Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پادرد
سلام وقت بخیر .پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست . یه مدتیه بعضی وقتها میگه پام درد میکنه میخوام بدونم باید ازمایش بده؟ و اینکه مطب کی بازمیشه؟
- ویتامین
سلام واحترام اقای دکتر شربت مولتی ویتامین کیندریوروویتال ب پسرم میدم ازنظر ویتامیناش کامل؟یا جداهم بدم بهش.ویتامین دی کم داشت توازمایش براش آمپول ویتامین دی نوشت دکترش زدم.ازاین ب بعد همون شربت ۵سی سی کافیه...؟پسرم ۱۸ماهشه.
- عرق کردن سر کودک
سلام علت عرق کردن سر کودک تو خواب چیه؟
- دوز مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴سال و نیم
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- پریود
من 1ماه و 16روز دیگه تولد 12 سالگیمه و الان همه علائم پریود را دارم و مادرم هم در 13سالگی پریود شدن ولی من از دو روز پیش شکم درد ، سردرد،حالت تحوه ، خارج شدن ماده ای سفید رنگ از واژن ، کمر درد را دارم به نظرتون من این هفته یا هفته بعد یا تولدم پریود میشم؟
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
پسرم بی حال بود وشدید تب میکردواسهال کمی. بردم دکتر این شربتهاروداد. کوریزان پدی لاک. کو آموکسی کلاو. پلارژن کیدز.. وشربت تایلوفن براتبش.. شب دوباره حالش بدشد بالا میآورد بردمش جای دیگه گفت گلوش عفونت نداره را بهتون آموکسی کلاو داده واین تهوع مال همین.. منم ندادم دیگه نمیدونم بدم یا نه چکارکنم؟
- تب پسر ۱۴
سلام آقای دکتر پسرم دو روزه تبش قطع نشده لطففا راهنمایی کنید
- ستریزین
باسلام.دخترم آلرژی غذایی داری یک ماه پیش آبریزش بینی و خارش چشم داشت که متخصص آلرژی ۵ سی سی هر روز سیتریزین تجویز کرده.دخترم یک سالشه و ۱۴ کیلو..ب نظر شما درست تجویز کردن ۵ سی سی رو؟حس میکنم شاید اشتباه نوشتن.دخترم داروی ضدتشنج هم مصرف میکنه
- دوز مصرفی دارو
پسرم گلوش چرکیه و سرفه میکنه ازیترومایسین میخاهم بدم دوزشو چقدر بدم
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم دو سال و سه ماه دارد الان سه روز است اسهال شدید است روز اول شش مرتبه دفع داشت روز دوم سه بار و روز سوم یکبار در شبانه روز دفع داشته است با اینکه تعداد دفعات دفع کم شده است اما همچنان اسهال شدید است با رنگ قهوه ای کم رنگ همچنین علایم دیگری مانند تب و استفراغ ندارد فقط فوق العاده بیقراری می کند خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید باید به دکتر مراجعه کنم یا پیشنهادی می فرمایید چکار کنم
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده الان سرما زده به چشم سمت راست پرم چرکی شده چشماش چه داریی باید استفاده کنم
لطفا جواب بدین
- سلام،پسر دوسال و نیمه
پسرم دوسال و نیمه هست ۳روزه که آبریزش و عطسه و سرفه و تب و بیحالی و بی اشتهایی دارن ،البته برادر زاده م هم همین علائم رو داشتن و از ایشون گرفتن، دکتر ازیترومایسین ۲۰۰ ،شربت دیفن هیدرامین،و کوریزان تجویز کردن خواستم بدونم تجویز درست بوده؟و میزان دوز استفاده از ازیترو چقدرباید باشه؟
- لرزش پای بچه
از بدو تولد پاهای نوزادم لرزش داشت که با گرفتن دست ارام میشد،الان پسرم سه سال ونیم دارداما هنوز پایش میلرزد،۳۳هفته ب دنیا امده،دوران حاملگی خیلی عصبی بودم...شیر خشک خورده...لرزش پایش کاملا مشخص است ومن نگران...ممنونم
- مقدار مصرف سوسپانسیون 125 آموکسی سیلین 125
سلام پسرم 6 سال و 4 ماه داره و 22 کیلوگرم وزنش است. از سوسپانسیون آموکسی سیلین 125 چقدر باید استفاده کنه؟
- قد کودک
سلام خسته نباشید دکتر میخواستم بپرسم برای رشد قد کودک داروی خاصی وجوددارد یا نه اگه ممکنه بهم معرفی کنید؟
- مقدار دارو
سلام آیا میشه قرص مونته لوکاست رو یکبار صبح یکبار شب به بچه داد؟دکتر فقط یکبار شب نوشته ولی طول روز هم خیلی سرفه میکنه
- کم کاری تیروئید
باسلام پسرم 3سال و 3ماهش هست اتفاقی بردیم آزمایش جوابش و گرفتیم شوکه شدیم گفتن پسرم تیروئیدش کم کاره tsh=6.7شده که استاندارش6.4هستش خیلی نگرانمون کرده.میخواستم بدونم درمان میشه؟یا چه مدت طول درمانش هست؟میگن تا آخرعمرش باید قرص بخوره . لطفا ی راهنماییم بکنین؟
- پیرو سرفه
اقای دکتر من همون سوال قبلی در مورد سرفه ی نوزاد بیست و یک ماهه هستم. یادم رفت بگم نوزاد من فاویسم داره
- حرف زدن
سلام اقای دکتر بچم ۲۰ ماه و ۱۵ روزه هستش ولی کامل حرف نمیزنه ، مثلا ماما ، بابا ، ننه می می بیا ، نه اره هاپو جوجو اینارو میگه ولی بعضی وقتا اکثرا بابا ورد زبونش همه رو هم بابا صدا میکنه هرچقدر باهاش تمیرینم میکنیم انگار اصلا گوش نمیده ، هرچی هم ک میگیم خوب میفهمه منظورمونو ولی حرف نمیزنه ،( ۹۰ درصدر مواقع هم فقط پیش من و باباشه زیاد دور و برش شلوغ نیس) طبیعیه؟ اینجور دیر زبون باز کردتش؟

