Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاموتیدین
سلام دخترم ۵.۵ سالشه معده ش ترش میکنه دکتر شربت پپسومید داده اما فک میکنم دوزی اشتباهه لطفا دوز صحیح را بفرمایید ممنون از لطف شما ۱۷.۵ کیلو وزن داره دستور مصرف اینطور نوشته (هر شب بعد شام ۲.۵ سی سی)
- روروءک
سلام تو گوگل خوندم که دکترا گفتن استفاده از روروءک برای بچه بد است و برای ستون فقرات مشکل ایجاد میکند، دخترم نه ماهشه هنوز استفاده نکردم براش .ایا شما میفرمایین بد است یا نه؟؟؟؟
- بازگشت زردی نوزاد
با سلام . نوزاد من ۲۴ فروردین به دنیا اومد . با وزن ۲۶۰۰. بعد از سه روز زردی۶ داشت . روز دهم شد ۱۴.۸ . زیر دستگاه گذاشتیم یک شب شد ۶.۸ . روز پانزدهم شد ۱۰.۵ و روز هجدهم شد ۱۳.۵ که باز دستگاه گرفتیم گذاشتیم . الان هم وزنش حدودا ۲۹۰۰ هست . شیر مادر میخوره و دفع هم داره . میخواستم بدونم بعد از امروز هم که از دستگاه خارجش میکنیم امکان بازگشت زردی هست؟
- کرونا
من ۱۲ سالمه فاویسم دارم می تونم واکسن کرونا بزنم ؟؟
- سلام خسته نباشید اقای دکترپسرم کولیک داره ازهرقطره. شربت دادم خوب نمیشه چیکارکنم شباتاصب گریه میکنه
سلام پسرمن ۲۶روزشه هم داروبی بی کرکیخوره هم گرمیچر هم کولیکزولی همچنان دل درددازه.کنارمقعدشم زخم شدممکن است ازداروباشع
- بینایی سنجی
سلام برای کودک شش ماهه بینایی سنجی اجباریه تاکی باید ببریم؟شنوایی سنجی هم یک ماهگی بردم و الانم عالیه باید ببرم شش ماهگی یانه؟
- سلام دکتر پسرم۲۶ماهه هست سرماخورده گلودرد وابریزش داره قرص سفیکسیم ۲۰۰نصف بدم مشکل داره
- سلام پسرم۴سالشه سرماخورده باسرفه شدید.الانم تب کرده ترو خدا کمکم کنید
- سلام وقت بخیر،بچه هفت ماهه دارم الان یک ماهه که سینمو پس میزنه فقط تو خواب میخوره،
الان یک ماهه که رفلاکسش بیشتر شده خلط پشت حلق زیادی داره ،واسه رفلاکسش دارو میخوره ولی بهتر نشده که هیچ بدترم شده،بخاطر رفلاکسه که سینمو نمیگیره؟فقط وقتی خوابه میگیره سینمو
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۶۵ روزشه مدفوعش سبز تیره و خیلی بد بو .این رنگ و بوی بد دلیل خاصی داره؟
- سلام آقای دکتر دخترم نه سالش هست بدنش ضعیف هستش اشتهای غذا خوردن نداره بیحاله چه دارویی بهش بدم
- سرما خوردکی
سلام خسته نباشید یه نوزاد دوماه دارم شیر بهش میدم زیاد گریه میکنه تبش هم بالا میره میشه سرما خورده باشه باید چه دارویی بدم خوب شه
- شیرخشک
سلام وقت بخیر نوزاد پسر دارم 18روزه از روز سوم بخاطر زردی شیر خشک کمکی نان اوپتی پرو خورده ولی بدلیل بیرون روی زیاد و مدفوع اسهالی شیرخشکش رو عوض کردم ببلاک دادم اونم هیچ تغییر نکرد بعد با مشورت پزشک گیگوز میدم الان ولی از روزی که گیگوز میدم دفع مدفوع هیچ تغییر نکرده ولی موقع شیرخوردن پسرم خیلی قرمز میشه به خودش میپیچه و گریه میکنه
- برفک هست
سلام. نوزادم زبانش سفیده ولی نوک زبانش سفید نیست. از کجا بفهمم که برفک هست یا نه چون علامت دیگه ای نداره؟ممکنه بخاطر شیر اینجوری باشه؟
- کودک ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلو مصرف شربت ازیتر وماسین چقدر است.
سلام پسرم سرفه های چرکی داره دکتر براش شربت ازیترو ماسین ۲۰۰ تجویز کرد دوزش را یادم رفت ۶ سالش ۲۱ کیلو وزنشه. ممنون
- دوز مصرف آزیترو مایسین
با سلام دخترم ۵ سال و نیم با وزن ۲۱ کیلو با علائم آبریزیش بینی و سرفه و تب هست سری قبل که دکتر بردم سرفه میکرد دکتر گفت الان آلرژیه ولی اگه همراه سرفه تب کرد بهش آزیترو۲۰۰ بدم منتهی نمیدونم چه دوزی و چند بار در روز بدم سرفه هاش شدید هست الان برم هگزین میخوره و سیتریزین و قطره بینی
- دلدرد
با سلام نوزادم دوماهه أست خيلي ميپيچيه تا مدفوع كنه؟خيلي دير بادگلو ميزنه؟ چرا ميپيچه هنگام مدفوع؟
- وزن بچم خیلی کم
دخترم 10ماه ولی8کیلوچکارکنم غذا خیلی کم میخوره ممنونم
- شیر خشک
- بدن بچه من یهو قرمز شد
بدن بچه سه ساله من از ساعت هفت شب یهو شد قرمز از صورت شروع شد کم کم همه جا همین جور شد

