Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی شدید نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ام سرفه های شدید خلطی دارد همراه با خس خس سینه ،به دکتر دسترسی ندارم چ نوع شربتی میتونم بهش بدم ؟از قطره ی بینی و دستگاه بخور هم استفاده میکنم
- تون فرنگی
- یبوست نوزاد
سلام پسرم ۳ ماهشه دوماه مدفوع نکرده عکس رنگی گرفتیم بعد گذشت ۲۴ ساعت ماده کنتر قابل توجهی در کادر کلون باقی مونده که مطرح کننده یبوست سرشتی در زمینه دولیکومگاکولون میباشد این جواب عکس باریم انما بودش الان باید چکار کنم
- سرما خوردگی واسهال
یک ماه یه کم بهتر میشه دوباره ابریزش داره
- باسلام وخسته نباشید من پسرم ۸سالشه یه سرما خوردگی جزیی داشت سرفه خیلی کم شربت ستادین دی سی گرفتم از وقتی که بهش میدم سرفه اش بیشتر شد علتش رو میشه لطف کنیدممنونم
- فاویسم
آیا به کودک ۷ساله فاویسمی که تب کرده شربت استامیفون می توانم بدم
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر پسر من الان 7ماهشه شما براش قطره میم تجویز کردین روزی 30قطره میخوره اگه بخوام قطره آهن فروم بهش بدم به جای مولتی ویتامین چی باید بهش بدم
- با سلام نوزادی از مشکل جنسی رنج میبرد
با سلام و خسته نباشید دکتر عزیز نوزادی ۶ ماهه در دوستان من وجود دارد که موقع تولد پسر بود ولی کم کم دارد دختر می شود کودک در عراق زندگی می کند و باتوجه به شرایط عراق دکتر خوبی در آنجا پیدا نمی شود و دکتر هایی که رفتند گفتند مشکلی ندارد و عادی ست و هیچ آزمایشی ازش نگرفته اند ، می خواهند به تهران بیایند و در جست و جوی دکتر می گردند باید چه کاری انجام دهم عکس هایش هم موجود هست
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۰ ماهشه یک دفعه تب کرده آب دهنش هم زیاد میاد همه میگن از دندون در آوردن اما خیلی تبش زیاد
- آیابرای بچه ۲ساله آمپول دکزا که دکترنوشته ضرردارد
- برامدگی سینه کودک
سلام خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله دارم که امروز لباسشو عوض میکردم احساس کردم سینش برآمده شده قرمزی اطرافش نیس میخواستم ببینم طبیعیه هر دو سینش به یه شکله وقتی با دست لمس کردم هم سفت نیس از چی میتونه باشه
- مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه موهاش پوسته میده چیکار کنم تمیز بشه
- جواب ندادن سوال
سلام آقای دکتر چرا یک سری سوالارو جواب ندادید ؟!
- خر خر کردن در خواب
سلام روز بخیر اقای دکتر کودک ۱۶ماهه ام از اول رفلاکس شدید داشت و متاسفانه از یکسالگی شیر مادر و ترک کرد و فقط شیر خشک اونم فقط در خواب می خوره برا غلظت شیرش یکم فرنی تو شیرش میریزم و روزی ۴بار فقط در خواب شیر میخوره حالا مدتیه خر خر و گرفتگی پشت بینی داره انگار علتش چیه ؟ هیچ علامت دیگه ای نداره فقط گاهی حس میکنم پشت بینی خلط داره
- پسرم ۱۱ ماهه قرص اشتباه خورده
پسرم ۱۱ ماهشه قرص اشتباه بنام فستوور فکسوفنادین ۱۲۰ میلیگرم خورده
- سرفه
سلام،ببخشید آقای دکتر بچم سرفه میکنه دکتر واسش کتوف نوشته ولی تأثیر چندانی نداشته...بنظرتون ادامه بدم این دارو رو ؟توانایی بردن دوباره دکترم ندارم
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دخترم هفته پیش واکسن ۱۸ ماهگی داشت به خاطر سرماخوردگیش نزدم البته دوهفته پیشش سرماخوردگیش شروع شده بود گفتم کامل خوب بشه بعد ببرم برای واکسن . تا دیشب خوب بود صبح که از خواب بیدارشد گلوش خلط دار بود الان یک هفته از تاریخ واکسنش گذشته و شاید تا یک هفته دیگه هم نتونم ببرم برای واکسن آیا مشکلی پیش میاد واکسنشو چند هفته دیرتر بزنم ؟
- درمان خروسک
سلام.پسره من 4 ساله هستش.و خروسک گرفته.چه دارویی برای درمانش مناسبه؟
- واکسن
سلام اقای دکترخسته نباشید دخترم واکسن یک سالگی زد ده روز بعدش تب خفیف کرد وپاچید شما فرمودید ممکن از واکسن باشه الان واکسن هیجده ماهگیش هم همون واکسن تکرار میشه ایا باید بزنم؟.

