Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده.ممنون میشم راهنماییم کنید
- افت قند خون نوزاد
سلام خواهر زاده بنده قند خونش ۲۷ شد و کبود شد و حالت تشنج گرفت و به بیمارستان منتقل شد و بعد از سرم سریع بالا رفت و بستریش کردن . سوالم اینه که میگن افت قند خون موجب فلج مغزی میشود آیا نوزادی که این حالت شد دچار آسیب های مغزی میشود ؟
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - دوز دارو
سلام برای نوزاد 44 روزه با وزن 5 کیلو چند سی سی شربت آموکسیسیلین بدم؟
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- دیر به راه افتادن کودک
با سلام . دختر ۲۱ ماهه دارم که هنوز راه نیوفتاده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- کرمک
سلام دکترخسته نباشیدمن یه پس ده ساله دارم که کرمک داره بعدش بردمش دکتربراش مبندازول۱۰۰نوشت یکیشواین هفتا ویکی دوهفته بعدبهش بدم بعدش گفتن کل خانواده بخورن منم یه پس ۵ماهه دارموخودم شیرمیدم وکترگعتن اشکال نداره هم خودتون وهم پسر۵ماهتون بایدمصرع کنیدماهم بکی دوهفته پیش ویکی امروزخوردیم اقای دکتراشکال نداره؟من خیلی میترسم
- بی قراری
سلام من یک ماه خونه خودم تو مشهدبودم دخترم خیلی اروم بود و اکثرا خواب ولی سه روزه اومدم شهرستان یک دفعه ای جیغ میزنه و گریه میکنه شربت دل درد به موقع میدم یکی بهم گفت چون شیر خشکیه ابش عوض شده اینجوری شده درسته ؟؟ ممکنه بخاطر همین باشه
- سم پاشی کردن
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. ما کل خونه مون رو با سم مایع کامن که دقایقی بعد از زدنش خشک میشه ، سم پاشی کردیم و از خونه آمدیم بیرون و چند روزی خانه نبودیم.کودک 7 ماهه هم داریم.حالا که میخواهیم بر گردیم برای کودک مون نگرانیم،چون خانواده مون خیلی بهمون تذکر دادن که چرا شما که بچه دارید خونه رو سم پاشی کردید؟ حالا نمیدونیم چه کار کنیم؟ ترس این که بچه مون به جایی که سم پاشی شده دست بزنه و ما ندونیم.
- اگزمای نوزاد
سلام آقای دکتر خدا خیرتون بده به خاطر شیوع کرونا نمیتونم دخترمو ببرم بیرون خواهش میکنم راهنماییم کنین. دخترم ۶ ماهشه و صورتش اگزمای خیلی شدیدی داره. قبلا بهتون گفتم و شما پماد آتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که استفاده کردم و عالی بود ولی الان مدتی هست دوباره اگزماش خیلی بیشتر شده و تقریبا کل صورتش رو پوشونده و هرچی آتوپیکس ایروکس میزنم دیگه جواب نمیده نمیدونم چکار کنم. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم اما خوب نشده چکار کنم
- درباره بیضه
سلام پسرم ۲۶هفته به دنیا اومده الان ۷ماهشه ۲۸دوازه به خاطر سرما خوردگی بستریش کردن بعد ازچند روز بیضه سمت چپش ورم کرد کبود شد سنو ازش گرفتن گفتن اب اورده بیضه بزرگ کوچیک میشه الان میگن باید عمل شه راهی دیگه نداره عمل نکنم
- سرفه نوزاد
سلام دخترم 22روزشه.حدود دو سه روزه که سرفه میکنه گرفتگی بینی هم داره وعطسه هم میکنه..ولی مشکل اینجاست سرفه رو زمانی میکنه که من بهش شیر داده باشم چه شیر خودمو چه شیر خشک بعد خوردن شیر هم سرفه میکنه وشیرم بالا میاره،پیش متخصص اطفال رفتم یه قطره برای بینش داده آزیترو مایسینم دادن روزی دوسی سی بهش بدم.میشه راهنماییم کنید که سرفه نوزادام بعد شیر خوردن علتی داره یانه..ممنون.
- شربا دادن ب بچه دو ماهه
سلام من دیروز بچم سرفه میکرد تازه دو ماهشه شربت ستادین بهش دادم هر ساعت یک قطره چکان امروز اصلا بیدار نشده الانم هنوز خوابه ظهر ب زور بهش شیر دادم کلا همه رو بالا اورد الانم ب زور بهش شیر دادم بازم همشو بالا اورد چیکار کنم الان؟
- برفک دهان
سلام دخترم دهانش ولبش سفیدک زده نیستاتین گفتین مصرف کنم براش صداش گرفته ممکنه از برفک دهانش باشه و چه دارویی مصرف کنم برا گرفتگی صداش
- سلام پسرم چهاروده روزشه سرفه شدید میکنه شیر مادر میخوره واستفراق میکنه
- شیر مادر
سلام اقای دکتر شیر مادر بعد از دوشیده شدن چقدر در دمای محیط وچقدر در دمای یخچال قابل نگه داری هست؟
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟
- نوزاد 20روز سرفه میکنه
پیش متخصص بردم گفت مشکلی ندارن خوبه سالمه . ولی سرفه هاش خیلی شد
- سرماخوردگی نوزاد۶ماه
سلام دخترم ۶ ماه است سرماخورده رفتم دکتربهش اموکسی سیلین ۱۲۵داده یک روز ونیم هست که میخوره صداش گکاملا گرفته یعنی بدترشده به نظرتون باز ببرمش دکتریاصبرکنم سرفه های خلطی هم داره ممنون میشم ج من رو بدید
- مدفوع خلطی
سلام دکتر پسرم نه ماهشه روزی دو سه بار مدفوع میکنه بعضی وقتا خلطی هست البته داره دندون همدچ در میاره پدی لاکت هم میدم اما همونطوره

