Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ برای کودک ۵ساله باوزن ۱۷
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵سال و۲ماهه دارم باوزن۱۷ کیلو آیامیتونم بجای شربت سفکسیم۱۰۰ بهش هر۱۲ ساعت یک عددقرص سفیکسیم۲۰۰ بدم؟
- یبوست
دخترم ۹ماهشه آلرژی پروتیین گاوی داره بلاک إچ آ دو میدم اول اپتامیل میدادم الان ببلاک کلا مشکل گوارشی داشت روزی یک بار یا ی روز درمیون شکمش دفع داشت الان سه روز مدام تب میکنه و دفع ندارن شیر نمیخوره خوب باد میده و به خودش میپیچه ولی دفع نداره نمیدونم چکار کنم
- زردی کف پای و دست کودک ۶ ساله
با سلام و وقت بخیرفرزند دختری دارم شش ساله که مدتی است در کف پای و دست او زرد شده و به رنگ زرچبه است علت آن چه می باشد .با تشکر اگر امکان داره جواب آن را زودتر بفرمایید
- شکم درد
بچم شکم درد دارد وتب دارد وبعضی وقتا بیحال میشه واز نظر اشتها هم درکل خیلی بد اشتها است
- شربت لیکوآپ
سلام آقای دکتر عزیز پسر ۶ ساله دارم شربت لیکوآپ بدم خوبه یانه چند مدت بدم؟ و اینکه با ایمونیس در یک روز میتونم بدم هر هر کدام رو در یک دوره مجزا استفاده کنم؟
- آلرژی
سلام دکتر بهم گفت لبنیات،ماهی،مرکبات آجیل نخور نوزادت آلرژی داره،پس چی میشه خورد که شیر هم مقوی باشه.
- بیماری اطفال
با سلام خدمت شما ،پسرم هفت ساله هستن از وقتی فصل سرما شروع میشه دچار تنگی نفس و سرفه میشه البته با فاصله حدودا ۲۰ روز مریض میشه ،بدنی نحیفش هم داره ،بدغذا هم هست و عصبی لطفا راهنماییم بفرمایید ممنون میشم
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- کودک
سلام دختر من یه هفتس اسهال داره وخوب نمیشه تو مدفوع به گفته دکتر گلبول سفید داره، خیلی خطرناکه؟ w. B. Cبین 2_3هستش
- عوض کردن شیر خشک کودک
سلام وقت بخیر ..پسرم ک یک و نیم سالشه همش شیر خشک ببلاک استفاده میکرد الان چون تو شهرمون پیدا نمیشه یه روزه دارم بهش ابتامیل ۳میدم ولی خیلی بی رمق و بی حاله و فقط میخواد بخوابه به نظر شما از عوارض تغییر شیر خشکه یا مشکل دیگه ای داره ؟؟
- سرفه شدید و پشت سرهم
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم سه ساله هست وزن ۱۴ سرما خورده امپول سفتی ۲/۱ و بتا ۱/۴ تزریق شده و شربت سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سی سی شربت پلارژین و ستادین اصلا خوب نمیشه خییلی سرفه میکنه شبا از سرفه نمیتونه بخوابه یکریز پشت سرهم سرفه می کنه هم خشک هم خلط دار تو رو خدا راهنمایی کنید چه دارویی بدم خوب بشه
- سفکسیم
دکتر به پسر ۱۷ماهم سفکسیم ۱۰۰داده هردوازده ساعت سه سی سی چون عفونت بدنش زیاد بود توی آزمایش ....فقط قید نشده چند روز بین ۵ یا ۷ شک دارم...
- دندان
سلام وقت بخیر دختر من ۱۴ماهش تموم شده ۸ماهگی فک پایین و ده ماهگی دندان فک بالا رشد کرده الان فقط همین ۴دندان داره آبریزش از دهان و گاهی ورم لثه داره این تاخیر رشد دندان مشکلی نداره ؟؟
- ادامه سوال قبلی
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید گفتید به لنف پشت گوش دست نزنید تو رو خدا راهنمایی کنید از استرس اذیت میشم اندازه نخود کوچیکه پشت گوش راستش نمیدونم از کی هستش خطر نداره؟دکتر معاینه کرد گفت چیزی نیست اما من خیلی استرس دارم احتیاجی به سونوگرافی یا آزمایش نیست؟اگه برطرف نشه چی؟خطر نداره؟خدا خیرت بده دکتر راهنماییم کنید ممنون
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
بچم ۲سالشه ناخن پاش خودبه خودداره میفته مشکلش چی میتونه بلشه؟
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه

