Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب وگلودرد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم یک سال دارد . تب و گلودرد داره و شربت کوریزان هم بهش می دم شیاف هم بهش زدم تبش پایین اومد ولی دوباره بالا رفت الان تبش ۳۸/۵ هست. چکار کنم؟ دوباره شیاف بزنم؟
- ایا شربت آموکسی سیلین برا بچه یکسال ونیم تجویز میشه یا نه؟
- با سلام دخترم ده ماه است دوسه روز یهو صورتش قرمز میشه ونمیتونه نفس بکشه
- درمورد دانه قرمز
دختر۶سالهام بعدازتب دانهاریزدربدنش دراومده نه خارش داره نه دانهاش بزرگ هست دانهافقط ازگردن شروع شده تا آلت تناسلیش ادامه داره وپشت هم همین طور مریضی خاصی هست من دکترنبردمش فقط شربت استامین فن دادم لطفا راهنماییم کنید .خواهش میکنم
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- پوست تیره رنگ شکم و بدن
باسلام دخترم ۵سالشه کمبود اهن داره یوست شکمش تیره شده ایا از کمبود اهن میتونه باشه .لطفا شربت اهن خوب نام ببرید
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام پسرم یک سالش تازه تموم شده هسته زردآلو خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- سرفه خلط دار
سلام و عرض خسته نباشید
سوال من مربوط به پسره چهار سالم هست ، حدود یکماهی هست علاءم سرما خوردگی داره ، تا به حال سه بار ویزیت شده ، بار اول ، اموکسی سیلین 250 تجویز شد و کامل مصرف کردد ، و سرفه های خلط دارش از بین نرفت ، دفعه دوم اموکسی کلاب دادن و گفتم ویروس سینوزیت هست که روزه سوم تب کرد 3روز و با استا قطع شد ،و الان 8 روزه خورده و هنوز سرفه هایه خلط دارش داره ، الان دوباره دارویه جدیدی باید بهش بدم ؟چیکلر کنم سرفه 6اش بند بیاد؟ ممنونم از راهنماییتون - سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- سرفه
سلام روز خوش ببخشید شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ به پسر ۳،۵ ساله ام با وزن ۱۷ دکتر داد تموم شد بازم خلط داره آیا می تونم بازم اموکسی کلاو ۶۴۳ بدم؟یا اینکه شربت دیگه میشه معرفی بفرمایید ممنونم
- دفع زیاد
سلام دکتر کودک 10 ماهه ای دارم که روزی 5 بار مدفوع میکنه نه سفته نه شل معمولیه .هیچ علامت دیگه ای نداره میشه راهنماییم کنید چکار کنم خسته شدم.وضعیت رشدش طبق کارت واکسنش خوبه معمولیه .از اول هم همینطوری بوده تا الان.البته به پروتئین گاوی حساسه که هم خودم هم کودکم توی رژیم هستیم
- نگه داشن غذا یا میوه در دهان
ی مدته غذایامیوه رو تودهنش نگه میداره اخرش میریزه بیرون ولی غذای بیرون رو خوب میخوره مثل کباب یاهمبرگر نمیشه ک دائم ازبیرون تهیه کنم
- لوزه سوم
سلام وقت بخیر اقای دکتر گرامی بچم بیمارشماست برای نوشتن عکس لوزه باید حصوری بیایم پیش شما یا خیر ؟ واینکه متخصص ent کدوم دکتر رو پیشنهاد میکنید ؟
- سرماخوردگی کودک ۱/5ساله
سلام. دخترم یک سال و نیمشه دیشب اصلا تب و علایمی نداشت الان یهو تب کرده و گلوش گرفته صداش هم گرفته ممنون میشم راهنماییم کنید.
- خلط بینی
سلام دخترم سه سالشه چند هفتا پیش سرنا تورد نیوتادین و پروسپان بهش دادن دکتر داد.یا مدت توب رود دوبارا از یا هفتا پیش دیدم بینیش خلط داره تو خواب طرفا میکند دکتر بردم قطره بینی با اسپری داد بزنم دهنش خوب شد ولی هنوز دماغش خلط داره انگار بدتر شده چه کنم عفونتی نشه
- عفونت ادرای دختر سه ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید .دخترم سه سالشه.تقریبا یه ماه پیش لرز داشت .گاها شلوارش و خیس می کرد و بوی بد ادرار و سوزش و زردی ادرار داشت .بردیم بیمارستان و ازمایش دادیم چیزی نشون نداد.اما پزشک براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته بود .یه مدت خوب بود .الان میگه مثانم درد میکنه و بازم شلوارش و خیس میکنه .دوباره میتونم سفکسیم بدم ؟چیکار کنم .ممنون میشم کمکم کنید.
- مولتی ویتامین
سلام دکترمن برای پسرده سالم قطره آهن فروتب ومولتی ویتامینودوزی چه اندازه بایدبهش بدم؟

