Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردي نوزاد
سلام براي زردي نوزادي كه ٩٨/١/١٨ به دنيا اومده و ٩٨/٠١/٢١ آزمايش زردي داده و total bilirubin 13.7 و direct bilirubin 0/4 است چه تجويزي داريد؟؟؟ ممنون ميشم سريع پاسخ بديد
- شربت زينک
سلام آقاي دکتر ببخشيد شربت زينک سولفات پارسال تاحالا درش باز شده و داخل يخچال بوده ميتونم استفاده کنم؟؟خراب نشده؟
- دویدن
سلام ،آقای دکتر پسرم ۱۶ ماهش تموم شده از وقتی که راه افتاده راه رفتنش مثل دویدن هست تند تند بدو میکنه کم پیش میاد آرام راه بده ، چند ماهی هست راه افتاده، مشکلی داره آقای دکتر ؟ ممنون
- عوارض دارو
سلام وخسته نباشید ایا میشه برای کودک که جراحی هپرشیرونگ انجام داده وبیماری فاویسم دارد از قرص مبندازول استفاده کرد بچه دچار خارش معقد شده
- گرفتن بینی کودک
سلام خسته نباشین اقای دکتردخترم تقربیا ی ماه پیش ابریزش داشت الان قطع شده ولی بینیش کیپه شبانمیتونه بخوابه خورپف میکنه بنظر شما چ دارویی بدم ممنوم
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- شربت انجیر
سلام ایا شربت انجیر میشه برا نوزاد هشت ماهه استفاده کنی
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد
- ميزان غذا خوردن
سلام دكتر خسته نباشيد دختر يكسال ونيم دارم چهار وعده غذا ميخوره هروعده ٨ قاشق چاي خوري و ٤ بار هم شير خودم رو ميخوره الان هم وزنش ده كيلوس وزن تولدش ٢/٦٦٠ بود
- سرفه
سلام خسه نباشید دخترم ۲۳ ماهشه ۳روز تب داشت قطع شد بعد حالت تهوع استفراغ که بهش متوکلوپرامید دادم بند اومد حالا سرفه داره خلط سفید داره نیاز به آزیترومایسین داره ؟؟ چند ساعتی بهش بدم و چند سی سی؟؟ممنون باتشکر
- قرص استئوکر برای فاویسم ضرر دارد
- کپسول امپرازول
سلام اقای دکتر،دختر8ماه ام به مدت 4ماه عصرها نصف کپسول امپرازول 20بامعده خالی واخرشبها دو ونیم سی سی رانیتیدین میخورد وزن 6ماهگیش هشت ونیم بوده حال باتوجه به قضیه رانیتیدن آیا ادامه بدم ومیتوان امپرازول را قطع کرد؟باتوجه به شیوع بیماری کرونا که بیرون امدن مشکل شده ممنون از لطف شما
- تیروئيد
سلام اغای دکتر من برادر زادم تیروید کم کار داره .فتق ناف هم داره انتهای اندام هاشم مثه دستاش همیشه سرده ... تو گوگل سرچ کردم نوشته ممکنه باعث عقب افتادگی ذهنی بشه.این منو نگران کرده؟ باید چیکار کنیم.بردیم پیش دکتر گفت که چند وقت دیگه دوباره ببریم و هیچ کاری نکردن..
- سلام قرص فنازومکس
دوران شیردهی روی کودک تاثیر دارد یک سال۳ماه نوزاد
- سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهشه و قبلا قرص تیروبید هشت صبح بهش میدادم الان ک بزرگتره توی خواب با قطره چکان هم قرص نمیخورع و هرموقع ک بیدار میشه بهش میدم قرص را ایرادی دارع ک ساعتش تغیرکنه
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک دونیم ساله با وزن ۱۵ کیلو چقد بدم واس گلو دردش میخوام بدم
- سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
- مدفوع نکردن نوزاد ۹ ماهه
سلام اقای دکتر.پسرم ۹ ماهه هستش و با شیر مادر تغذیه میشه و الان ۴ روز هست که مدفوع نکرده.دل درد و دل پیچه نداره . تا چند روز مدفوع نکنه طبیعیه؟ چه کاری برای مدفوع کردنش میتونم انجام بدم؟
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام دختر شش ماهه ام آزمایش مدفوع داده که در اون wbc2-4 است آیا عفونت یا التهاب دارد ؟ ممنون از شما
- تشخیص شب و روز توسط نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد از جند ماهگی قادر به تشخیص شب و روز هست؟ و از چند ماهگی باید شب وروز رو بهش یاد داد؟

