Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غبغب پشت گردن نوزاد
ولی دخترانه هیچ کدوم نداشتن وقتی گردنشو کامل میگیره این حالت غبغب باز میشه این غبغب پشت گردن طبیعی هست آقای دکتر
- زينک
سلام آقاي دکتر گرامي قطره زينک سولفات چند دقيقه بعد از غذا يا شيردهي بايد به کودک يک ساله داده شود؟؟
- خون درادرار
سلام نوزاد من پسرهستش و ۲۰ روزه هست و از روز ۳ ام که بدنیا اومده تو ادرارش یه رنگ صورتی شبه خون خیلی کم هست ولی تا الان که ۲۰ روزشه ادامه داره
- گریه کردن دخترم
سلام نوزادم تازه واکسن شیش ماهگیشو زدم هی تو خواب از اون روز ب بعد نیم ساعت نیم ساعت گریه میکنه شیرش میدم گولو بهش میدم ولی باز نیم ساعت دیگه شرو میکنه گریه کردن دندون اصلا در نیورده
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر پسر پنج ماه و نیمه ای دارم که الان اصلا شیر نمیخوره البته اوایل خوب شیر میخورد ولی بعد از ختنش خیلی بد شیر میخورد فقط تو خوابیدن الان تو خوابم به زور بهش شیر میدم از اول هم شیر خودمو نخورد و فقط شیر خشک میخوره غذای کمکی هم دو هفتست شروع کردم اونم نمیخوره واقعا دیگه خسته شدم ساعت ها شیر نمیخوره نمیدونم چیکار باید بکنم نظر شما چیه نهغذا میخوره نه شیر مشکلش چی میتونه باشه
- با سلام دکتر جان نوزاد ۵۰روزه دارم از دیشب سرفه میکنه چکار باید کردممنون میشم
- برنامه غذایی در شیردهی
سلام آقای دکتر .خوردن دل و جگر گوسفند در شیردهی مانعی ندارد؟ تا چه ماهی نباید گوشت گاو مصرف کرد؟
- سلام وقت بخیر نوزاد ۴ ماه و ۲۳روزه دارم بغلم بود دستم پشت کمرش نبود ب عقب خم شد و گریه شدید کرد اما یه کم بعد آروم شد ولی از فردای اون روز تا امروز ک میشه سه روز از اون قضیه گذشته دخترم کلا دیگه ساکت شده هیچی نميگه یه سری کلمات میگفت اصلا نمیگه چرا نکنه مشکلی پیش اومده؟
- بسته نشدن ملاج سر
دخترم 8ماه و ده روزه دندان درنیاورده و ملاج هم کامل بسته نشده پیش متخصص اطفال بردم آزمایش نوشت بنظرتون از چی میتونه باشه
- پوره سیب زمینی
سلام آقای دکتر من دخترم ۲ هفته که داخل هفت ماهه میتوانم بهش پوره سیب زمینی بدهم؟؟شیر دوست ندارد به جای شیر میتوانم فقط با کره درست کنم؟؟ روزی چند بار بدهم؟
- کبودی لب
سلام من دخترم 50روزشه تقریبا دو هفته است لب هاش تیره شده دلیلش چیه سر انگشت هاشم تیره است؟؟ چرا اینجوریه؟ لطفا راهنماییم کنید🙏
- قطره بینی
سلام اقای دکتر. نوزاد سی و پنج روزه ی فاویسمی دارن. برای گرفتگی بینی ش از چه قطره ای می تونم استفاده کنم؟
- سوال از دكتر
باسلام نوزاد هفت ماهي كه شيرخشك إي آر مخصوص رفلاكس استفاده ميكنه ميتونه از اين به بعد ببلاك شماره دو مخصوص آهن بخوره؟ بالا نمياره ؟
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- برفک دهان نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
- وزنگیری
سلام خدمت شما اقای دکتر.نوزاد ۴۳روزه ای دارم باوزن تولد ۳۹۰۰.قد ۵۲.و دور سر ۳۴.در ۳۱روزگی در تاریخ ۲۵ابان بردم بهداشت وزنش ۴کیلو.قد ۵۳.دورسر ۳۶.مجددا ۳۰ابان بردم وزنش ۴۱۰۰.بود.و در ۵آذر هم ۴۲۰۰.تیا این وزن گیری نرماله؟ضمن اینکه رفلاکس یا کولیک و مشکل دیگری نداشته و ندارد.وروزانه ۵قطره پدی لاکت و ۲۵قطره آ.د مصرف میکنه.ممن میشم راهنمایبم کنید.اخه بهداشت بهم گفت که وزنگیریش خیلی کمه.
- مدفوع نوزاد
سلام پسر من ۱ ماه و دو روزشه. اولایل بهش شیر خشک اپتامیل و شیر خودم میدادم مدفوع میکرد روزی ۳_۴_۵ بار. سه روزه شیر خشکشو عوض کردم هیپ ارگانیک گرفتم از دیروز ظهر مدوفوع نکرده نگرانشم چیکار کنم؟؟؟
- رفلاکس نوزاد
سلام پسرم سه ماهش هست رفلاکس داره دکتر براش دومتیدون تجویز کرده ولی نگفتن تا چه مدتی می تونم بدم بخوره چون داخل بروشور دارو نوشته تا هفت روز با توجه به این که سه ماهه است میشه تا یک ماه بدم بخوره این دارو رو
- دور سر نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم موقع تولد دور سرش35/5 بود الان که 9ماه و 12 روزش است شده 42 بنظرم طبق نمودار نیست و کم می باشد لطفا راهنمایی کنید اگر کم است چکار باید بکنم لازم بذکر است تا الان قطره هاش بسیار نامنظم بهش دادم

