Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مسواک زدن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر بچه یکسالو ۳ماه دارم میتونم براش ازخمیردندان بچه استفاده کنم؟چون غذاهمش لای دندونس گیرمیکنه
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- لکنت زبان کودکان طبیعی است ؟
سلام
وقت بخیر
دختر من ۱ سال و ۱۱ ماهشه
حدود یک هفته هستش که در ادای کلماتش لکنت پیدا کرده
بعضی روزها این مورد خیلی کم هست و بعضی وقتها زیاد میشه
این موضوع مارو خیلی نگران کرده
باید چی کار کنیم ؟
طبیعی هستش ؟ چجوری رفع میشه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید ، - تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- سلام آقای دکتر من به موارد چهار ماه ام شربت استامینوفن پارکید که ۱گ ۴۳روز پیش باز کرده بودم دادم
- سلام خدمت شما دکتر عزیز.دخترم ۳ساله و ۴ ماهشه به خاطر دندون درد تب کرده از داروخانه شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادن و گف که هر ۸ ساعت ۷ سی سی بدم .وزن ۱۳ کیلو.ایا این مقدار زیاد نیس ؟؟؟؟؟
- تب ۱۸ماهگی
سلام الان دخترم بردم واکسن ۱۸ماهگی زدمیخواستم بدونم تاچندروزتب میکنه وچجوری تبش بیارم پایین به جزقطره وشیاف
- اسهال کودک عدم لاکتوز
ممنونم. اقای دکتر این ازمایش کالپرو تکتبن ک فرمودید برای چی هستش دقیق. ممکنه خطرناک باشه؟
- شربت زینگ پلاس
سلام شربت زینگ پلاس رو دو ماهه باز کردم و دارم به بچم میدم با توجه به اینکه روی شیشه ش نوشته شده بعد یک ماه دور بریزید به نظرتون آیا فاسد شده ؟ یا تا زمان تاریخ انقضا شربت میتونم به بچم بدم و مشکلی پیش نمیاد؟
- یبوست
با سلام و تشکر کودک یک سال و نیمه ای دارم که چند روزه به صورت گلوله گلوله مدفوع میکنه. دفعاته دفعش دو یا سه بار در روزه ولی همیشه به صورت گلوله ای. چه مشکلی داره؟
- التهاب روده وکم خونی
- پردنیزولون
سلام وقت بخیر بچه ام سرما خورده و کمی سرفه میکنه پرشک متخصص براش علاوه بر سفکسیم 100 و سیتریزین و اسپری سدیم کلراید بینی و پدی لاکت براش پردنیزلون 5 و فاموتیدین 20 هم تجویز کرده سوالم اینه پردنیزلون 5 اونم برای بچه 18 ماهه ضرری نداره ؟
- قورت دادن هسته هلو
پسر سه سالم هسته هلو قورت داده راحت غذا میخوره نفسش کشیدنش خوبه خودش مشکلی نداره اما دو روز مدفوع کرده خارج نشده حداقل سالم ندیدمش..هلو کوچیکا بود هسته هم کوچیک
- بیماریهای اطفال
دخترم ۳سالش تموم شد رفت تو ۴سال .دیروز تا حالا بیحال و تب داره بردم دکتر براش سیتریزین و کیتوتیفن تجویز کردن. ولی تب کرده سفکسیم گفت باید بدم. دوز دارو رو نپرسیدم بچه م ۱۲کیلو .لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- سرفه طولانی
سلام پسرم ۵سالشه ونزدیک یه ماهه فقط سرفه وخس خس سینه داره باآبریزش بردم مشهددکترگفت آسم داره براش اسپری دادولی بهترنشده خیلی سرفه میکنه بچه دوساله هم دارم اون فقط سرفه پراکنده خشک داره میشه راهنماییم کنید
- سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
- قطره میم
سلام.دخترم ۶ماه و ۲۰ روزشه.اگه بخوام قطره میم بهش بدم آیا لازمه که ویتامین آد و قطره اهن جداگانه بهش بدم؟و اینکه موز میتونم بدم بخوره؟
- واکسن
سلام زدن واکسن آنفولانزا در بچه های زیر۵ سال که بهداروند وبدبیماری هستن، جهت پیشگیری عوارض ندارد؟ و اینکه میگن ممکنه فلج بشه بچه درست؟
- بالا اوردن
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۲۰ ماهشه رفتیم مسافرت شیر که میخوره بعد یکمشو بالا میاره ممنونم میشه بگین دلیلش چیه و چه دارویی بهش بدم ؟؟و یوبوست هم گرفته چندروره شکمش کار نکرده
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم ۵ سال و نیمشه.چند روزه زود به زود میره دستشویی.یه جورایی حساس شده،فکر میکنه دستشویی داره ولی بعضی وقتها اصلا نداره.یا اینکه حساس شده به اینکه شلوارش خیس بشه وقتی که خودشو میشوره.این حالت رفع میشه یا باید دارو استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنین.سپاس

