Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
با سلام خدمت پزشک محترم
به نظر شما برای نوزاد نارس و کم وزن چند وعده شیرخشک در روز کنار شیر مادر لازمه و چند سی سی باشه؟ - نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- مشت کردن دست
سلام و عرض ادب . دختر من ۳ ماه و ۲۲ روزشه ولی هنوز دستاش مشته به سمت بالا کنار سر. دستاشو نمیاره جلو بدنش . فقط دوبار دستاشو خورد . یه بارم دستاشو میبافت به هم . دیگه تکرار نکرده . خیلی هم سفت میکنه خودشو و دستاشو
- عفونت ریه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایس نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- با سلام
با سلام من نوزاد ۲۸ روزه دارم که شکمش هر ۴ روز یک بار کار میکنه و خیلی نفخ شکم داره و همش گریه میکنه میتونم قطره پدی لاکت واسش بگیرم بهش بدم آخه قلبش هم سوراخ داره میتونم از این قطره بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام وقت به خیر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که دچار آبریزش بینی وحرفه های خلط دار است درمان چیست ؟
- دلیل زردی کف پا
سلام .پسرم 4 سالشه چند روزه متوجه شدم کف پایش زرد و تقریبا به نارنجی میزنه خیلی نگران شدم گفتم شاید کم خونه و فروگلوبین براش شروع کردم
- قطره آد توت فرنگی
آیا قطره آد با طعم توت فرنگی برای نوزاد مناسب هست وایجاد آلرژی نمی کند با تشکر
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من نه ماهشه و یکم ابریزش بینی داره و ادسه و سرفه میکنه و چشم هاشم میماله چه دارویی براش بگیرم ک خوب بشه
- خون درمدفوع نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکترنوزاددوماهه ام مدفوعش مخاطی بود ودرآن رگه های خونی بود شیرخودمو میخوره علتش چیه؟
- دفع زیاد
سلام دخترمن هفت ماهشه امروزداخل سوپش یکم روغن زیتون ریختم شکمش روان شده بهش چی بدم دوغ یاماست میشه داد ممنون از زحمت شما
- مقداردوز شربت ازیترمایسن 100
برای کودک ۸ماهه عفونت گوش مقدارمجازشربت آزیترومایسن ۱۰۰چقدرمیباشد
- پسرم هسته هلو قورت داده حالت تهوع داره چ کارکنم
- لرزش پا
من نوزادی سه ماهه دارم که پای چپ هنگام شیر خوردن چند ثانیه میلرزد پزشک اطفال گفته همون لحظه ار چهرهاش فیلم گرفته وبرایم بفرستید که هنوز موفق نشدهام به نظر شما میتواند مشکلی داشته باشد آیا نوار مغز لازمه
- کرونا
سلام پسرم ۲۱ ماهشه. امروز سه بار شکمش کار کرد ولی با حجم کم و زیاد هم روان نبود از یک ساعت پیش تب کرده و باز شکمش کار کرد. مدفوعش مخاطی و سبز رنگه ممکنه کرونا باشه؟ در ضمن هیچ کدوم از اعضای خانواده تا الان کرونا نداشتیم
- عرق کردن
هنگام شیر خوردن یه طرف سرش عرق میکنه البته پیشونیش علت چیه؟
- علت برجستگی روی دنده چپ نوزاد
سلام پسرم ۴ ماهشه روی دنده سمت چپ سینش یه برجستگی هست درد نداره، علت چیه؟
- سرماخردگی
سلام خدمت دکتر کرم بین اقای دکتر پسرم یکسالشه ۹روزه سرما خرده دو روز سفکسیم خورد بعد دکتر گفت ازیترو تجویز کرد که پنج روزه همراه پلارزین میخوره سرفش قطع شده ولی خس خس سینه اش مونده دکترهم گفت پنج روز داروهارو بده الان واسه خس خس چیکار کنم میتونم اسپری سالبوماتول بزنم واسش تو خونه دارم واینکه واکسن یکسالگیش یک هفته گذشته مشکلی نداره تا خوب شدنش تزریق نشه
- اسهال
سلام کودکم 17 ماهشه که 7 روزه اسهال خیلیرشدید دادره مانند تب سرد رنک وداخل اسهلسم خیلی که خط خطای سفید دیده میشه باید چه کار کنم به دکتر گفتم گفت اگر ادرار نکنه باید بستری شه اما ادرار کرد پودر کردی لاکتم براش نوشت اما جواب نمیده
- رانیتیدین
سلام اقای دکترسازمان دارو اعلام کرده رانیتیدین داراری مواد سرطان زاست من الان ب نوزادم پنج ماهه دارم شربت رانیتدین میدم ایا این شربت ها هم دارای مواد سرطان زا بکده توروخدا جواب بدید از وقتی این خبر شنیدم دارم دیوونه میشم

