Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه سفید روی ناخن
سلام من دخترم هشت سالشه روی دوتا از ناخنش لکه سفید هست آیا کمبود ویتامینه ؟
- بی خوابی کودک
اقایه دکتر پسرم دو سالشه تا دو شب نمیخوابه ، الان چهار ماه میشه شب دیر میخوابه چه داروی خواب اور خوبه بهش بدم ،ممنون میشم جواب بدین
- شیرخشک الرژی
باسلام،دخترمن یک سال و یک ماهشه،الرژی و رفلاکس داره.از بدو تولد شیرخشک ای آر مصرف کرده..دکترببلاک اچ آ تجویز کرد اسهال شد قطع کردم،،میتونم شیرخشک آپتامیل پیتی جونیور براش بخرم؟برای یک سال مناسبه؟شما چه شیرخشکی پیشنهاد میدید برای کودک یک ساله رفلاکسی و الرژی؟
- سلام دخترم گلوش عفونت داره سفکسیم صد چقد بدم
- اسهالی
قطره پدی لاکت برای بچه چهار سال فایده دارد برای اسهال؟
- یبوستکودک
سلام پسر یک ساله دارم که ازوقتی غذا میخوره دچار یبوست شده دکتر بردم دارو ندادن گفتن آب وگوجه وانجیر بده ولی خوب نشد هر سه روز دست وشویی میکرد اونم با جیغ، دوباره دکتر بردم قطره پدی لاکت دادن بازم الان دوماهه مصرف میکنه هرروز جیغ میزنه گاهی اوقاتم خون در مدفوعش
- واکسن
سلام جناب دکتر واکسن پنومووکس ۲۳ را میشه بجای پره ونار ۱۳ برای بچه چهار ساله که تا حالا پره ونار تزریق نکرده زد؟ یا بایستی همون پره ونار ۱۳ تزریق بشه؟
- اسهال کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 18 ماهه است الان نزدیک 17 روزه اسهاله حداقل روزی 5یا6 بار. تا حالا دو سه تادکتر بردم بهش قطره پدی لاکت و چند شربت دیگه دادن ولی متاسفانه هنوز درمان نشده. اسهالش کشداره بدون تب و خون هست. حال عمومیش خوبه بدنش کم آب نیست دو ماه پیش آزمایش مدفوع داد البته دو روز پشت سرم هم که انگل هم نداشت .بعضی وقتها چشم چپش عفونت میکنه واگه اسهالش یه کم دیر شسته بشه بدنش رو میسوزونه. لطفا ما رو راهنمایی کنید ممنون.
- ایستادن کودک
باسلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه روی یک پا وایمیسته البته اون یکی پاشوهم میزاره زمین ولی نوک پاشو میزاره آیا این طبعییه
- سلام پسرم 2سالشه علائم سرفه داره روی زبونش سفیدک زده
- سرماخوردگی
سلامپسرم۵سالدارداموکسیلینچندباربدموچندسیسیوزنشم۱۵کیلو
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره
- خوردن کاغذ
باسلام دخترم امروز داداشش پاسور بازی میکرده یه تیکه از پاسورو قورت داد مشکلی پیش نمیاد اول که حق زد بعد قورت داد
- الرژی و اسهال خونی
سلام اقای دکترپسر من هفت ماه و نیمشه دو روز بعد مسافرت بدون هیچ علامتتب یا خارش و اگزما دچار اسهال و بعد از سه نوبت دچار اسهال خونی شد. یک دکتر گفتن الژی به پروتئین گاو هس و دیگری گفت عفونتهدر ضمن من از یه ماهگی بهش شیر خشک بیومیل پلاس میدم و الان تقریبا یک ماهه فرنی و پوره و حریره واسش شرو کردمبا شربت کوتریموکسازول و نیو زینک اسهالش خوب شد ولی از ترسم شیرخشکم قطع کردمبنظرتون الان اگه دوباره شیرخشک بدم خطری داره؟
- م
سوالم پرسیدم فقط سن دخترم نخورده بود ۶ ساله تو روستام ب تعطیلی خوردم
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
سلام دکتر پسرم ۸ سالشه اماه پیش سرما خورد دکتر بردیمش خوب شد الان سرفهای شروع شده وخلط داره خیلی سرفه میزنه خودشم خسته شده دکتر الرژی ببرمش یا دکتر اطفال ممنون
- عوارض بتامتازون
سلام دخترم 21ماهشه چندروز پیش زیر پوستی بدنش قرمز شد بردمش دکتر براش امپل بتا متازون نوشت گفت حساسیت روز بعدش تشنج کرد میشه بگی چیه از عوارض امپول اخلاق خییلی تند شده اشتهاشم زیاد شده تورو خدا کمک کنیددارم دیونه میشم تشنه هم زیاد میشه سابقه تشنج نداره بگین چیکار کنم
- سرفه های خلطی
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه چند روزی هست سرفه های خلطی میکنه بدون تب و یه کم صداش هم گرفته چکارکنم
- ارامش
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه برای راحت دراوردن دندوناش چقدر شربت استئوکر میتونم بدم بهش؟درروز چندسیسی؟
- دورسر
سلام دخترم یکسالشه دورسر۴۵ نرماله بدو تولد ۳۵ بوده؟

