Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف قطره باکتری ماید
سلام مقدار مصرف برای پسر ۷ ساله با وزن ۳۰ کیلو چقدر میباشد؟
- ریزش مو درکودکان
باسلام .دختر۵ ساله من یک ماهه ریزش مو داره دوسه روز ریزش داشت بعد خوب شد بعد الان دوروزه باز موهای سرش میریزه
- تب بیشتر از ۳ روز
با سلام .دخترم ۸ سال و نیمه اس از جمعه شب تب میکنه با علائم سرماخوردگی که کم کم تا امروز بروز کرده .تبش با استامینوفن پایین نمیاد از ژلوفن یا شیاف دیکلوفناک همیشه استفاده می کردم که پریشب حساسیت شدید به دیکلوفناک داد . الان باز هم تب داره قرص سرماخوردگی دادم البته به تجویز پزشک اما تبش پایین نمیاد ، الان شربت ایبو پروفن بدم اشکالی نداره؟ با قرص کلداستاپ تداخلی نداره
- سلام ببخشید دخترم۵سالشه از دوستان مهد که ویروس آفت دهان داشتن ویروس منتقل شده و از علائم فقط تب داره هنوز افت نزده دهنش آنتی بیوتیک لازم داره یا فقط تب و کنترل کنم؟
- سرما خوردگی کودک
سلام خسته نباشین دخترم ۴ سالست سرفه و آبریزش بینی داره دکتر بردم واسش دکسترومتورفان پی وایبوپروفن پودر چرک خشک کن نئوتادین نوشت بعد از مصرف داروها دست و پاهاش ونوک بینیش خیلی سرد میشه چون دیگ تب نداره دیگه ایبو پروفن نمیدم بهش از مصرف دارو هستش یا سرماخوردگی
- ابریزش بینی سبز
تغییر صدا آبریزش بینی ه همراه با خلط زرد.۹ساله .ممنون
- حساسیت بعد از تب
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه چند روز پیش تب داشت .وقتی تبش خوب شد .دو روز بعد کف پا وباسنش دونه های قرمز سر سفید وبقیه بدنش لکه قرمز ریز داره.اشتهاش کم شده و غذا نمیتونه بخوره گلوش درد میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید.
- سیاه شدن دندانها
سلام دکتر دختر من یکسالو پنج ماهس و قطره آهن لیپوزفر میدم بهش و مولتی ویتان .دندنهای بالاییش که ۴ تاهستن سیاه شده آخه این قطره آهن سیاه نمیکنه که آیا پوسیده شده؟البته دخترم چند بار تو شب شیر میخوره آیا باعث پوسیدگیش میشه هرکاری کردم نشد خیلی بی قراری میکنه شیر ندم و بعدش هم آب نمیخوره که مشکل ساز نشه چاره چیه؟
- خوردن کرم ضد افتاب
سلام بچه من یکسالشه در کرم ضدافتاب رو با دندون باز و بسته کرده بعد که متوجه شدم زیر لب پایینش کرم بود نمیدونم خورده یا نه چیکار؟ خیلی نگرانم.. تورو خدا زودتر جواب بدین خوردن ضد افتاب خطرناکه؟؟؟؟؟
- آزمایش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر چند ساعت بعد از مصرف آنتی بیوتیک واستامینوفن میشه واسه کودکآزمایش انجام داد
- قندخون کودک ۵ساله
سلام آقای دکتر دختر ۵سال وچاره ماهه داره قند خونش ناشتا۱۰۶ بوده آیا براش رژیم خاصی داره یا داروی خاصی
- پرحرفی کودکم
سلام .من یه دختر6ساله دارم و هیچ مشکلی نداره .فقط خیلی حرف میزنه .اصلا ساکت نمیشه.پشت سرهم حرف میزنه .موقع خاب ،غذاخوردن،اصلا ساکت نمیشه .میشه راهنماییم کنین
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم رو آورده بودم مطلبتون سرماخورده بود و تب داشت شما دارو دادین آزیترومایسین رو هم نوشتین گفتین اگه حالش بدتر شد اونو شروع کن حالا من شربت سیتریزین و آستامینوفن رو که دادم تبش زود قطع شد خودشم سرحال هست الان یک هفته گذشته مشکل خاصی نداره ولی دماغش همچنان گاهی آبریزش داره و فکر میکنم خلط تو گلوش هست گاهی نمیتونه خوب با بینی نفس بکشه مخصوصا وقتی میخوابه یا داره شیر میخوره دهنش بستست به نظرتون آزیترومایسین رو بدم بهش؟
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- متروندازول
سلام آقای دکتر فرمودین برا پسر پنج سالم که انگل داره میتونم قرص متروندازول مصرف کنم دوز دارو وساعات ومدت زمان که استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- خاروندن
سلام آقای دکتر دختر۲ ماه م، بینی و صورتشو میخارونه تا جایی که از خواب بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید.
- واکسن انفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم هفت سالشه چهار روزه تب وسرفه داره مطب یا بیمارستان میبریم میگن همه همینجورین داروهاشو مرتب بدین ولی چهار روز تب به نظرتون غیر طبیعی نیست ؟ اقای دکتر چی بدم غیر پروفن واستامینوفن که دیگه تب نکنه ماه پیش بهش دگزا زدن بازم میتونیم بهش بزنیم دکتر؟؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر .پسرم امیرعباس الان ۱ سالو دوماه داره که علایم سرما خوردگی داره که اب ریزش با گه گدار خیلی کم سرفه میکنه و عطسه میزنه چی بش بدم چون بچه داداشمم همینطوره اون رفت دکتر بش ستریزین و سفکسیم ۱۰۰ با استامینوفن داد منم میتونم استفاده کنم همونو
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین

