Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه از امروز تو سینه ی راستش شیر جمع شده چیکار کنم از بین بره
- چشم
باسلام دخترم سه ماهه ام بالای چشم چپش چندروزه قرمزه البته ازبدوتولدش یه نقطه ی قرمزبالای چشمش بودالان زیادشده وگاهی چشمش اب میزنه چیکارکنم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدپسرم4ماهشه سرماخوردگی داره سه روزپیش بردمش پیش متخصص واسش ازیترودرباقطره بینی سدیم کلرایدووقطره بینی دی بی سالین نوشته داروهاروبهش میدم ولی خیلی سرفه خشک میکنه ومیخوادبالابیاره 7کیلووزنشه چه دارویی بدم خوب شه؟
- شیرخشک نوزاد
سلام پسرم ۳ماه و۵روزشه شیرخشک گیگوز میخوره ۹۰تا،کی باید شیرش رو زیادکنم؟؟وبا چندساعت فاصله بهش شیربدم؟؟
- اسهال
سلام آقای دکتر ببخشید دوقلوهای من الان چند روز هست که اسهال شدن و هفت ماهه هستن من برای درمان آنها باید چه غذای بهشون بدم ویا چه دارویی
- غذاکمکی
سلام اقاب دکتر من دهترم یه هفته دیگه میشه ۵ ماهه میخواستم بدونم که کی باید سرلاک وغذاهای کمکی رو باید شروع کنم.چقدر وچگونه ممنون
- نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر روزتون بخیر. نوزاد دوماهه دارم شیر مادر ميخوره گفتید لبنیات بهتره مصرف نکنم فعلا.میخواستم بدونم میوه های این فصل هم نباید مصرف کنم ؟طالبی خربزه یا هلو کلا تا کی نباید میوه های خام مصرف کرد ؟
- پماد بی حسی
سلام وقت بخیر از پماد بی حسی زایلاپی در شیردهی میشه استفاده کرد؟
- در مورد شربت سالبوتامول
سلام بچم ۳ماه و ۲۳ روزه است دکتر براش شربت سالبوتامول نوشته برای سرفه اش تو اینترنت هم نوشته زیر ۲ سال ممنوع حالا بهش بدم یا خیر
- شیر نخوردن و عدم وزن گیری
سلام کودک 14 ماهه دارم از یکسالگی خود ب خود از خوردن شیرم امتناع کرد و الان دچارکمبود وزن هست حدود 8.700 وزن دارد لطفا مرا راهنمایی کنید
- لك پيشاني و پلك
سلام آقاي دكتر دختر من از زمان تولد لك به شكل ٧ روي پيشاني و پلك داره و وقتي گريه ميكنه يا زور ميزنه پر رنگتر ميشه ميخواستم ببينم اين لك ها از بين ميرن يا خير؟ و اگه از بين مي رن چه زماني؟ و آيا دارويي چيزي براي زود از بين رفتنشان وجود دارد؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد ۲۰ روزه دارم که از خواهرش سرما خوردگی گرفته و بشدت سرفه خشک داره دکترم ک بردم فقط قطره بینی براش نوشته چکار کنم
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پسرم نزدیک ده روز هست که اسهال داره شیرخشک مصرف میکنه هروقت شیر میخوره مدفوع شل وآبی داره ،درصورتی که قبلا روزی دوبار مدفوع میکرد،دارو صد اسهال بهش دادم یه نوبت دلپبچه گرفت ووقتی مدفوع کرد دیگه ساکت شد چه دارویی بهش بدم آیا برای سیرخشکش هست؟
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- شربت سندروس
نوزاد۵ماه ونیم دختردارم .حدودایک ماه پیش اسهال واستفراغ شدو۲روزبستریش کردن الان خیلی ضعیف شده میتونم بهش شربت سندروس بدم وچقدر در روزبایدبهش بدم ممنون
- ریزش موی نوزاد
موی نوزادم ریزش پیدا کرده؟ نوزادم یک ماهشه و پسره. علتش چیه؟ نگران کننده است؟ دست که می زنم میاد تو دستم یا می خوام آروغش رو بگیرم میچسبه به لباسم.بیشتر هم قسمت جلویی موهاشه
- بچه
سلام بچه من کاغذ بسته ی سبزی خشک رو خورده الان خیلی بی حاله روی زمین بند نمیشه .خیلی فک نکنم خورده باشه مثالا ۱ چهارم از ۱ چهارم کل کاغذ رو خورده
- زرد شدن پوست نوزاد ۷ ماهه
با سلام خدمت شما. من پسرم الان ۸ ماهشه و یک ماهه پیش متوجه زردی پوست بینیش شدم که به تدریج بیشتر شد و الان گونه گوش ابروها شکم و دستو پا زرد شده از همون ابتدای زردی بینیش به پزشک مراجعه کردم ولی از نظر ایشون مشکل خاصی نبوده و از من خواستن که صبر کنم و انجام آزمایشو تو اولویت آخر گزاشتن . الان پوست صورتش زرده و از اونجایی که پوست صورت پسرم سفیده کاملا مشخصه که زرده . من خودم براین باورم که از شش ماهو نیم که غذای کمکی شروع کردم پوستش زرد شده و مص ف هویج که تو سوپ میریختمو کاملا حذفش کردم ولی نتیجه نگرفتم خواهش میکنم نظرتون رو در این مورد بفرمایید . با تشکر
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر، وقت بخیر، خسته نباشید میتونم از پماد کالامین برای نیش پشه کودک 6 ماهه استفاده کنم؟
- نوزاد
سلام.پسرم باوزن تولد۳کیلو وقد۴۸درچهارماهگی وزنش ۶۶۰۰وقد۶۶ است.باتوجه به اینکه زیاد خوب وزن نگرفته است ایامیتوانم غذای کمی راشروع کنم؟

