Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بخورسردیاگرم
سلام .برای کیپی بینی نوزاد بخور گرم بهتر است یا سرد؟
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- استفاده از شربت سفکسیم
سلام خسته نباشیندخترم ۳ سالشه یک روز تب داشت امروزم گلوش ی کوچولو التهاب داره و میگه درد میکنه نیاز ب شربت سفکسیم هست ؟ اگر هست چند سی سی باید بهش بدم ممنون
- گرمایی بودن
سلام پسرم ۱۰ سالشه همیشه گرمشه مخصوصا شبها اصلا پتو نمیکشه حتی زمستون وزنش پایینه مدام اب میخوره
- خمیازه کشیدن زیادکودک 2ساله
سلام. من پسرم از دیشب تا الان داره خمیازه میکشه. یعنی 6.7ساعت میشه. سره شب خمیازش شروع شدش. خابید دوباره بیدار شذه الان باز خمیازه
- خوردن شربت سفکسیم 100 به جای کپسول 200سفکسیم
سلام پسرم 5 سالش هست یک ماه پیش سرما خوردگی داشت بردمش دکتر، معاینه کرد گلوش چرکی بود بهش شربت آزیترومایسین داد بهش دادم چند روزی خوب بود ولی دوباره شروع به سرفه های خلط آور زده دوباره بردمش دکتر گفت ریه اش یه کم مشکل پیدا کرده بهش کپسول سفکسیم 200 داده 12 ساعتی بخوره ولی قادر به بلعیدن کپسول نیست میتونم شربت سفکسیم 100 بهش بدم همون 12 ساعتی دو برابر مطابق بر وزنش یا نه؟اگر میتونم بهش بدم تا چند روز؟ ممنون
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام دنبال یه شربت عفونت برای بچه ۳ ساله فاویسمی میگردم که براش ضرر نداشته باشه
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- وزن گیری
سلام خسته نباشید . دخترم ۶ ساله هست ، خیلی لاغر و بد غذا هست ، وزنش ۱۵ کیلو قد ۱۱۵ . فعالیت فیزیکی زیادی داره .دوران نوزادی رفلاکس معده داشت ، سابقه یبوست هم داره . چه مکمل هایی می تونم برای افزایش وزن بهش بدم. می تونم بهش پودر لیدی میل بدم ؟
- اسهال کودک
سلام خسته نباشدمن دوقلودارم دوساله هستن چهارروزاسهال گرفتن بادروهم رفع نشده دارو پدی لاکت وزینک من به بچه ها ازیک سالگی شیرپاستوریزه میدم به جای شیرخشک ایا ممکن بخاطراین باش یانه توصیه شماچیه
- جواب کالپروتکتین
سلام اغای دکتر جواب ازمایش کالپروتکتینی که گفتینو گرفتم این جوابشبه result_48.30 Unit Method_A.B NormalRang:200 A.Elisa:Analayzed by EUROIMMUN automatic ELISA Analyzer. Elisa MR_96:Enzyme-linked immunosorbent assay
- اومیکرون در کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ما هممون اومیکرون گرفتیم که شدید نیست. دخترم گوارشش به هم ریخته همش سکسکه میکنه و و حالت رفلاکس پیدا کرده. و گلوش هم کمی خلط داره. با توجه به اینکه اصلا اجازه نمیده کسی معاینهش کنه، آیا دارویی هست که تو خونه بهش بدم؟ سن: دو سال و چهار ماه وزن: یازده کیلو
- حرف زدن کودک
سلام دکترعزیز پسرم دوسال و دوماههش حدود ۶۰ کلمه میگه واسم اعضای خانواده خودم و شوهرم و اطرافیان شنواییش هم عالیه و مشکلی نداره تمام دستورات خوب انجام میده ولی جمله فقط درباز کن رو میگه وخیلی از جملاتش نامفهوم هستن بیشتر صدای قلقل واینا بین حرفاش میاد ولی اون ۶۰ تا کلمه و جمله ی درباز کن رو بدن ایراد میگه مشکلی نداره
- سلام ببخشید دخترم ی جوش سر سفید توسینه اش نود الان دومی همزده تقریبا از بدو تولد این جوش اولی تو سینه اش بوده احتمال خطر هم داره
- خارش سر
پسر ۲۰ماهم سرشو میخوارونه علتش چی میتونه باشه؟
- سلام خسته نباشید،ی دختر دو سالونیمه دارم موقع دادن دارو از خوردنش امتناع کرد ما به زور ریختیم تو گلوش وپرید تو گلوش شربت استامینوفن بود،به طور وحشتناکی حالت خفگی بهش دست داد و دهنشم باز نمیکرد،الان بعد نیم ساعت داره هنوز اذیت میشه میشه راهنمایی بفرمایید؟خواهش میکنم زود جواب بدید حس میکنم تو ریه اش رفته
- شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر پسرم ۶سال ونیم داره و ۲۰ کیلو وزن دکتر شربت سفکسیم براش نوشته ولی نگفته چند سی سی میخواستم بدونم چند سی سی باید بخوره
- شکسته شدن ناخن شست دست
سلام دختر من 2سال دارد حدود 4ماه هست ناخن شست بزرگ دست راست و چپ لایه روی ناخن به طرز وحشتناکی شکسته میشود تا حالا چندین دکتر پوست بردیم و داروهای مختلفی دادند اما بدتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم سرماخورده گفتین ک شربت سرماخوردگی و سیتریزین بده از امروز سرفه میکنه برای سرفه چ شربتی بگیرم بدم؟

