Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد گوش
دکتر بعد دوره سرما خوردگی و مصرف دارو خودم آزیترو و بچه ۴ سال آموکسی مصرف کردیم اما همچنان درد گوش داریم و کیپ هستش چکار کنیم باز دارو مصرف کنیم چه خوبه راحت شیم
- شربت نیوزینک
با سلام دختر من 19 ماهه هست . تا حالا بهش زینک ندادم . میخواستم بدونم اگه بخوام شربت نیو زینک بهش بدم با چه دستور مصرفی بهش یدم. با تشکر
- آدزوفر
سلام جناب آقای دکتر خسته نباشید. پسرم بیست و سه ماه دارد و تحت نظر شماست. آقای دکتر تا چه سنی باید قطره ی آدزوفر را به پسرمان بدهیم؟ متشکرم
- مصرف شربت کو اموکسی کلاو
سلام روز بخیر پسر من حدود یک هفته است که سرفه میکنه و سرفه اش قطع نمیشه ،شربت پلارژین کیدز بهش دادم ۱۰ سالشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم بهتر نیست
- شکستن تب سنج
سه روز پیش تب سنج از بالا افتاد و شکست و من کمی از ان را جارو کشیدم حالا نگران کودک چهار سالم هستم که تو سایت خوندم نباید جارو برقی کشید
- سرفه های پی در پی
پسر هشت ساله ،سه سال پیش در بیمارستان بستری شد اما تو این سه سال پی در پی سرما میخوره وخوب می شه آبریزش زیادی داره عفونی هم هست دو بار هم از ریه عکسبرداری شده
- لثه
سلام آقای دکتر وقت شما به هیر و خوشی. پسرم دو سال و شش ماه دارد و تحت نظر شماست. الان دندون آسیاب در انتهای فک در حال بیرون زدن و رشد کردن هست، اما تمام اون ردیف پایین لثه ی اطراف دندان قرمز شده ، طوری که این قرمزی اطراف لثه تا دندون نیش هم رسیده آیا این قرمزی لثه که تا اطراف دندان نیش هم هست طبیعی است؟ مگر نه اینکه فقط باید لثه ی اطراف همان دندانی که در حال رشد هست قرمز بشه؟؟ متشکرم از پاسخدهی شما دکتر بزرگوار
- سلام دخترم بیست ماهه هستند خس خس سینه دارند و تنفس شون مشکل هست و ابریزش هم دارند چه شربتی به ایشان بدم
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- مقدار شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله
شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله چقدر هست؟ وزن دخترم ۲۰ کیلو هست
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام .آزمایش غربالگری نوزاد بیست و پنج روزه کهTSH 1.2هست و نرمالش4.9-0.1 زده چطور هست
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- حساسیت
سلام آقای دکتر، خداقوت کودک۳ماه م تو نوزادی جوش داشت دکتر تشخیص آلرژی دادن، من تو ۳ ماه لبنیات، آجیل، تخم مرغ و ...نخوردم وزن کودکم کمه، میخوام شیرم تقویت بشه حالا بادام رو۳ روز خوردم جوش نزد، میخواستم گردو بخورم، چند روز طول میکشه حساسیت خودشو نشون بده؟؟؟ ببخشید خیلی وقتتون رو گرفتم.
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- مصرف آمپول خوراکی دگزامتازون برای کودکان عوارض دارد
مصرف امپول خوراکی دگزا چه عوارضی برای کودکان دارد
- سلام دکتر پسرم گوش چپ عفونت کرده سفیکسیم 100دکترداده هر12ساعت 3سی سی ولی تاثیری نداره هر12ساعت 5سی سی بدم ایرادی نداره باتشکر
- کرونا در کودکان
داداشم تب 38 درجه داره فقط آیا کرونا دارد
- تعریق کودک
قد : ۱۰۳
- وزن : ۱۶
- داروهای در حال مصرف : چند روز در میان ۳۰ قطره آدزیر
- تشنج
سلام دختر سه ساله دارم الان هشت روزه تشنج کرده سه روز بستری بود دگزا بعد چرک خشکن واستامینوفن دادن گفتن عفونت ادرار داره اما ریاد نبود الان توخونه چرک خشکن میدیمش قرص تشنج دادنش ما الان قطع کردیم بیست چهارساعتی داغ مبشه پروفن میدیمش تا کی باید بدیم ممنون
- سرفه کودک یک سال
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم یک سال و دوماه هست وزن۸۳۰۰ چند روز سرما خورد دکتر براش پلارژین و نئوتادین نوشته بود الان سرفه میکنه انگار گلوش داره چرکی میشه مخاط بینی هم داره بنظرتون نیاز به چرک خشککن داره؟

