Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وخسته نباشید، دکتر به پسر پنج ساله ام با وزن 21کیلو قرص سفیکسیم 200 دادن لطفا بگید به چه صورت مصرف کنه
- عرق نعنا
سلام، به نوزاد ۵۶ روزه ام برای دل درد میتونم عرق نعنا بدم؟ چقدر و چطوری؟ کی بهش بدم؟ آخه هیچ دارویی جواب نداده.
- نسبت
سلام…ببخشید سوال من پزشکی نیست… ما یه همسایه داشتیم بنام محمود کرم بین در شرکت نفت بود… پسرش شهید شده بود (علیرضا کرم بین) شما نسبت دارید؟
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- مدفوع خلطی خونی
سلام آقای دکتر من دخترم دوماه و نیم بود تو مدفوع خون دیدم بعد اون رگه خون به همراه خلط دکتر برام آزمایش مدفوع نوشت و تشخیص التهاب روده ناشی از آلرزی به شیر بود و چیزهای لبنی گاوی و حذف کردم خوب شد ولی دوباره شروع شد خلط با رگه دفع کرد شب قبلش کله پاچه گوسفندی خوردم آیا باید اونم حذف کنم درضمن دکترم گفت شیرخشک مخصوص کمیابه نمیدونم باید چیکارکنم
- مولتی
با سلام قطره مولتی ویتامین روزی چند قطره بچه ۵ ماهه باید بخوره؟
- روغن زیتون
سلام اقای دکتر میشه به پسرم ک دوسال وهفت ماه داره هرچند وقت یبوست داره ، تو وعده غذاییش روغن زیتون اضافه کنم؟؟ مرسی
- سلام دخترم 10ماهشهاشکالی نداره آموکسی کلاو بدم
- واکسن آنفولانزا
سلام جناب دکتر با توجه به وضعیت کرونا تزریق واکسن آنفولانزا برای کودک ۵ ساله و ۲ ساله توصیه میکنید؟ و اینکه بار اول هست که قراره واکسن بزنند شنیدم در دو نوبت واکسن زده میشه و بعضیا میگن واکسنها متفاوته باید از همون که بار اول میزنید دو تا بگیرید نگه دارید برای نوبت دوم. آیا این موضوع صحت دارد؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر گفتید در صورت بزرگ شدن لنف پشت سر احتیاج به آزمایش و یا سونوگرافی آزمایش انجام دادم مشکلی نداشت دکتر بزرگ نشدن فقط احساس میکنم یه دونه لنف ریز دیگه پشت گردنه اونم نمیدونم شاید از اول داشته دکتر به نظر شما جای نگرانی نداره ؟ دکتر به نظر شما دوباره سونوگرافی رو تکرار کنم؟ به نظر شما لنف نود تو هفت ماهگی چیز عادیه؟ استرس دارم اگه میشد آزمایش رو واستون بفرستم خیلی خوب میشد
- قد
برای رشد قدی کودک ۹ ساله میتوان از قرص استو کینون استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- واکسن
سلام ببخشید خواستم بدونم که واکسن پرونار سیزده همون واکسن شش ماهگی ممنون ازشما
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم باشیرمادر تغذیه میشه وحدود یک ماهه شکمش دیربه دیرکارمیکنه اغلب باشیاف یا دادن ترنجبین اتفاق میفته رفلاکس هم داره چیکارکنم مشکلش حل شه و منم چه تغذیه ای داشته باشم بهتره لطفا راهنمایی کنیدممنون
- واکسن
سلام خسته نباشید. من دخترم دیروز واکسن یک سالگی خورده امروز تب 37/2درجه اسهال و استفراغ و آبریزش بینی و سرفه های خفیف و خیییلی بی قراره.... عوارض واکسن هستش یا خودش مریض شده
- بلوغ زودرس
با سلام خدمت شما دکتر عزیز.شهر ما دکتر غدد ندارد دخترم ۷ سال و ۷ ماهه میباشد که علایم بلوغ زودرس را دارد از یکی از پزشکان خانم در این باره پرسیدم نظر دادند که با امپول جلوی بلوغ را نگیرم و دست کاریش نکنم .لطفا راهنمایی کنید که اگر درمان کنیم بهتر است یا بگذاریم مراحل رشد را بدنش طی کند و ما دخالتی در این امر نداشته باشیم .با تشکر از شما
- چیکارکنم
دخترم دوسالشه و ۱۱کیلوعه باعلائمی ک ذکرکردم استفراغ ومخاط بینی چ مقدارآزیروسین۲۰۰بدمش
- آسم
سلام آقای دکتر گرامی امروز پسرم رو حدمتتون آوردم که گفتم شبها سرفه خلط دار داره و فرمودین کنی آسم داره . میخوام بدونم پرهیز غذای خاصی داره یا نه ؟
- سلام من نوزاد نارس دارم فاویسم هم داره چ سیر خشکی بخوره
- آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر داره؟
آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر دارد؟
- قفسه سینه پسرم دردمیکنه ۱۱سال داره الان باامروز۳روزه سرماخورده

