Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- س لااااام
سلام دکتر دختر۲سال و۸ماهم چهارشنبه صبح تا پنجشنبه عصر تب داشت و علائم سزماخوردگی برطرف شد شکر خدا ازهمونروز پلارژین و آزیترو ۱۰۰میدم که روز اول ۳سیسی روزهای بعدش یک ونیم دادم که کمه باید روز اول ۶سیسی میدادم وزنش ۱۲ و۳۰۰ هست بعد۳سیسی توخونه داشتم از قبل...الان هیچ علائمی نداره فقط سرفه خشک میکنه گاهی کم گاهی زیاد چی بدم بهش؟؟؟؟؟ واینکه مثل قبل زیاد پرانرژی نیست اشتهاش کم شده کمتر بازی میکنه غرغرش بیشتره طبیعیه؟برااشتهاش چیزی بدم؟؟؟
- سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک هجده ماهه چقدراست؟
- سن شیر مادر
سلام آقای دکتر بچه تا چند ماهگی باید شیر بخوره؟
- تخم مرغ
سلام پسرم چندروزه رفته تو۸ ماه میتونم بهش تخم مرغ بدم
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم با شماره پرونده ۶۴۱۹ ویریت شد و هنوزم سرفه های پشت سرهم میکنه چیکار کنم کمتر شه ازیترومایسن دکسترومتورفان و قرص جویدنی دادین ولی بازم از دیشب یکسره سرفه میکنه
- الت تناسلی
سلام پسر18ماهه دارم که امروز متوجه شدم الت تناسلیش دقیقه دور اون خطی که ختنه شده بود قرمز شده وقاچ خورده (وقتی که3ماهه بود ختنه شد ومشکلی نداشت بجزاینکه التش پنهان بود که با مشورت دکترگفتند موردی نیست و مدلشاین شکلیه) و یه چیزهای سفید انگار بهش بود بچه نمیذاره اصلا دست بهش بزنی، چه پمادی باید لستفاده کنم؟ لازم دکتر ببرمش؟
- ایا میتوان شیرخشک راعوض کرد؟
با سلام پسرم یکسال و پنج ماهشه از بدو تولدبدلیل حساسیت شدید به پروتئین گاوی شیرخشک بیومیل سوی استفاده کرده،حالا میخوام بدونم آیا اشکال نداره این شیرو تا ۲سال بخوره؟اخه این شیرلبنیات نداره میترسم کلسیم بدنش تامین نشه اخه الان یکسال و پنج ماهشه فقط ۵تا دندون داره ،میشه تو این سن عوضش کنم با شیری که لبنیات داره یا نه بدنش به بیومیل سوی عادت کرده دیگه نمیشه عوضش کرد
- دندان دراوردن
سلام آقای دکتر پسر من 8ماه ونیمشه یکی از دندوناش تازه نیش زده یکی دیگه هم داره درمیاد،برای بی قراری اش چی بهش بدم؟موفع خواب پستانک بدم؟
- میزان مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
سلام خسته نباشید. دخترم ۱ سال و ۴ ماهسه و مجرای اشکیش بسته شدند و چشماش عفونت کردند،دکتر برای چشماش قطره باکتی ماید ۱۰ نوشته... تا چند روز از این قطره استفاده کنم؟
- عوارض قرص سفیکسیم ۲۰۰
سلام دخترم ۹ سال داره بدلیل تورم لوزه هاش و درد گلو دکتر بهش سفیکسم ۲۰۰ از نوع قرص داده ولی پس از ۳ شب خکردن دارای اسهال و حالت تهوع و دل پیچه هست آیا از عوارض دارو هست نمیشه قرص جایگزین آموکسی سیلین ۲۵۰ بخوره
- قفسه سینه
قفسه سینه سمت چپ دختر هجده ماهه ام برجستگی داره خیلی استرس دارم چیکار کنم
- الرژی
با سلام خدمت آقای دکتر . پسرم ۷ ساله است چون لوزه سوم داره موقع سرماخوردگی به شدت سرفه میکنه که یه شب اونقدر سرفه کرد که پیش دکتر عمومی بردیم و فرمودند که الرژی شدید هم داره و گفتن قرص نیوتادین ۵ و ایروکاست ۵ تا عید مصرف کنه روزی یه عدد گفت چون تو محیط مدرسه توی جمع بدتر میشه . سوالم این بود که حتی روزهایی که سرفه و حالت سرماخورگی نداره هم میتونم از ابن دو تا دارو استفاده کنم و اینکه پسرم به این داروها که عادت نمیکنه؟ پیشنهاد شما را مبخواستم بدونم . ممنون از وقتی که برای همه بیماران میزارید. تشکر فراوان
- دوز مصرف اندامین در اطفال
کودک چهار ساله با وزن هفده کیلو چه میزان شربت اندانسترونن برای کنترل اسهال استفراغ مصرف نماید
- زور زدن کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم ۳ سال و نیم داره با وزن،۱۵ کیلو و ۳۵۰،مدتیه،همش قبل مدفوع زور میزنه،همش میگه دست شویی دارم،میره دست شویی زور میزنه،یه کم مدفوع نرم میکنه،میگه تموم شد شاید ۱۰ بار در روز این کار رو میکنه.اقای دکتر یبوست داره یعنی؟مدفوعش نرمه,اما شکمش یه کم باد کرده،چون هر سری میره دست شویی یه کم مدفوع میکنه،۱۰ بار در روز مدفوع کم میکنه اما زور هم میزنه،نمیدونم یعنی یبوست داره؟یا دل پیچه؟یا انگله؟ممنون میشم جواب بدین،شب ها دندون قورچه هم میکنه،همیشه هم داره با خاک های باغچه مون بازی میکنه،خاک بازی کارشه،یک دفعه هم فروردین ماه انگل گرفته بود بردم دکتر دارو داد خوب شد،اون موقع هم شکمش باد کرده بود بعد مترونیدازول خورد خوب شد،ممنون میشم راهنمایی کنید،تشکر
- آبمیوه
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم چه میوه هایی رو میتونم آبمیوه طبیعی بگیرم براش؟
- علت قرمزی اطراف چشم کودک
آیا قرمزی اطراف چشم کودک۵/۵ساله باوزن۲۳کیلوگرم به خاطر مصرف سفیکسیم ۱۰۰ است؟باتوجه به این که هفت روز از مصرف داروگذشته است.
- کودک
دخترم یکسالشه ناخنای دست وپاش سیاه میشن میفتن جاش ناخن درمیاددلیلش ممکنه کمبودویتامین باشه؟
- لگن
سلام خسته نباشید دختر10ماهه ای دارم که چینای کنار ناحیه تناسلیش یکیشون پایین تره واینکه حس میکنم لگنش خطشون برابر نیست و یکیش پایین تره اما هم سینه خیز رفته هم چهاردست وپا چند ماهم هست که دست از وسیله ها میگیره وبلند میشه وحرکت میکنه اما خیلی نگرانم ممکنه مشکلی نباشه؟یااین نشونه ها دلیل برمشکله؟لطفا کمک کنید
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۳ساله باوزن ۱۲کیلو

