Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه
- دارو
سلام دخترم یسالشه شربت پدی کلد میتونم بهش بدم و چند سیسی بدم ابریز ش بینی داره و گاهی بینیش کیپ میشه
- حساسیت و جوش زدن کل بدن
باسلام.پسر۲۰ماه دارم چند روزه تب داره و لثش متورم شده.وچند روز هم هست کل بدنش قرمز شده وجوش زده حتی تو گوشش و کف پاش.چند روز پیش چیپس سرکه ای به اندازه چند تا دونه خورده.میشه حساسیت باشه یا به خاطر دندان دراوردن باشه برای تبش بهش شربت ایبوپروفن دادم میشه تبش و جوش ها بهم مربوط باشه چه دارویی باید بهش بدم
- راه نرفتن
آقای دکترسلام دخترم 23ماهشه راه نمی ره چهاردست پاه ميره خیلی نگرانم
- تالاسمی مینور
سلام آقای دکتر من ی دوقلو دارم که یکیشون مینور هستش میشه ی کاری کرد از کم خونی در بزرگسالی رنج نبره
- جواب کالپروتکتین
به خاطر حرفه شما ازش ازمایش گرفتم اگه جوابه درستو حسابی نمیدین چرا مردمو سره کار میزارین 800 تومن حق ازمایشش بود فکر میدکنید نمیدونم پیش دکتر ویزیتش کنم چنتا دکتر رفتم نتیجه نگرفته وگرنه راهم دوره میومدم مطب حقه ویزیتتونم میدادم 😏😏
- سرما خوردگی
سلام وقت بخیر من یه ماه پیش دخترم بردم دکتر بهش شربت تب و سرماخوردگی شربت ایورامی داد استفاده نکردم الان دوباره دخترم سرما خورده گلوش چرکین چی بگیرم چرک خشکن دگه دکتر نبرم دوسال داره با وزن 13
- دلیل زردی کف پا
سلام .پسرم 4 سالشه چند روزه متوجه شدم کف پایش زرد و تقریبا به نارنجی میزنه خیلی نگران شدم گفتم شاید کم خونه و فروگلوبین براش شروع کردم
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- برای سرفه
سلام خسته نباشین شربت کتوتیفن واموکسی لین را میشه به بچه یک ساله داد
- شربت آموکسی سیلین 125
باسلام. برای نوزاد دوماهه شربت آموکسی سیلین 125 چند بار و چه دوزی باید مصرف شه. 7 کیلو وزن. ممنون
- گردن درد وگوش درد کودک 6ساله همراه با تب
سلام پسرم 6ساله هست چند روز تب شدید داره به همراه گوش درد وگردن درد علت چی میتونه باشه گاهی هم گلو درد داره نبش پایین میاد دوباره میره بالا اما گردن درد داره هنوز
- کم خونی
با سلام خدمت دکتر محترم و بزرگوار .خواهر زاده ام یک سالشه رنگ پوستش زرد و سیاه هست آزمایش خون داده گفتن کم خونی کمی داری .با توجه به اینکه اقوام همسرش تالاسمی دارن آیا این میتونه تالاسمی باشه ؟؟ نتایج آزمایششRBC:۶.۶۷------MCHC:30.9----- MCH:18.1. و. RDW:17.8 با تشکر از شما
- عفونت ویروسی تنفسی
سلام، وقت بخیر، دخترم ۷ سالشه و پنجشنبه به علت تب و علایم سرماخردگی به متخصص مراجعه کردیم و ایشون شربت سالباتامول، کتو تیفن و اسپری بکلو متازون تجویز کردند ولی بعد از ۳ روز سرفه ها بدتر ، خلط دارتر شده و گرفتگی بینی برطرف نشده ، علاوه بر اینکه بچه بیحال و خواب آلود هست، آیا داروها باید همچنان مصرف شود؟
- مصرف قرص
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۱۲ سال داره ابله مرغان گرفته ودر کنار اون گلو درد هم دارم میتونه سفیکسیم ۲۰۰ مصرف کنه
- خوردن شمع دختر۱ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دختر۱ساله ام شمع خورده چیکارکنم
- شیر گاو
سلام آقای دکتر پسرم هفته بعد ۹ماهه کامل میشه تا الان شیرخودم روخورده میخواستم بدونم میتونم بهش شیرهای پاستوریزه که پاکتی هست وبرای فرنی درست میکنم بدم یا شیر خشک،کدوم بهتره؟
- مقداردوزدارو
شربت آزیترومایسسن100 برکودک 4ساله باوزن 16کیلوچقدربایدبدم؟

