Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم ییوست شدید شده بود بردمش دکتر شربت پیدرولاکس داد از شبش تیکه تیکه مدفوعش میاد ولی به شدت اطاف مقعدش سوخته قرمز شده پناد ان ان میزنم و پماد سوختگی ولی تاثیری نداشته چیکار کنم خوب بشه
- واکسن
امروز واکسن چهار ماهگی دخترم زدم استفراغ مکنه چکار کنم خیلی ترسیدم
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- خوردن اشغال
سلام نوزاد یکساله ام هرچی ببینه میخوره چه پلاستیک چه کاغذ آیا کمبودی داره که اینجوری میکنه؟
- مصرف قرص اندامین برای کودک 4ساله تهوع و استفراغ دارد
- سلام دکترپسر من ۵ سالشه آزیترومایسن ۲۰۰ رو تو چه دوزی بهش بدم حدودا ۱۹ کیلو هست
- شربت پیروی ساید را سه بار هر ده روز به کودک داده ام آیا لازم هست تا تمام شدن شربت ادامه دهم؟
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- سرفه
سلام نوزاد ۱۵ روزه دارم که ۲روزه سرفه های تک تک میکنه احساس میکنم سینه اش هم خلط داشته باشه آیا ازاین ویروس های فصلی گرفته؟؟
- علایم اتیسم
با سلام پسری ۲۳ ماهه که فقط ۴ کلمه حرف میزند، ۱۶ ماهگی راه افتاد، وقتی اسمش را صدا میکنیم همیشه به اسمش واکنش انی نمیدهد، موقع خونگیری از دستش هیچ دردی حس نمیکند، بازی موبایل کودک را عالی انجام میدهد، شنوایی خوبی دارد، ارتباط چشمی متوسط دارد و بد نیست، گوجه فرنگی بسیار میخورد، ایا اتیسم دارد؟
- سرماخردگی
سلام اقای دکترسال نو مبارک اقای دکتر پسرم هشت ماهشه بیشتر از ده روزه که ابریزش بینی ودیگه هیچ علایمی نداره حالت کش داره گاهی سبز و زرد پلارژین میدم دو روزه انگار تاثیری نداره شبا موقع خواب اذیت میشه وشیرنمیتونه بخوره به نظرتون انتی بیوتیک لازم داره اگه بله چه انتی بیوتیکی ممنون میشم راهنمایی کنید
- آمپول پنتوپرازول
معده درد داشتم رفتم دکتر برام پنتوپرازول داخل سرم نوشت گفتم نوزاد ۴ ماهه دارم و شیر میدم،اما انگار .... الان سرچ کردم نگران شدم چیکار کنم؟؟؟
- نحوه مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترمن ۱۴ماهشه و۱۰کیلو.دوزمصرفی ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر باشه؟
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ میل چقدره؟
سلام دخترم ۱۱ سالش و وزنش ۲۵ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰ میل باید استفاده کند؟
- معرفی یک شربت تقویتی خیلی خوب برای بچه ی چهار ساله برای تقویت سیستم ایمنی بدن که عوارض هم نداشته باشد ممنون
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- خواب نوزاد
با سلام دختر ۶ ماهه ام موقع خواب چه روز باشه چه شب خیلی گریه میکنه.لطفا کمک کنین
- سرفه کودک
با سلام من یه دختر چهار ماهه دارم یه دختر شش ساله هر دو از هفته پیش سرفه خلط دار دارن دختر چهار ماه م دارو مصرف نمیکنه ولی دختر شش ساله م شربت گایانفزین و کوریزان و اسپری دهان استفاده میکنه ولی همچنان سرفه های هر دو خلط دار هست میخواستم ببینم به دختر چهار ماه م چی بدم و چرک خشک کن برای دختر بزرگتر شروع کنم
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- خون درمدفوعنوزاد
سلام دخترم 3ماهو 12روزشه تقریبا دوماه داخله مدفوعش خون هست ازامیش گرفتم دکتر گفت مشکلی نداره دوماه رژیم غذای گذاشته کلا لبنیات و حبوبات نخوردم شیره خودمو میخوره ولی بازم هیچ تغیری نکرده اصلا درد شکم یا کم اشتهایی یا بدخلقی نداره نداره داروهم فقت مولتی ویتامین خورده لتفا کمکم کنید نگرانشم

