رفلاکس داره ..بنظرتون چ شیرخشکی بدم بهش ک راحت بگیره و برای رفلاکسش خوب باشه؟؟
- غذا
سلام اقای دکتر ،،پسر 9 ماه و ده روزه ای دارم میخوام بهش روزانه پنیر کم نمک بدم ،،لطفا میگین مقدارش باید چقدر باشه ؟؟
- وزن بچه
- ختنه کردن
سلام اقای دکتر . میخواستم بپرسم ختنه ستنی بهتره یا حلقه برای پسرم؟
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم

