Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
سلام دخترم پنج ماهشه خیلی سرفه میکنه گلوش خلط داره، تب نیست آب ریزش هم نداره، چی بهش برم
- بیماری کودکان
سلام وقت بخیر کودک دو ساله س روزه دچار تب و حالت تهوع امروز حالت استفراغ شدید شده دلیلش چیست لطفا توضیح بدهید
- نخوردن غذای کمکی
سلام ، پسرم ۸ ماهشه چند روزی است که غذای کمکی نمیخوره و فقطشیر مادر میخوره شبها هم خیلی بیدار میشه برای خوردن شیر باید چکار کنم
- نفخ و كوليك
سلام. خسته نباشيد. قطره اينفاكول براي نوزاد ٢٥ روزه چند قطره در روز مجازه؟
- سلام پسرم سرما خورده سه ماهش تب داره وسرفه میکنه چه شربتی بدم همه جام تعطیل به دکترم دسترسی ندارم
- سلام دخترم 10ماهشهاشکالی نداره آموکسی کلاو بدم
- سرفه دختر ۶ ساله
دخترم ۶ ساله میباشد و دو روز هست که تک سرفه دارد وتب ندارد ولی کمی بی حال می باشد ممکن است دلیلش چه باشد؟
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم یکساله تمام کرده سه روزه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه وکیپ شدن بینی داشت دکتر. پلارژین نعوتادین نوشته ولی همچنان سرفه داره ترشحات بینی میره گلوش سرفه میکنه ممنون میشم چی بدم سرفه قطع بشه
- کم خونی
سلام خسته نباشید من ی پسر دو ساله دارم و آزمایش خون گرفتن گفتن کم خونه اولین آزمایشش RBC:4.53و هموگلوبین:۱۱.۲بود بعد از دوماه مصرف شربت فروگلوبین و بکمپلکس آزمایش دومشRBC:4.73و هموگلوبین :۱۱.۳است میخواستم ببینم آیا مشکل جدی هست یا نه و اینکه نیاز پیش متخصص ببرم و به غیر از این دوتا شربت چیز دیگه ای نیس که بهش بدم خوب بش؟
- خشک بودن
سلام بچم یازده ماهشه برا خشکی صورت و بدن کرم هست ؟
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
با ارض سلام دخترم سرما خورده، بینی اش خس خس میکنه و عطسه داره، سرما خوردگی و استامینوفن میدم براش، از چشم چپش هم اب میاد، اونم از سرما خوردگی یا ن؟
- سلام من بچم ۹ ماهشه توهفت ماهگی وزنش خوب نبودیعنی کم بودمیشه یه راهنمایی بکنین چه غذای بدم یایه دکترمعرفی کنین
بچم دختره ۳کلیوبه دنیااومد۷ماهش بودبردم دکتر۷۱۰۰بودگفتن کمه میشه بگین چیکارکنم
- ویروس سرخک
سلام دکتر یه سوال داشتم دخترم یک هفتس سرخک گرفته و واکسن ۱۸ ماهگیشو هنوز نزدم . و دقیق اززمان واکسنش ۱۹ روز دیگه مانده الان درجریان سرخک واکسن کنم یا صبرکنم ۱۹ روز بعد
- کبودی زیر چشم بعدداز بیماری و تب ؟
سلام کودک ۲سال ۱۰ ماهه ۳روز قبل تب کرد پزشک عمومی تشخیص التهاب گوش و حلق دادن ۲تا امپول سفتی زوکسیم به فاصله ۲۴ساعت و شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی دادن الان این چنروز خیلی پای چشمش گود و کبود شده چو ن سابقه سوراخ قلب و تنگی شریان ریوی داشت که تا یکسالگی گفتن رفع شده حالا نگرانم نکنه این داروها اثر بدی گداشته که زیر چشمش کبود شده البته شدید لاغر و کم اشتها هم شده خواهش میکنم بگید مشکلی براش نداشته ؟ متاسفانه شهر ما متخصص اطفال نداره ...
- مطب
سلام دکتر جان. مطب بازه امروز؟ فرزندم تب دارد
- آنزیم کبدی 58 برای کودک دوساله
- کم وزنی
سلام دخترم ۱۰ماهشه وزنش خیلی کمه ازش ازمایش گرفتم کم خون است
- شربت اشتها
سلام دخترم یک سالشه غذا به زور بهش میدم میلی به غذا نداره بیشتر شیر خودمو میخوره شما برا تقویت ایمنی بدنش شربت ایمیونس را تجویز کردید برا اشتهاش هم تاثیری داره
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من نوزاد یک ماه دارم که شبا خیلی بی قراره همش در حال شیرخوردنه ولی سیر نمیشه براش شیر خشک آپتامیل ۱ گرفتم که به عنوان کمکی روزی دو سه بار بهش بدم. فقط پسر من پوست خیلی حساسی داره و تا من یه کم گرمی یا ادویه بخورم بدنش دون میپاشه و اینکه دل درد هم داره آیا شیر خشک آپتامیل nutricia براش مناسبه؟
- ایا واکسن۱ونیم سالگی اسهال داره؟؟

