Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابریزش و احتقان بینی
بچم بیست ماهو ده روزس و حدود ده روزه حالت احتقان بینی آبریزش و ترشحات پشت حلق داره، شربت نئوتادین رو روزی دوبار میدم قطره بینی هم استفاده میکنم ولی اثری نداشتن، چه داروی دیگری باید بدم تا این حالت احتقان و ترشحات پشت حلق خشک بشن؟ممنون
- سلام تیرویید لب مرز درنوزاد ۲۰روزه خطرناکه خیلی نگرانم گفت مشکلی نداره ولی لب مرزه
سلام تیرویید لب مرز درنوزاد خطرناکه
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- سلام فاویسم شدید چیست
- بیماری نوزاد
سلام وخسته نباشید نوزاد 6روزه دارم مدفوعش خیلی شل وآبکی تعداد دفع در روز تقریبا 3بار ایا اسهال می باشد قبل از دوروز بستری بود ممکن است به خطر انتی بیوتیک که مصرف میکرد باشه وخودم نیز سفالکسین می خورم ایا ممکن است چنین تاثیری بر روی نوزاد داشته باشد
- مولتي ويتامين
سلام دكتر خسته نباشيد دختر من ١٩ ماهشه شربت كيندر ،مولتي ويتامين يوروويتال روزي چند سي سي ب دخترم بدم ؟؟
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- قطره اهن
با سلام خدمت شما من نوزادم داره دندون درمیاره میخوام یه قطره بهم معرفی کنین که به هیچ وجه به دندوناش آسیب نرسون چون میگن بعضی ازقطرها اصلا به دندونهانمیزنن با تشکر ازشما زنده باشین همیشه
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام واسه جراحی ناف ک گوشت اضافه داشته باشه تا حالا شده بعد عمل بچه بهوش نیاد
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
- سرماخوردگی اطفال
سلام خسته نباشید دکتر ؛دخترم ۱۹روزشه از روز اول موبه شیرخوردن دماغش خس خس میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟
- صبحانه
سلام و خسته نباشید. دختر یک سال و 8 ماه دارم که خیلی خوب صبحانه میخورد. پنیر و کره. ر حلوا قمی..... گردو.... الان چند ماهه کلا صبحانه نمیخوره.. غذا هم کم تر میخوره بعد سه قاشق دیگه اصلا نمیخوره وزنش 12.800 هست. شربت اشتها میتونم بدم و اگه بله چه شربتی و سوال بعدی شیر خشک رو تا 2 سال باید بدم؟؟؟؟؟
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- فاویسم
سلام اقای دکتر . داروهایی مثل اموکسی سیلین . اموکسی کلاو . شربت دیفن هیدرامین . واسه من که پسرم فاویسم داره و۴۵روزه هست بهش شیر میدهم ضرر داره؟؟
- سرما خورده گی نوزاد یک ماه گرفتگی صدا سرفه 0
- فتق کودک
دخترم ۳۶ روزشه نافش خیلی بالا اوده بیشتر از یک گردو مخصوصا موقع جیش کردن و گریه کردن چیکار میشه کرد و کی خوب میشه
- سلامخسته نباشید من دخترم ۲ماهشه یکم سرفه میکنه میتونم شربت آموکسی۱۲۵بدم وچه مقداربدم خودم سرماخوردم ازمن گرفته نمیخوامبدتربشه
- قرص مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل روزه ی فاویسمی دارم. خود من میتونم قرص مولتی ویتامین پرگمام بخورم؟
- نیستات
سلام دکتر دخترم یکسال و سه ماهشه دهانش برفک زده چقد نیستاتین بزنم واسش و چندساعتی و تاوچند روز؟؟
- درخصوص کودک ۴ ساله
با سلام و احترام آقای دکتر بچه من آزمایش دادم کمبود ویتامین دی داشت و کمبود آهن . دارو داره مصرف میکنه . چون وزنش کم بود دکتر برام شربت راسیپ تجویز کرد . یکماه هم مصرف کردم . ولی اطلاع پیدا کردم خیلی عوارض داره . اگه ممکنه شربت جایگزین راهنمایی کنید . مننونم

