Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- رفلاکس
شربت دومتیدون تاچندوقت میشه برانوزادچهارماهه استفاده کرد
- سلام نوزاد ما در روز اول غربالگیری تی اس چی ۵بود بازم از پاشنه پا تکرار شد اینبار ۸ بود تا مجددا آزمایش خون دادیم ۹بود دکتر اطفال گفت دو هفته دیگه تکرار بشه دوباره شد ۱۰ حالا دکتر روزی یه قرص۵۰تجویز کرده وt4و t3نرمال بوده نوزدام بیست روز متولد شده ایا درمان مناسبی هست؟؟؟،
با سلام نوزاد ما بعد از تولد آزمایش غربالگری tsh5بود گفتن تکرار بشه بازم ۸شد گفتن آزمایش خون بدید ۱۰روزگی جوابش ۹شد دکتر اطفال گفتن بعد دوهفته تکرار بشه انجام دادیم شد ۱۰ حالا دکتر گفت باید قرص ۵۰هر روز براش تجویز بشه نوزادم ۲۲دو روز متولد شد آیا این درمان مناسبی هست؟؟
- عفونت
- قطره اهن
سلام اقای دکتر من ۳روز پیش دخترمو اوردم پیشتون ۳ماهو ۱۱ روزشه که وزنش موقع تولد ۲۵۰۰ بود والان ۵۴۰۰ گفتین کمه وزنش ،شیرخشکم کمکی میدم ولی یادم رفت بهتون بگم که قطره اهن باید بدم یانه؟؟بعد واسه اینکه وزن بگیره باید چیکارکنم ممنون ازپاسخگویتون
- تب نوزاد 8ماهه
سلام پسر من 7 ماهو یک هفته داره تب کرده قطره استامینوفن تلخ نمیخوره میشه یه قطره استامینوفن خوب معرفی کنید؟
- راه رفتن رو پنجه پا
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهش هست الان مبل رو میگره راه میره ولی رو پنجه پاهاش علتش چیه من میترسم مشکلی نداشته باشه ؟
- تعداد دفعات شیر دهی مادر از ۱۲ ماه به بعد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پایان یازده ماهگی هستش من توی ۲۴ ساعت ۷ بار بهش شیر میدم البته شب هم دوسه بار چنددیقه ای میخوره ولی اشتهاش به غذا کمه زمانی غذا میخوره که از تایم شیرش خیلی گذشته باشه گشنش بشه حالا سوال من اینه که میتونم دفعات شیر رو به سه بار برسونم وغذاش رو روزی ۴ بار بدم کارم اشتباه نباشه میگن شیر مهمتر از غذاست اول شیر بده بعداز ۴۵ دیقه غذا خب دیگه غذا نمیخوره
- شربت سیتریزین
سلام.دخترم تازه ۴ ماهگی رو تموم کرده .بخاطر خلط گلو و سرفه و تب بالا پیش دکتر اطفال بردیم شربت سیتریزین(شبی1 سی سی) و سفالکسین(هر ۸ساعت ۲/۵سی سی) و استامینوفن(۴ساعت ۱۵ قطره)تجویز کردن.الان دو روزه که داروهارو میخوره سر و صورت و کل بدن دانه های قرمز زده بیرون،آیا شربت سیتریزن رو قطع کنیم؟
- بلعیدن مقوا توسط نوزاد
نوزاد ۶ ماهه ما مقداری مقوا(کارتن پماد) رو قورت داده آیا مشکلی پیش میاد چیکار کنیم؟
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید
- اب نجوشیده
نوزاد ۵۷ روزه دارم. اشتباها شیر خشک با اب نجوشیده ۲۰میلی لیتر بهش دادم و بعد ک فهمیدن دیگ ندادم. برای یکبار اشتباها مشکلی پیش میاد؟ چه مشکل احتمال داره ایحاد بشه؟ لازم هست ببرمش دکتر؟ اگر ممکنه ب منم جواب بدین
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه
- قد نواراد هشت ماهه
پسر هشت ماهه من و زنش هشت و سیصد وقدش شصت و هفت سانت است آیا طبیعی است؟ ممنون
- بزرگتر بودن نیمی از بدن
نام سندرومی که باعث میشود. نیمی از بدن از نیمی دیگر بزرگتر باشد چیست وایا درمان نیاز دارد
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد دختری ۳ماهه و ۱۵ روزه دارم که کولیک روده دارد و قطره کولیکز میدم بهش بعضی وقت ها هنگام دفع مدفوع گریه میکند اکثرا شب ها گریه میکند همزمان با قطره کولیکز دوبار هم در روز بهش شربت گرمیچر دادم که مدفوعش مخاطی شد در مدفوعش دانه های ریز هم وجود داره و رنگش زرده رفلاکس معده دارد و بعضا سرفه میکندو احساس میکنم خلط داره تو گلوش از اولین روزهای تولدش اینجوریه میخواستم بدونم مشکل خاصی دارد ؟کولیکش چه زمان خوب میشه
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
- دادن شربت ازیترومایسین 200به کودک 11کیلو
برای سرماخوردگی دخترم شربت ازیترومایسین 200گرفتم سرفه خلط دار و آبریزش زیاد بینی داره تبم داره

