Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام پسرمن ۱۰ماهش هست که ۳روزپیش آبریزش بینی داشت ولی از دیشب تک سرفه داشت که امروز بردمش دکتر خودش شربت پلارژین رو دادن ولی من اشتباه بجای ۲.۵ سی سی ۵سی سی دادم میخواستم ببینم مشکلی به وجود نمیاد خطرناک نیست؟
- پستانک
سلام .ببخشید دکتر نوزاد چهار ماهه ای دارم که مدام دستش را می خورد اگر به پستانک بدهم بهتر است یا همین که دستش را بخورد .در ضمندر ابتدا خیلی سخت سینه را گرفته برای شیر خوردن وهر از گاهی سینه را پس میزند .
- تب
سلام پسر من سه روز تب داشت بردمش دکتر دارو داد و ب این دارو ها حساسیت پیدا کرد سفیکسیم ..رامنوفلور داده و صورت و بدنش دون دون پاچیده
- سلام وقتی نوزاد هنگام شیر خوردن دستشو ببره سمته گوشش یا اجزای دیگر بدن درد در ان ناحیه دارد
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۹ ماهشه خیلی کم غذاس از زمان تولد هم همینطور بود شیرم کم میخورد الانم غذای کمکی کم میخوره دارویی واسه زیاد شدن اشتها بهم پیشنهاد میکنین که عوارضم نداشته باشه یه کم غذا خوردنشم بیشتربشه ممنونم از راهنماییتون
- شير نوزاد
سلام.اقاي دكتر بهم گفتين شيرخشك ببلاك شماره دو بدم به دخترم يعني ديگه نيازي نيست من قطره آهن با مولتي ويتامين بدم بهش؟ بهداشت كه ميدونه تغذيه دخترم با شيرخشكه چرا تاكيد ميكنه كه قطره هارو هميشه بدم اگه قطره هارو ندم مشكلي پيش نمياد واسش؟
- کم وزنی
باسلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ ماه وسه روزه اشه وزن بدو تولد۲/۵۵۰بوده والان در۱۰ماهگی۷/۳۰۰.خیلی دیر به دیر وزن میگیره شیرخشک اصلا نمیخوره غذاهم روزی دویا سه پیاله میخوره ،دکتراطفال بردیم بهترشد ولی همش اشتها آورمیده باید چکارکنیم وزنش مناسبه غذایی که میخوره کم نیست،واینکه نه کم خونی داره نه تیرویید .هنوز دندان هم درنیورده بنظر شما دخترمن مشکلی داره؟؟
- سلام پسرم۱۳ماهشه،سرماخورده و عفونت کرده و سرفه عفونی میکنه،چقدر سیفکسیم۱۰۰ بدم بهش؟
- سلام خسته نباشید
من دخترم چندروزناخنش دیدم تغییررنگ داده انتهاش تابازنگاه کردم تاداره شل میشه میخوادبیوفته ناخن اشارش بودالان بازنگاه دستاش کردم تاانگشت کوچیکش هم داره اینجورمیشه دخترم ۱سالو۱۰ماهش هست خیلی نگرانش شدم
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دکتر برای حساسیت قرص پردنیزولون داده به مدت سه روز عوارض نداره بهش بدم
- ابله مرغون
سلام اقای دکتر در ابله مرغون دیفنو فناک استفاده شده شنیدم سندرم ری مبتلا میشن خیلی نگرانم
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من خودم یک روز فقط دست و پا درد شدید و سردرد و تب اصلا نداشتم بعد از چند روز حس بویایی و چشایمو از دست دادم نوزاد دو ماهه ام هم دو روز تب کرد ولی تبش از ۳۷و نیم ب بالا نمی رفت و یکی از چشماش خیلی قرمز شده بود و بی حال بود الان دو روزی هست تب نداره ولی از امروز بی حاله و دیروز یکم جوش قرمز زیر چانه اش زده بود آیا کرونا داره؟؟؟؟؟
- سرفه نوزاد
سلام دخترم 22روزشه.حدود دو سه روزه که سرفه میکنه گرفتگی بینی هم داره وعطسه هم میکنه..ولی مشکل اینجاست سرفه رو زمانی میکنه که من بهش شیر داده باشم چه شیر خودمو چه شیر خشک بعد خوردن شیر هم سرفه میکنه وشیرم بالا میاره،پیش متخصص اطفال رفتم یه قطره برای بینش داده آزیترو مایسینم دادن روزی دوسی سی بهش بدم.میشه راهنماییم کنید که سرفه نوزادام بعد شیر خوردن علتی داره یانه..ممنون.
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرن سه سالشه. وزن ۱۴/۱۰۰ سرماخورده اما تب نداره. سرفت خلط دار داره و ابریزش بینی. چرک خشک کن بدم بهش؟ میشه دارو معرفی کنید
- واکسن 18 ماهگی
با سلام میخواستم بدونم واکسن 18 ماهگی رو میتونم با تاخیر 4 روزه بزنم یا باید حتما سر موقع باشه. با تشکر
- مکمل
سلاماقایدکتورنوزادم۳ماهشهبهپروتعینگاویحسلسهازشیرخودممیخورهایامنمیتونمقرصیاکپسولزینکبخورم
- زردی کف دست و پا وبدن
دوساله پسرم کف پاهاش و بدنش زرد شده احساس میکنم الان بیشتر شده سال اول بردمش چکاب گفتن چیزیش نیست وسنوکل شکم بعضی وقتا مثتانشو میگیره میگه درد میکنه نمیدونم چکار کنم لطفاً راهنماییم کنید
- نوزاد دوماهه یبوست دارد به مدت دو روز خیلی بی قراری میکند
- دانه قرمز
سلام ببخشید دخترم از ۵ روزگی مثل یه لکه قرمز ریز روی گونه سمت راست بود الان که سه ماهشه خیلی بزرگ شده وداخل سفت شده مثل غده چی کارکنیم
- سلام خسته نباشید. بچه من یک ماه نیمه باید چه مقدار شربت ستادین بهش بدم

