Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راه رفتن روی پنجه پا
سلام کودکی دوسالو نیمه دارم اکثر اوقات روی پنجه های پا راه میرود آیا مشکل خاصی دارد حدود هشت ماه هست که اینجور شده
- توتون سیگار
سلام دکتر جان توروخدا کمکی میتونی کنی بهم دخترع ۱۰ماهم از زمین سیگار و برداشت و خورد اندازه یک سوم از سیگارو الان چیکار کنم من
- دوره درمان سفیکسیم
پسرم دو نیم سالش هست عفونت گلو داشت دکتر روزی دو بار (3cc) گفته سفیکسیم ۱۰۰ بدم . تا چند روز باید ادامه بدم ؟ پنج روز کافی هست؟
- بزرگی دور سر
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ویک ماهشه دور سرش زمان تولد ۳۵/۵لوده والان ۴۸بهداشت گفته یک ماه دیگه دوباره برم اما بردمش متخصص مغز واعصاب کودکان چون بعضی وقتا ریسه های بدی میرفت و نوار مغز هم گرفتم دکتر معاینه اش کرد و گفت دور سرش بزرگتر هست ولی مشکلی ندارد ومهم نیست ب الان با وجود اینکه دکتر گفته بازم نگرانم چیکار کنم؟
- زردی نوزاد
2بار از نوزادم آزمایش زردی گرفتم 10 بوده آلن 50 روزش است هنوز زرده چکار کنم
- ازمایش.
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم پنج سال و نیمشه شما زحمت کشیدین آزمایش کلی نوشته بودین طبق درخواستم خداروشکر جواب گرفتم همه خوبه فقط M.C.H.C 31.9 هستش و L زده و چون رشت نیستم نیاوردم خدمتتون امروز جواب اماده شد چه خوراکی یا شربتی بدم؟
- عوارض و فواید راسیپ
سلام جسارتا بنده پسر دونیم ساله ای دارم که به شدت بدغذاست و ریفلاکس داره به خاطر آلرژی غذایی پنج ماه بود راسیپ میدادم به شدت راضی بودم ولی از ترس عوارض قطع کردم ولی دوباره بی اشتها شده باز میتونم شروع کنم راسیپ بده یا ن؟؟
- آزیترومایسین
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- شربت
سلام وقت بخیر.آقای دکتر بچم دوسالش شبا بهش ۵میل شربت آهن فروگلوبین وصبح ها ۵میل مولتی کیندریوروویتال میدم.به غیراز ریزمغذی که مخصوص هرشربت..ولی در هردو زینک وویتامین c داره.اشکالی نداره ؟بیشترازحدنیست؟
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- دل دردبچه
پسر چهار ساله ام دل درد داره شکمش صدای قاروقور میده وشکمش یه چهار روز یه کار نکرده البته غذا خوردنشم کم شده
- قرمزی اطراف دستگاه تناسلی کوک
سلام خسته نباشید دختر ۷ ساله ای دارم که اطراف واژن ومقعدقرمز شده اولین باری هست که این مشکل پیش می اید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- آزمایش خون
سلام خسته نباشید کودک ۹ماهه در ازمایش خون rbc=4/8و hb=11/9و hct=36و mcv=75و mch=24و mchc=32 می باشد چون در خانواده مادری تالاسمی مینور )خاله کودک ( دارد هموگلوبین الکتروفرز هم انجام دادیم که نتیجه hb.a=87و hba2=2/3و hbf=10 بود ایا این کودک مشکل مینور دارد ؟
- سلام گوش پسرم عفونت کرده بر اثر سرماخوردگی 7سالشه و ۱۹ کیلو وزنش چه مقدار سفکسیم باید بهش بدم و هر از چند ساعت
- سرفه خلط دار
سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم دخترم که 4سالشه دو ماهه سرفه هاش خلط داره برمش رادیولوژی عکس از قفسه سینه گرف دکتر شربتت فارمنتین داد و دو تا اسپری یکی سالباتامول و یکی نارنجی و گف ده روز دگ آمپول آنفولانزا رو بگیر بزن سرفه هاش مدام نیس ولی خیلی خلط داره تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون لطفا جواب بدین
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- خشکی پوست
سلام وقت بخیر.پسرم یکسالشه.چند روزی هست متوجه شدم پشت پاش بصورت دایره کوچک در دو ناحیه پوست زبر شده و خشک .درمان خاصی هست یا حتما باید ویزیت شه؟
- دوز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰برای کودک ۵ساله
نمیتونه خوب نفس بکشه گلو وحلقش چرکیه بینی کیپ بدون آبریزش۵سالشه ۲۸ کیلو شربت سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه؟؟
- حالت تهوع واستفراغ
سلام. دختری دارم ۵سال ۹ ماه .صبح که از خواب پا میشه تا شب . چند بار چه قبل غذا یا بعد از حالت تهوع داره . بدون اینکه استفراغ کنه یعتی غذا رو بالا نمیاره. یکسره میگه حالت تهوع دارم. نهایتاً کمی آب بالا بیاره. تو شهر ایلام هستیم چند بار بردم دکتر . انواع آزمایش براش نوشتن. گفتن مشکلی نداره. بعضی اوقات هم میگه سرم درد میکنه . ممنون اگه راهنمایی

