Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام نوزادی دارم که فاویسم داره میخواستم بدونم چه مواردی رو باید رعایت کنم. درضمن زردیش هم طولانی شد ایا به خاطر فاویسمش هست؟
- زردی نوزاد چهار روزه
سلام دکتر
نوزاد من چهارروزه به دنیا اومده. زردی کرده درجش هم ۱۱هستش.
میخاستم بپرسم نیازبه بستری هست یا خیر؟
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید .پسرم 5سالشه گوش درد گرفته البته تا وقتی دست به گوشش نمیزنه درد نداره وقتی خودم گوشش دیدم ترشح داشت تو این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر تبم نداره ایا نیاز به دارو داره اگه نیاز هست چه دارویی بهش بدم ممنونم
- شیر.خشک
سلام دخترم ۳ ماهش شیر نان دادم دلدرد شدید داشت با دارو رفع نشد بعدش به تجویز پزشک ترویتال دادم که اونم بالا میاورد بعدش ببلاک ar دادم امپرازول اسهال شد بعدش اپتامیل جنیور دادم بالا اورد و اصلا نمیخورش لطفا راهنماییم کنید چه شیری بدم به بچم بسازه الان یک ماه وزن نگرفته
- تقویت سیستم ایمنی
سلام استاد ۷سالشه دخترم کلاس اوله زود به زود سرما میخوره اگر میشه یه شربت قوی برا تقویت سیستم ایمنی بدنش بنویسین تشکر
- نوزاده ۶ماهه
پسرم ۶ماهشه موقعی که میذارم رو پاهام تا بخابه سرشو حالت دراز کش میبره جلو و کمرشو قوس میده ب بالا لطفا بگید باید چکار بکنیم واضع تر بگید تا متوجه بشیم 🙏🏼
- سرماخوردگی
بچه ام یک ماهشه سرماخورده خس خس سینه داره و خلط تو گلوش گیر کرده در حالی که میخواد خفه بشه بهش شربت ازیترو یه روز که میدم با قطر یلارژین ب نظر شما خوب میشه
- شربت اموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- کم اشتهایی
سلام خسته نباشید.من پسر۴ساله ونیم دارم که اصلاعلاقه ای به غذاخوردن نداره بعضی اوقات که خیلی اصرارمیکنم که غذابیشتربخوره بالامیاره بعرشام این اتفاق میفته.الان ترسیده دیگه شام وکامل نمیخوره.میگه میترسم بالابیارم.پارسال بهش شربت زینک پلاس یوروویتال دادم بهترشد.میشه دوباره همین شربت وبدم
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام وقت بخیر دکتر دخترم از وقته بدنیا اومده اصلا دستشو نمیکنه بوردیم دکتر دکتر هم گفت هر سه روز بهش شیاف بزن با کمک شیاف دستشوی میکنه یه راه حلی بگید که خودش دست شوی کنه 09387979230 این شماره واتساپ هست میشه کمک کنی ممنون میشم از راهنمایی تون
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر بچم 13ماهشه سينه پهلو شده من آنتي بيوتيک آموکسي سيلين همراه با داروهاي ديگه بهش ميدم و شربت ايميونس روزانه يک قاشق مرباخوري ميدم براي تقويت سيستم ايمني بدنش خواستم بپرسم خوبه؟شربت خوبيه؟در اين مدت ميشه داد؟
- مصرف آزیترومایسین در شیردهی
آیا قرص آزیترومایسین در دوران شیردهی منع مصرف داره؟
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- سلام اقای دکتز دخترم 6ماهش تمومه دکتر ارتوپد بردم گفت عصب دست کش اومده موقع تولد ولی نوار عصب گرفتم مشکلی نداشت در حالت خابیده دستاش قشنگ خم میکنه داخل دهانش میبره ولی در حالتی که بغلش میکنم صاف کنار خودش میگیره دکتر میگه بخاطر نیروی جاذبه زمین هست که وقتی خابیده دستاش رو بالا میبره ایا درسته
- تب
سلام اقای دکتر. نوزاد شش ماهه من کلا هیچ طعمی از استامینوفن نمیخوره. به دهنش که میخوره بالا میاره. تو بهداشت گفتن شیاف استامینوفن بزن. اونم تا شیاف میزنم روده هاش کار میکنن و دفع میکنه شیافو . چیکار کنم برای پایین آوردن تبش؟
- تداخل دارویی
سلام دخترم 6 سالشه 11 شب بهش کتوتیفن دادم 6 صبح دیفین هیدرامین توروخدا بگیر خطرناکه
- پسرم دوسالشه یک ساله مدفوعش مخاطیه وزیاد دسشویی میره؟چیکارکنم؟
ج
- تخم بلدرچین وتخم مرغ
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم زردی تخم بلدرچین قوی تریاتخم مرغ برای پسرنه ماهه ممنون واینکه بهترین زمان دادن شربت زینک سولفات ک اشتهاروبیشترکنه چ وقت بدمش ممنون
- سلام اقا دکتر پسرم یک سال هشت ماهش شربت اموکسلین۱۲۵چند سی سی بدموچند ساعتی
- سیاه شدن دهان بعد از مصرف قطره اهن

