Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آیا پسرم کرونا گرفته؟
سلام خسته نباشید. من یک پسر ۵ ساله دارم که دو روزه تب شدید و سرفه و بی اشتها و اسهال داره. درضمن ما یک ماه پیش ،کل خانواده به اومیکرون مبتلا شدیم
- سرفه شدید مخصوصا رو به شب
با سلام و درود خدمت شما دکتر عزیز وبا تشکر فراوان از جنابعالی بابت خدمترسانی بیدریغ آقا بهادر ما در حدود 6سال سن دارن که 5شب متواری سرفه که هنوز بهتر نشدن از همکاران تجویز کیتوفن بوده بهتر شدن ولی در ادامه بدتر وشدیدتر شد نمیدونیم به خاطر ویروس یا باکتری محبت میکنین تجویز چه دارویی کامل تر و معالج سریعتر باشه برای سپاس گذارم از شما خدمت گذار ارزشمند و با ایمان
- لرزش دست وپا
باسلام و خسته نباشید خدمت شما من پسری 4ساله دارم که در وقت خواب چه شب چه بعد ظهر حالت یک تیک در حد 5ثانیه در دست و پاهاش حس میشه میخواستم بدونم خطرناک علتش چیه
- راه نرفتن کودک
باسلام دخترم تازه سیزده ماهش تموم شداماهنوزراه نرفت آیاجای نگرانی داره مثلا وقتی یک اشیاراداره مثل مبل وایناراه میره اماهنوزخودش بایسته وراه بره نیست
- دخترم ۱سالشه گردن شکم وپشتش خیلی تب دارد ولی پاهاش سرده بی قراری میکنه
- سنگکلیه
دخترم دوسال و نیمشه سنگ کلیه داشت سنگ شکن کرد و بعد از سنگ شکن دکتر پای سیترات پتاسیم داد حالا بورس باید عمل بشه...عمل لوزه اشکالی ندارد ؟ و اینکه چند روز داروی کلیش بخاطر عملش قطع میشه اشکالی نداره؟
- تب
سلام جناب اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر دیشب ازتون سوال کردم توی سایت درباره ی تب پسرم ، که دوسال دارد. اقای دکتر از دیشب تا امشب هر شش ساعت شیاف استامینوفن براش زدم و هر شش ساعت قطره ی پلارژین. متاسفانه اصلا اجازه نمیدهد که دستمال مرطوب شده با آب ولرم رو بدن یا پاهاش بذارم. آقای دکتر برای پایین اوردن تبش چیکار کنم در ادامه؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- جوش دربدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲ساله دارم که کل بدنش جوش دانه ریزقرمز زده اول ریزه بعدکمی درشت میشه مشکلی نداره ممنون
- آزیترومایسین برای بچه ۶ ساله که ۳۸ کیلو است
- عفونت ادرار
حس میکنم دخترم دچار عفونت ادراری شده ۱۹ماهشه و ۱۲ونیم کیلوئه هرکار میکنم اجازه نمیده ادرارشو بگیرم وفقط توپوشکش ادرار میکنه و نمیذاره کیسه ام بذارم براش اینقد گریه میکنه بی حال میشه هرکار میکنم نمیتونم آزمایش ادرار ازش بگیرم واسه همون میخوام ببینم میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰بدم
- دانه قرمز رنگ
خسته نباشید جناب دکتر پسر چهار سال و نیم من یک روز تب داشت و بعد قطع شد بعد از دور روز که تب قطع شد دانههای قرمز ریز روی دست و پاهاش زده علتش چه چیزی هست؟
- اسهال
سلام پسر بچه من13ماهشه الان چهار روز که دچار اسهال شدید شده سه روز که بستریش کردن هرچی سرم دادن بهش همینجوری دکترش میگه مادارو بهش میدیم که بیشتر اسهال بشه تا میکروب ها دفع بشه الان مانمیدونیم چیکار کنیم خواهشمندم کمکمان کنید
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه امروز صب از خواب بیدار شد و حات تهوع داشت و استفراغ کرد فقطم اب بود و کف چیز دیگه نبودابشم که دادم دوباره همینحور استفراغ کرد تا اینکه دمیترونش دادم دیگه از صب تا حالا خوب و بهتره تب و بیحالی هم اصلا نداره دقیق دوماه پیشترم همینجور شده بود که با خوردن شربت مترانیدازول بهتر شد ممنون میشم بهم توضیح بدین چیکار کنم
- اب خوردن زیاد
بچم ی سال و شش ماهشه آب زیاد میخوره باید چیکار کنم
- سلام خسته نباشید
دخترم ۱۰ سالشه و سرماخورده و دکتر شربت کو آموکسی کلاو تجویز کرده فقط مطمئن نیستم و نگفتن که چه مقدار بهش بدم ؟؟؟؟ و گفتن هر۸ ساعت درسته؟؟؟
- سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده
سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده آیا میتوانم شربت نوریز کاف و قطره دکوسالین بهش بدم
- شیر نخوردن
باسلام دخترم ده روز دیگه هفت ماهش بود میشه خیلی ضعیفه وزنش الان شش کیلویه از دو ماهگی وقتی بیداره شیر نمخوره خیلی اذیت میکنه دوماهه بهش شیر خشک میدم کلا اینم نمیخوره هرچهار ساعتی دویاسه پیمانه میخوره مشکلش چیه کجا باید ببرمش البته اینم بگم حرکاتش خیلی خوبه جوری که الان از همه جا میگیره بلند میشه
- تب_کودک
سلام. میشه کمکم کنید دکتر. دخترم 7 سالشه بردمش بیابون باخودم باد شدیدمیومد ولی شدید میومد دم داشت هواش. الان یذره بدنش داغه ابریزش بینی هم داره چیکارش کنم هیچ درمانگاهی هم دسترسی ندارم چیکارکنم خواهش میکنم؟ راهنماییم کنید
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم

