Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استامینوفن پاراکید برای کودک
سلام پسرم ختنه کردیم دکتر استامینوفن آمیفن دادن هر ۶ ساعت ۱۲ قطره ولی پسرم نمیخوره میخوام میخوام بهش استامینوفن پاراکید بدم چند قطره بهش بدم هر ۶ ساعت ؟ پسرم ۵۶ روزس و ۵ و ۷۰۰ وزنشه
- شیر خشک
سلام پسرم 7 ماهشه شیر خودم خشک شد و الان فقط شیر خشک میخوره. ببلاک استفاده کردیم از اول الان احساس میکنیم سیر نمیشه هرچقد میخوره. شیر خشک جایگزین ک مقوی تر باشه هست؟
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهه ای دارم که از بدو تولد شبها خوب نمی خوابید و الان هم همونطوره با اینکه از سیر بودنش مطمئن هستم ولی هر نیم ساعت یکبار بیدار میشه و فقط هم باید شیر بخوره تا دوباره بخوابه،اگه بهش شیر ندم خواب از سرش میپره و بلند میشه و تا چند ساعت بیداره لطف میفرمایین راهنمایی کنین ممنون
- تب سنج دیجیتالی
سلام اقای دکتر برای پایش دقیق تب نوزاد دو الی سه ماهه تب سنج دیجیتالی زیر زبانی دقیق تره یا چه روشی برای سنجش تب دقیق هست؟
- ناف
سلام ناف دخترم قسمتی که داخل ناف است هنوز نیفتاده و ازش کمی خون می آید این عادی است لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون
- برای نوزاد ۴ماهه چه مقدار شربت آموکسی سیلین استفاده کنم
با سلام و خسته نباشید ، برای نوزاد ۴ماهه که عفونت گوش داره چرک زرد رنگ ازگوشش ترشح میشه چه مقداری شربت استفاده بشه خوبه
- سرفه در نوزادان
سلام پسر ۱۰ ماهه با وزن ۱۱ کیلو دارم از دیروز سرفه شدید داره و نمیتونه اصلا بخوابه سرفه رو بیشتر زمانی که میخوابه داره سرفه کردن رو از سرماخوردگی قبلیش داشت اما شدید شده پلارژین و سیتریزین موثر نبوده
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام. امروز غروب که نوزاد ۱۱ ماهه ام رو خوابانده بودم وقتی بیدار شد پشت پلکش سرتا سری ورم کرده بود و قرمز شده و چشمش کوچیک شده بود . انگار بینیش هم پره پر شده بود میخواستم لطفا بفرمایید چه اتفاقی براش افتاده و چه باید کرد؟
- تب پایین وبی حالی نوزاد
سلام پسرم 54روزشه.تا 40 روزگی خوابش خییییلی کم بود توی 40روزگی شب ساعت 12و نیم بهش شیر دادم خوابید.هر شب با صدای گریش بیدار میشدم و بهش شیر میدادم.یهو از خواب پریدم دیدم 5صبحه و بچه برای شیر بیدار نشده و چه میدونم شایدم من خوابم سنگین بوده نفهمیدم.دیگه هر کاری کردم بیدار نشد که شیر بخوره و فقط خودش رو کش و قوس میداد.گذاشتمش سر جاش دوباره هفت صبح پاشدم بازم بیدار نشد اما تو خواب بهش شیر دادم خواب بود تا1 ظهر که بیدار شد و شیر خورد و روی تشکش گذاشتم بازی ام کرد دوباره ساعت 4 خوابید 10شب بیدار شد..بعدش خوب بود.اون روز گذشت که دوباره توی 51روزگی خوابش اینجوری شد و همش بی حال بود.اینم بگم یه وقتایی تو روز چشماش رو این ور اون ور میچرخونه و لبخند میزنه البته این کارش تو خوابه اما با چشم باز. یا این که تو بیداری خیره میشه به جایی.که خودمم اینجوری ام.که به اصطلاح میگیم چشمش راه گرفته..اما من هیچ مشکلی ندارم.چند روزم هست خیلی بد شیر میخوره همش زیر سینم خوابش می بره.از 20روزگی هم شیرش رو بالا میاره نمیدونم رفلاکس داره یا چی..باید بعده شیر حتما نیم ساعت نگهش دارم..بعده شیرخوردن که رو شونه ام نگهش میدارم خیلی سرو صورتش رو بهم میماله و بی قراره.سرفه ام میزنم خس خس سینه ام داره.وقتی شیر میخوره تو بغلم خس خسش رو از پشت سینش قشنگ متوجه میشم.توجهش بهم خوبه وقتی باهاش صحبت میکنم لبخند میزنه قان و قون میکنه.گردنش رو از الان خوب بالا نگه میداره.وقتی بغلمه پاهاش رو فشار میده روی پاهام و روپاش وایمیسه..اما خییییییلی نگرانشم یه جورایی دارم دیوونه میشم افسردگی گرفتم و همش در حال سرچ کردن توی گوگلم..بچمم زردی داشت بعده3روز که به دنیا اومد روز پنجم که غربالگری بردم درمانگاه نشونش دادم زردیش 9بود گوشه ی چشمش هم زرد بود گفت فقط مدام شیرش بده.تا 10 12روز زرد بود بعدش خوب شد اما گوشه ی چشمش بعداز 40روزگی به مرور خوب شد..نمیدونم همش گیجم سردرگمم خودمم دارم تلف میشم.تروخدا راهنماییم کنید😭
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دخترم ۴ماهش تموم شده وریفلاکس داره کمکی میتونم چیزی بهش بدم؟؟؟؟
- تغذیه
سلام خسته نباشید میتوانم شیر خشگ ببلاک کامفورت را با ببلاک ra مخلوط کنم
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم هشت ماهشه و هفت روزه يبوست داره ، شربت انجير هم دادم طبق ساعت به مدت سه روز ديدم نشد، بعد داروي نعنا سوپرمينت باريج دادم باد شكمش خالي ميشه ولي مدفوع انجام نميده ، روغن زيتون هم ميدم ، چيكار كنم اقاي دكتر
- سویق
سلام خسته نباشیددکترپسرم 5ماه و4روزشه خس خس سینه داره وشیرپنیری زیادبالامیاره دوروزه غذای کمکی فرنی وپوره هویج روبهش میدم سویق برنج یاگندم بخرم بهش بدم؟البته فرنی روباددوقاشق شروع کردم خواهشاراهنماییم کنیدممنون
- زورزدن
سلام خسته نباشید.بچه من یگماهه هستش.والان همیشه زورمیزنه.دکترم بردم چندتا قطره دادکه هیچ فرقی نکرد بدترم شد
- قطره اهن
سلام آقای دکتر من به پسرم از اول قطره آهن لیپوزوفر قرمز دادم همون تا دوسالگی همین بدم یا عوض کنم آبی بخرم
- مشکل تناسلی نوزاد
- دخترم ۷ ماهشه و سرما خورده
سلام دختر من ۷ ماهشه الان ۴ یا ۵ روزی هست که سرما خورده آبریزش بینی داره و گلوش چرک گرفته بعضی وقتا سخت قورت میده چیزی رو و همش هم حالش بهم میخوره استفراغ میکنه چیکار کنم تب ولی نداره
- علت خون دراستفراغ کودک ۱ساله
- شیرخوردن نوزاد ۴ ماهه
سلام. نوزاد پسر ۴ ماهه ای دارم با وزن تولد ۳۱۴۰ و قد ۵۲ اکنون وزنش ۷۲۰۰ و قد ۶۷ میباشد. نوزادم از ابتدا ساعتی یکبار شیر میخوردم ده تا ۱۵ دقیقه. بهم گفتن با توجه به رفلاکس که داره زیاد بهش شیر میدم. آقای دکتر نظر شما چیه؟اینم بگم اگه نخوام بهش شیر بدم گریه میکنه سریک ساعت و سرشو هی میچرخونه.
- سرفه خشک
سلام پسر من تازه سه ماهشه و سرفه میکنه و بینیش کیپ شده چه دارویی باید بهش بدم؟ وزنش ۵ کیلوعه

