Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خواهش میکنم جواب برین
پسر۷سالم پنحشنبه دکتز عمدمی بتامتازوت ال آ واسش تجویز کرد الان میگه انگار چشمام درد میکنه میتونه از عوارض دارو باشه؟ تا کی از بدن بچه دفع میشه؟ چرا تجویز میکنن وقتی تزریق کرد بعدش همه میگفتن برا بچه اصلا نمیزنن آقای دکتر ال آ با بتامتازون ساده چه فرقی داره؟ خیلی ممنونم
- قرص برای کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم
سلام . آیا برای برطرف کردن حالت تهوع کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم ، میتوان از قرص دمیترون استفاده کرد ؟
- خونریزی
باسلام دختر ۴سالم از واژن خون لکه ای داشت و صبح هم اسهال رفته
- آسم
سلام نوزادمن۴ماهشه وخس خس سینه وسرفه داره دکترازقفسه سینش عکس گرفته وبراش اسپریفلوتیکورت۱۲۵ ندشته به نظرشماخطرنداره...چون من هرجامیخونم نوشته ضررداره
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ برای فاویسم ضرر دارد؟
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام اقای دکتر پسرم گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت کو آموکسی کلاو داده ولی اصلا نمیخوره داخل اب هم نخورده میشه داخل شیر خشکش ریخت یا اب میوهی ممنون میشم از لطفتون
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- تغذیه
سلام پسرم ۵سالشه ۱۵ کیلوهست اصلا غذا نمیخوره لطفا یه شربت اشتها آور معرفی کنید خارجی هم باشه اشکالی نداره هرکدوم که خوبه شما بگین لطفا
- آزمایش مدفوع R.B.C0-1 و W.B.C 0-1
دخترم پنج سالشه دل درد داشت آزمایش مدفوع داد R.B.C0-1 و W.B.C 0-1 آیا خطرناک است
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- استپ وزنی
باسلام. پسر من ۲سال و دوماهشه. الان چندماهه وزنش ۱۲ کیلو هست و زیاد نمیشه. اشتهاش هم خوبه ولی صبحانه زیاد نمیخوره و فقط فرنی و یا تخم مرغ رنده شده با ماست باید بدم بهش و اینکه فقط غذا برنج میخوره و هیچ غذایی رو نمی جَوَد کلا با جویدن مشکل داره، تنبلی میکنه یا بلد نیست نمیدونم. برای افزایش وزنش چی پیشنهاد میدید و اینکه چیکار کنم غذای نونی هم بخوره؟
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۱۸ماهشه قدش ۸۳ وزنش ۱۰کیلو ،وزن بدو تولد ۲۹۴۰بوده ،شیر خشک نان میخوره کم اشتهاست و فعالیتش خوبه طبق فرموده شما روزی یک سی سی آدزیر میخوره به نظرتون وزنش نرماله و اینکه شما برای اشتهاش چه دستوری میفرمایید ممنونم.
- سلام ایا متوانین بیماری من را تشخیص بدین؟
من سه روزی میشه که سرماخوردم از نوع ویروسی و علائم ابریزش عطسه و سوزش گلو را داشتم ولی امروز تغییر کرد و تبدیل به معذرت میخوام خلط و سرفه خیلی زیاد تبدیل شد الان این علائم همان سرما خوردگی هست؟
- مقدارمصرف برای کودک ۴ساله
کودک من تب شدیدداره دوشبه پایینم نمیادمیشه راهنمایی کنین
- کودکم گلوش سوخته
سلام لطفاً کمکم کنید پسرم نوزده ماهشه حدودا ساعت ۹شب سیبزمینی خیلی داغ خورده و الان نفس تنگ میشه (از راه دهانش نفس میکشه) تو خواب مدام گریه میکنه چیکار کنم
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- شربت سیفیکسیم
سلام .دخترم ۶ساله و نیم داره وزنش ۲۷کیلو.شربت سیفیکسیم هر ۱۲ساعت چند سی سی بدهم؟

