Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
سلام. پسر من سه ماه و نیمه است. معمولا یک روز درمیان مدفوع میکرد اما الان چندروزیه هر روز یا روزی ۲بار دفع مدفوع داره که خیلی آبکیه. چیکار کنم؟ چی بهش بدم؟ آیا باید دکتر ببرم؟
- جوش زدن سینه کودک
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم که زیر چشم یکیشون جوش سفید زد و از بین رفت ولی اون یکی قل روی سینش زده از بین نرفته آیا خطرناکه
- نوزاد سه ماهه برای سرفه چه شربتی میتونه بخوره
برای سرما خوردگی وسرفه نوزاد سه ماهه باید چکار کنم
- قطره بی بی کر
سلام .اقای دکتر من دخترم ۳ ماهشه قطره بی بی کر میدم بهش از ی ماهگی دکتر گفت ۵ قطره..تا کی ادامه بدم
- زردی نوزاد
باسلام پسرم یک ماهشه از۵روزگی زردی داشت ازمایش کبد وادرار هم داده گفتن خوبه ولی هنوز زرده مخصوصا چشاش وصورتش..گفتن شیرمو دوروز قط کنم..یعنی بعد دوروز بهتر میشه
- درد پا بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام دختر من امروز ۴ روزه که واکسن ۱۸ ماهگیشو زدم ولی هنوزم درست نمیتونه راه بره برای رفع مشکل چیکار کنم؟ خیلی نگرانم
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه از بدو تولد هر دو مجرای اشکیش بسته بودن دو ماهی میشه یکیش باز شده ولی یکی دیگه همچنان قی میکنه و بستس در واقع دکتر تشخیص دادن نیمه باز ه من قطره های جنتامایسین و کلوبیوتیک ویک قطره دیگه استفاده کردم جواب نداده میخواستم این دوماه هم تلاشمو کنم اگه باز نشد ببرم دکتر چشم میخواستم شما یک قطره دیگه معرفی کتید واینکه شنیدم همزمان با قطره چشم قطره بینی هم ریخته بشه درسته ؟آیا در آینده پولیپ نمیاره واون رو هم چی بگیرم ؟سپاس فراوان بابت پاسخگویی شما
- رفتن مو درچشم نوزاد
نوزاد من شش ماهش هست همیشه داخل چشمش مو هست . موهای خودش میرن داحل چشمش . میخواستم بدونم خطرماک نیست به چشمش آسیب نمی زنه؟ میشه راهنمایی کنید چگونه مو رو از چشمش در بیارم؟
- مصرف پاراکید
سلام پسرم 1سال و دوهفتش هست به اشتباه قطره پاراکیدی ک از قبل باز بود داخل یخچال بهش دادیم سه بار. بعد فهمیدم ک قطره اصلی نبود الان روی پای راستش دونه دونه قرمز شده یعنی از اون قطره پاراکیدی بوده ک اشتباه دادیم
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دکتر جان.دختر پنجاه و چهار روزه ای دارم که یبوست گرفته و هربار چهار روز پنج روز دفع ادرار ندارم و با وارد کردن گوش پاک کن روغن زیتونی شده به مقعدش کمکش میکنم تا دفع مدفوع داشته باشه اما تکرار این کار رو دوست ندارم .آیا این یبوست خطر سازه .یا اینکه برای دفع مدفوع صبوری کنم؟
- حساسیت پوست صورت نوزاد پنج ماه
سلام وقت بخیر دخترم پنج ماهشه پوست صورتش قرمز وخشک شده وخارش هم داره دوماهگی دکتر بردم پماد هیدروکورتیزون وموپیروسین وشربت هیدروکسی زین داد خوب شد بازم دوباره قرمز وخشک شده ومیخاره از این پمادها استفاده کردم دیگه تاثیر نداره الان یک هفتس چیکار کنم
- رفلاکس
سلام اقای دکتر روزتون بخیر نوزاد من ۲۶ روزشه رفلاکس پنهان داره شیرخشک نان میخوره میتونم شیرخشکشو عوض کنم شیرخشک انتی رفلاکس بدم بهش؟
- سرماخوردگی کودک۲ماهه
دکتر برای کودک ۲ماهه ام شربت سفکسیم۱۰۰داده .هر ۱۲ساعت ۱و نیم سی سی ..میترسم بهش بدم .برا سنش خطرناک نیست؟
- مدفوع نمیکنه
سلام پسر من ۱۸ روزش است الان چهار روز مدفوع نکرده شکمش باد کرده درد هم میکنه همه اش گریه میکنه نمی خوابه شیر هم نمی حوره چه دارویی بهش بدم من داخل یه روستا زندگی میکنم امروز فردا هم تعطیل تا شنبه باید من چه دارویی بهش بدم بهتر بشه تا من یه جایی پسرم رو ببرم لطفآ زود جواب منو بدین
- سرفه
با سلام دخترم ۶ ماهشه حدود ۱۰ روزه که سرفه خشک و خز دار میکنه به خصوص صبح ها بعد از بیدار شدن ولی علایم دیگه ای نداره روز ها هم خوبه چه کار باید بکنم .در ضمن خودم هم چند وقتی بسیار سرفه میکنم که دکتر گفته حساسیت ایا ممکنه از من گرفته باشه.با تشکر
- واواکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وقتی واکسن ۱۲ماهگیشو زد فرداش تب کرد و بدنش دونه های قرمز ریخت بیرون حدودا تبش یک هفته طول کشید الان واکسن ۱۸ ماهگیشو بهداشت نزد پیش چندتا دکترهم رفتم یکی میگه بزن ییکی میگه نزنم الان سر دوراهی موندم ممنون میشم کمکم کنید
- داروهای هفت ماهگی
سلام . خداقوت داروهای مورد نیاز نوزاد هفت ماهه چیست؟
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- سرلاک مناسب نوزاد ۷ماهه

