Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا بودن گلبولهای سفید
با سلام دخترم رو با علایم تب و سرماخوردگی و دل درد بردم متخصص ااصفال،بعد از دو دوره مصرف آنتی بیوتیک آموکسی سیلین و بعد آزیترومایسین بازم تب داره،دکتر گفت آزمایش بدیم، توی جواب آزمایش wbcمقدارش ۲۰ بوده، میشه بگید علتش چیه؟ از نگرانی دارم می میمرم
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام نوزاد ۳ ماهه ای دارم که از روز قبل سینمو نمیگیره شیرخشک گاهی اوقات بهش میدم روی لثه بالاش ۲ تادونه سفید در اومده چیکار کنم
- راجع به شیرخشک بچه بود
سلام آقای دکتر من راجع به شیرخشک سوال کرده بودم میشه شما بگید کدوم شیربهتره که براش بگیرم ممنون میشم
- شربت پیرویساید
- نوزاد
سلام دخترم پنج ماه ونیم داره خیلی بی قراری میکنه با کلی زحمت میخوابونمش خیلی زود بیدار میشه تمایلی هم به خوردن سرلاک نداره میتونم براش شیر خشک بگیرم از چی استفاده کنم ممنون
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- انگشت خودن بچه
با سلام خدمت شما خسته نباشید میخواستم بگم من یک دختر 3ساله دارم که الان از 6ماهگی انگشت میخوره فقط موقعه خواب هر کاری میکنم از سرش رفع نمیشه چکار باید بکنم
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرمن مریضه شماست لوزه داره بینی اش همش گرفته ست داخل بینی اش غلط داره تو دماقش . اسپره میزنم سیتریزین هم میدم . چه دارویی تجویز میکنید برای چرک بینی اش . هفته قبل مطب بودم .متشکرم
- دانه زدن بدن
سلام اقای دکتر.دخترم ۲سال نیم داره صبح که از خواب بیدار شدیهو بدنش دانه زددانه ورم میکنه بعدازچنددقیقه کم میشه دوباره دانه میزنه این دانه زیادشدبعضی جاش کم شدبعضی جاش دوباره همونجا میزنه میخواستم بدونم علتش چیه ممنون
- شیر خشک
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر ، پسرم ۲ ماهشه کولیک داره و ب پروتئین گاوی حساسیت داره از یه دکتر پرسیدم چه شیر خشکی بدم گفت نان ha1 ، بعد دیدم توی ترکیبات شیر خشک پودر شیر گاو هم هست ترسیدم بدم چون حساسیت داشت به نظر شما همین شیر خشک خوبه یا یکی دیگه پیشنهاد میکنید ؟؟ممنونم بابت راهنماییتون
- گریه شبانه کودک
سلام بچه ی من پنج سالشه هنگام تولد تا الان شبا بدون هیچ مشکلی از خواب می پره و گریه میکند ازشم ازمایش همه چی گرفتیم مشکلی ندارد فقط یکم کم خون هست ایا مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید
- عرق کردن
باسلام دکترپسرمن اخرای هشت ماه هستش ازهمون کوچیکیش عرق زیادمیکنه بخصوص سرش میخواستم ببینم دلیلش چیه ممنون میشم
- غذای کودک
سلام آقای دکتر پسر من تازه هفت ماهش تموم شده تو این مدت غذای کمکی سرلاک و فرنی و حریره بادوم رو خیلی خوب میخورد ولی امروز که براش سوپ درست کردم نخورد و تو دهنش که میذاشتم انگار حالش میخواد بهم بخوره چیکار باید بکنم؟
- سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
- سرلاک.
سلام آقای دکتر بهترین مارک سرلاک برای وزنگیری کدام است ؟
- مدفوع آبکی
دخترم الان۴۰روزه هست،تقریبادوهفته ای میشه ک روزی۴تا۵بار مدفوع میکنه و مدفوعش آبکی و بعضی مواقع سبز رنگ وبعضی مواقع دیگر زردرنگ هست،از شیرخودم و شیرخشک نان تغذیه میکنه،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- عفونت گوش
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- ازمایش تیروئید
دخترم ۱۶روزش هست س ه روز بعد ک بدنیا اومد از بهداشت تماس گرفتن ک ازمایشش باید تکرار بشه بعد دوباره ازمایش گرفتن و دوباره همون مشکل رو داشت یعنی tsh5بوده و pku1.0بوده الان من روستا هستم و دسترسی ب دکتر ندارم اولین بچه ام هست ک بعداز سالهای خدابهم داده الان از نگرانی دارم میمیرم تورو قران زود جوابم بدین ک ازمایش دخترم چطوری هست و باید چیکار کنم
- حساسیت به شیر
با سلام دختر سه ماهه دارم که روده ها صد دارن و روزی هشت نه بار مدفوع موکوس دار دارد ازمایش انجام دادیم و بین 15 تا 20 عدد گلبول سفید دارد.نشانه حساسیت به شیر گاو هست؟
- سلام اقای دکتر وقت بخیر دختر من 8سالشه اسهال شدید داره با استفراغ دارو دادیم استفراغش رفع شد اما برابی اسهالش داروی نداریم خواستم بودونم قرصهای اسهال بزرگسال رومیشه داد اگه میشه چه اندازه بدیم ممنون

