Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ورم گلو و لوزه
سلام پسرم چهار سالشه و ب علت سرما خوردگی زیاد لوزش ورم گرده شبا خوروسکی نفس میکشه چکار کنم تو خواب نفسش نگیره
- خشکی لب کودک
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهار ماه داره مدتی هست لبش خشک میشه پوسته میشه بنظرتون چه دلیلی داره؟میشه از تقویتی های لب که داروخانه ها دارند استفاده کرد؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- اسید معده
با سلام خدمت آقای دکتر، دختر ۸ ساله من هرهفته یکی دو بار میگوید اسید معده دارم عرق نعنا میدادم خوب میشد اما دیشب میگفت گلودرد دارد و مری اش میسوزد وزنش ۴۰کیلو است لطفا بفرمائید چه دارویی و چه مقدار لازم دارد؟
- ادرار
سلام اقلی دکتر کودک یک ساله چن بار باید ادرار کنه.دخترمن بعضی شبا تاصب ادرار نمیکنه در طول روز ادرار میکنه بهش ابم زیاد میدم اما بعضی شب ها نمیکنه الان دیشب تاصب حدود نه ساعت بود ادرار نکرده بود ایامشکلی وجود داره؟
- قطره بي بي کر
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهشه و خيلي کم غذا ميخورد اصلا اشتها به غذا نداشت همش اسهال ميشد و مدفوعش بوي بدي داشت هر دفعه مترونيدازول استفاده ميکردم و پودر کيدي لاکت،بس که غذا نميخورد بدنش ضعيف شده بود سيستم ايمني بدنش ميخواستم بدونم براي قدرت دفاعي بدنش ميتونم از قطره سين بيونيک و پري بيوتيک بي بي کر استفاده بکنم؟؟؟مشکلي ندارد؟خوب است برايش؟
- مو در چشم نواز دو ماه
سلام اقلي داكتر صاحب مدد چند روز أست در چشم دخترم مو رفته طفل دو ماه مي باشد چي بايد كرد
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم
- ازمایش کلی
سلام اقای دکتر، پسرم دوسال و دو ماههشه، ازمایش کلی هنوز نداده، مشکلی نداره؟ ایاحتما باید ازمایش کلی و چکاپ تو 2سالگی صورت بگیره؟ شبا بیدار میشه گریه میکنه ایا ویتامینش کمه یا مربوط نیست؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام شربت ستادین سی دی برای سرما خوردگی بچه 15 ماه مشکلی نداره بدم بهش آبریزش بینی وسلفه تب
- دلیل مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه چیست
نزدیک به یک ماهه که کودک سه ماهه من مدفوع آبکی دارد.
- سلام بچه ششسال بابیستکیلو وزن سفکسیم ۱۰۰میلی چند سی سی بخورد ممنون
- بالا بودن گلبولهای سفید بچه ۲ سال به بالا خطر ناک هست و باید چه اقدامی برای پاین اوردن کنیم
- جراحی لوزه
سلام دخترم 28کیلو وزن داره وشش سال ده ماهشه.الان دوماه هست با خوردن کوچکترین سردی مثل آب سرد یا بستنی سریع لوزه هاش ورم میکنه و تو بینی حرف میزنه.تب میکنه در واقع سینوس هاش هم سریع چرکی میشن به همراه ریه واقعا خسته شدم از بس دارو وچرک خشک کن دادم به نظر شما لوزه اش رو جراحی کنم خوب نمیشه.
- دورسر
سلام خسته نباشید ، پسرم ۷ ماهشه موقع تولد دور سرش ۳۴ بود الان ۴۴ هست ، نرماله آقای دکتر ؟ ممنون
- بسته بودن مجرای اشکی
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم سه ونیم ماهشه تاچهل روزگی شیرخشک کمکی اپتامیل میدادم ک یهو دل درد شدید شد زیر نظر پزشک قطع کردم ولی مدفوعش هفته ای یکبار و آبکی شده و گاهی حباب دار است و الانم نفخ شدید داره دکتر گفت اگه خون تو مدفوع نباشه مشکلی نیس ولی من نگرانم
- سلام دختر من تو ۶ ماهه و سرما خورده رفتیم دکتر بهش چرک خشک کن و دیفن هدارمین داده و الان ۴ روزه ک اسهال شده .اب بدنش کلا خشک شده شربت زینک سولفات میتونم بهش بدم ؟؟
- سلام قرص فنوباربیتال برای تب کودک دوسال مفیداست یانه
- ثابت ماندن وزن نوزاد

