Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گوش
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- زمان
سلام وقت بخیر.بچم یک ونیم سالشه دایم براشیرخوردن بهم میچسبه..شربت آهن.مولتی ویتامین وکلسیم بهش میدم چقدرفاصله با غذا یا شیرخوردنش بایدباشه ک جذب بشن؟
- پادرد
سلام وقت بخیر .پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست . یه مدتیه بعضی وقتها میگه پام درد میکنه میخوام بدونم باید ازمایش بده؟ و اینکه مطب کی بازمیشه؟
- سلام دکتر به دختر ۸ ساله من شربت اکسپکتورانت داده چون سرفه می کرد آیا برای کودکان زیر ۶ سال منع مصرف داره؟
- تب کودک
- وزن نوزاد
سلام دخترم هفت ماه داره هیچ وزنی اضافه نکرد غذای کمکی خوب نمیخوره چیکار کنم؟ الان هشت کیلو داره قدش هم 66 هست
- اگر ما شربت لاکسی رو ب بچه دادیم و دفع نداشت چکار کنیم
- گوش درد نوزاد پنج ماهه
سلام دخترم پنج ماهشه ب شدت گوشاش درد میکنه چرک هم میاد
- سلام خسته نباشید کودک ۱سال ونیمه دارم واکسن ۱۸ماهگی زده چندساعت بعدازتزریق واکسن علایم سرماخوردگی مثل سرفه وابریزش بینی وعطسه داره بهش دارو بدم یا بخاطر واکسن خودش خوب میشه .بهداشت گفتن بعد واکسن علایم سرماخوردگی پیدامیکنه
- یبوست کودک
سلام پسر من ۴ سالشه خیلی وقته دیر به دیر دستشویی میره ۷ روز ۸ روز یکبار خودش رو نگه میداره متخصص بردم ازمایش داد فقط اهن بدنش کمه که شربت نوشت برای یبوستش شربت لاکتولوز نوشت که فایده نداره چیکار باید بکنم هر باز شیافت بزارم ضرر داره یا نه راهنمایی کنین توروخدا
- کودک سه ساله من هسته زردآلو را قورت داده بعد از چهار روز هنوز دفع نشده.هیچ مشکلی ندارد .آیا هسته دفع میشود؟
- دل درد و بی قراری
سلام جناب دکتر نوزاد من نزدیک به چهل روزه هست وزن و قد همه چیز نورماله فقط ابتدا شیر خشک نان میدادیم به نظر میامد سیر نمیشه بعد دکتر اپتامیل داد بعد خودش عوض کرد کامفورت داده اما مسئله اینه که باوجود اینکه بعداز خوردن عاروق میزنه ولی تقریبا همش دل درد داره و بی قراره ومخصوصا توی روزها دایما گریه میکنه چی دستور میدهد سپاس
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر صدای نوزاد۷ماهه من چهارروزه به دلیل گریه زیاد گرفته دوسه روز قبلش ناگهانی وبی دلیل صداش میگرفت ولی بعدش خوب میشدخواستم ببینم صداش دوباره خوب میشه باتشکر از شما.
- نخوردن شیر و غذا نوزاد هفت ماه
سلام اقای دکتر نوزاد ۷ ماه دارم از ۴ ماهگی تو خواب فقط شیر میخورد اونم خیلی کم و قطره قطره یکسال طول میکشید تا بخوره گاهی هم نمیخورد. الان ۱۵۰ سی سی هر وعده میخوره اونم سه بار که هر بار تو خواب عمیق و به زور اصلا گرسنه نمیشه غذا نمیخوره و اینکه شیر شب ساعت ۱۲ میخوره تا فردا ساعت ۱۱ خوابه بیدار هم میشه لب ب شیر و غذا نمیزنه سیر خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین
- آلرژی و کهیر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه آلرژی داره گاهی کهیر میزنه و در حال مصرف شربت هیدروکسی زین هست هفته ای ۵ سی سی اما چند روزه که به شددددت کهیر میزنه انگار علائمش برگشته و دوز شربت ش رو باید بیشتر کنم خاستم بپرسم تا چه مقدار میتونم بهش بدم و چند میل و روزی چند بار ؟ شش سالشه و ۲۰ کیلو هست
- عفونت چشم نوزاد۱۰ماهه
سلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ماهشه سرما خورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین داده ولی خوب نشده چند روزه چشمش عفونت کرده و خیلی چرک میده قطره باکتی ماید گرفتم خوبه براش استفاده کنم یا نه؟
- اسپری فلیکسوتاید
باسلام یه مدتیه که دخترم بخاطر سرفه های شدیدش دکتر اسپری سالبوتامول واسپری فلیکسوتاید بهش داده ویه بعدازچندماه قطع کرده والان بخاطر سرفه های شدیدش اسپری ابی رو چندروز واسپری نارنجی رو یک روز زدم قطعش کردم الان فهمیدم که نباید میزدم حالا که قطع کردم مشکلی پیش میاد؟
- شیر خشک و آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم ۳ ماه و نیمشه و به شیر من حساسیت داشت که قطع کردم و شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان حساسیتش بهتر شده و داخل مدفوعش خون نیست اما همچنان اگزما میزنه و رفلاکس داره و وزن گیریش خوب نیست. سوال من اینه که میتونم بهش بیومیل سوی بدم؟ با توجه به اینکه بیومیل سوی بر پایه سویا هست میخواستم بدونم وزن گیری خوبی داره؟ و اگر با وجود بیومیل سوی دقیقا همین وضعیت رو داشت،کدوم اینها در اولیوت هست و بهتره؟ اگه با بیومیل سوی فقط یه مقدار اگزما و رفلاکسش بهتر شد، آیا خوبه که بهش بیومیل سوی بدم؟
- یبوست
پسری سه سالو نه ماهه دارم که از دوسالگی دچار یبوست شده به طوری که دفع روزانه دارد اما مدفوع خیلی خشک و بزرگ است و هنگام دفع دچار خونریزی درحد یکی دوقطره میشود به پزشکان زیادی مراجعه کردم در طی مصرف دارو مشکل برطرف میشود اما بلافاصله پس از قطع دارو دوباره مشکلش برمیگردد ایا نیاز به ازمایش هست چه ازمایشی

