Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام پسر دو سال و نیم دارم هنگام فعالیت زیاد و دویدن دچار استفراغ می شه بنظرتون مساله مهم و نیاز به پیگیری داره ؟ آتروزی یک طرفه داره و مجرای گوش بسته می باشد . ممکنه بخاطر آتروزی باشه
- سرماخوردگی و سرفه خشک کودک ۵ ساله
با سلام و احترام ،پسر ۵ ساله من حدود ۱۰ روزی هست سرما خورده دو تا سرم سفتری اکسون ۱ گرفته که پاهاش خشک شد و براش بتامتازون زدن ،پروتون و سفکسیم هم مصرف میکنه خیلی تبش بالا بوده الان طرفه هاش خشکه و آزار دهنده اون قدر که محتویات معده گاها استفراغ میشه با اینکه اونستین ۴ هم میخوره
- شربت کید هلیکس
سلام پسرم یک شیشه کامل خورد آیا مشکلی پیش میاد براش
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
سلام کودک یک ساله ای دارم که به جز شیر چیزی دیگری نمی خورد بی اشتها هست وزن زمان تولد 2.4 کیلگرم و وزن یک سالگی 6.5 کیلوگرم هست . گاهی اوقات شب ناگهان با گریه بیدار می شود و گلوش را می مالد . باکلوفن شربت راینیتدین و امپرازول مصرف کرده حدود دو ماه و خوب نشده . اخیرا پیش دکتر طب سنتی بردمش شربت همو کلین ( مصفای خون) براش نوشت گفت روزی سه مرتبه و هر دفعه 3 سی سی بهش بدم. این شربت با این مقدار مصرف برای کودک یکساله ضرر ندارد ؟ واتس اب من 09135531065 با تشکر
- رشد کودک
سلام پسری یکساله دارم وزنش 9300،قدش 73،دورسرش46است میخواستم بدونم با توجه به سنش وضعیت رشدش چطوره؟
- کیدی لاکت
با سلام و عرض ادب و تبریک به مناسبت سال نو دکنر برای کودک یکسال و دو ماهه من پودر کیدی لاکت تجویز کرده و من پنج ساشه بهش دادم و الان توی نت دیدم که برای دو سال به بالاست و خیلی نگران شدم لطفا راهنمایی کنید
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
پسرم پنج بار مدفوع در روز کرده است نگران کننده نیست؟
- کندی رشد.
پسرمن7ونیم ماهشه. وزنش 7کیلو.دورسرش 44وقدش68.میخام بدونم رشدش خوب ومعمولی هست یانه ممنون میشم جواب بدید
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- سفیکسیم 100
سلام من پسرم 17ماهه استت و گلو چرک کرده سفکسیم هر چند ساعت باید مصرف بشه؟
- قطره بایولاکت
سلام خسته نباشید قطره بایولاکت رو تو یخچال نگهداری کردم خراب شده؟
- سلام.دخترم ۸ماهس.روزی چند بار شیرمو میخوره.دکتر برام قرص سیپرو فلوکساسین نوشنچته.برا کودکم ضرر داره
- توروخداراهنماییم کنین
- گرفتگي صدا نوزاد ۱ ماهه
بوی گاز مایع باعث گرفتگی صدا نوزاد میشه ؟ یانه؟ چون الان صداش در نمیاد و گرفته
- شربت
سلام . بچم کولیک داره دکتر گفتن روزی 30 قطره در سه وعده شربت کولیک ایزبهش بدم . الان دوردز چون شبها بی تابی میگرد گریپ میچر هم تجویز کردن که البته گفتن اگه خیلی بی تابی میکنه بهش بدین . دیشب بهش دادم ولی 10قطره کولیک ایز رو ندادم . میخواستم بپرسم همینکار درسته یا کولیک ایز هم باید بدم؟واینکه گریپ میچر خواب آوره؟
- ازشیرگرفتن
سلام من توچندسالگی میتونم دخترموازشیربگیرم؟
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه کمبود وزن داره دو کیلو ریزش مو هم داره و کم پشت موهاش خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه یا خارجی بهش بدم بعد چند سی سی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین.
- تغذیه نوزاد هفت ماهه
با عرض سلام خدمت دکتر گرامی
نوزاد من نزدیک به دوازده روز است که وارد هفت ماهگی شده است. در طول این دوازده روز حریره ی بادام به او داده ام. آیا من میتوانم فرنی با شیر را این ماه به او بدهم؟ و آیا باید از شیر گاو استفاده کنم یا شیر پاستوریزه؟
با تشکر از راهنمایی شما
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه گوشه چشم راستش کمی خون افتاده خیلی نگرانم
- سلام پسرمن دوماه وهشت روزه هستش یکمی سرما خورده بردم دکتر ولی یادم رفت به دکتر بگم که بچه ام فاویسم داره براش شربت آزیروسین100 نوشته وقطره کولیک ایز براش ضررنداره ممنون میشم اگه پاسخ بدین
توضیح دادم بچه ام 68روزه هستش فاویسم داره دارو آزیروسین100 وقطره کولیک ایز براش خوبه

