Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر خدا قوت من دختر یکساله دارم که چند روز تک و توک سرفه میکنه هر روز هم داره سرفه هاش بیشتر میشه من از قطره بینی سدیم کلراید و شربت سیتروزین استفاده میکنم ممکنه راهنماییم کنید ممنونم
- کودک
دونه های رودست دخترم زده نمیدونم چیه دوشبم هست ک یکسره خابه
- افونت
سلام اقای دکترمن یک دختر۳ساله دارم ده روزه که شکمش درد میکرد دکتربراش ازمایش خون ادرارنوشت جواب ازمایش افونت ریه نشانداده بود بستری کردتوبیمارستان ازمایش متفوع وسونوگرافی دادجواب سونوگرافی کبددارایابعادمختصری بزرگ ترازحدنرمال واکوژنیسیته پارانشیمال هموژن ویکنواخت می باشد بقیه نرمال بودن الان من به خاطراین کبد نگرانم چکارکنم خواهش می کنم زود جواب بده
- دوز دارو شربت ازیترومایسین برای کودک ۳سال باوزن۱۴
- لکه های قهوه ای نوزادن
سلام و خسته نباشید پسر من وقتی دنیا اومد سه روز بعد سه تا لکه قهوه ای رو ی شکمش دیده شد و به مرور زمان بیشتر شد الان کل بدنش لکه های قهوه ای داره.البته ازروی دستش تا مچ هم لکه قهوه ای کامل داره.آیا این لکه ها خطر ناک هست؟؟آیا بر اثر غذای تتد که مادر در دوران بارداری میخورد به وجود میاد؟؟این لکه ها بر اثر چی به وحود میایدو ایا ممکن هست بزرگتر بشه از بین بره؟؟الان پسرم هفت ماهش هست اما این لکه ها هنوز هستند؟؟
- مدفوع زیاد
من یه دختر ۲ ماهه دارم که روزی ۹بار مدفوع میکند۰وهرچی هم انواع انتی بیوتیک دادم خوب نشده میشه بگید باید چکارش کنم؟
- میتونم شربت ستادین دی سی به کودک یک ساله داد چه مقدار
من شربت ستادین دی سی را به بچه یک ساله 1cc دادم اشکال داره
- چشمیه کودک بسته
سلام آقای دکتر دخترم من نه ماهشه چشم چپش دکتر میگه چشمش بسته است خیلی عفونت میاد وچشم قرمز میشه هیچ دارویی ندادن من باید چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- چرا نوزادم بعد از خوب شدن از عفونتسینه شیر نمیخورد وکم وزن شده
نوزاد دخترم کم وزن به دنیا اومد 2کیلو و165گرم علتش رو هم دکتر گفت توبدن من عفونت از طرف من وارد بدنش شده و باعث رشد نکردند شده ولی خدا رو شکر همه اندام هاش سالمه فقط خیلی کوچولو بود ولی رشد سعودی داشت بعد دنیا آمدنش ولی وقتی 2ماهش شد مدفوعش اسهال مانند توجه نکردم گفتم بعد مدتی خوب میشه ولی الان که پنج ماهشه هنوزم مدفوعش رقیق وبد بوه ومشکل دیگش دوهفته پیش سینش عفونت کرد وبردمش دکتر بهش استامینوفن یه چرک خشکن خارجی داد به زور بعد دوهفته عفونتش رفع شد الان خوبه حالش ولی مشکلش اینه که شیر زیاد نمیخوره رشد نکرده و وقتی که شیر بهش میدم یه زره میخوره که شیرم میریزه امتناع از خوردن میکنه وقتی به زور میخوام بهش شیر بدم گریه شدید میکنه ناچار بهش شیر نمیدم چیکار کنم که شیر بخوره فقط دوسه دقیقه شیر میخوره حتی شیر خشک هم بهش دادم ولی نمیخوره چیکار کنم آقای دکتر
- پای راست نوزاد ۳ ماه
سلام خدا قوت نوزاد دوقولو سه ماهه دارم چند روزی متوجه شدیم پای راستش رو سخت زمین میذاره یا تنبلی می کنه قل دوم مشکل همچین مشکلی رو نداره یک ماهگی هم سونوی لگن انجام دادن مشکلی نبود خداروشکر ممکنه بخاطر واکسن دوماهگی باشه به متخصص باید مراجعه کنیم یا طبیعیه؟
- ۲۰ماه
سلام دخترم ۲۰ماهشه کمی سرماخورده بینی هاش میگیره و مخاط سبز میاد گاهی و سفید تب و... نداره چی بدم بهش ایا چرک خشک کن بدم و چی باشه؟نمبتونم ببرم دکتر
- مطب.،
آقای دکتر سلام ببخشید مزاحم شدم دخترم بیمارشماست دیروز خدمتتون سوال پرسیدم که دخترم چهار ونیم ساله با وزن ۱۴ونیم هستش از جمعه صبح با فاصله حدودا ۸ ساعت تب ۳۸و نیم میکنه و میگه گلودرد دارم ابریزش و پری بینی داره به دستور شما اسپری بینی وهر ۱۲ ساعت ۲ سی سی نئوتادین و در مواقع تب استامینوفن استفاده کرد از امروز ظهر میگه گوشم درد میکنه زبانش هم بارداره شما فرمودید اگر بهتر نشر اطلاع بدم الان چیکار کنم؟ممنون از شما ضمنا به فارمنتین هم حساسیت داره
- یکسال دوماهه
سلام اقای دکتر پسر سرماخورده بود یک ماه طول کشید تا خوب شد متوجه شدم ک دهانش برفک زده بردم دکتر قطره نیستاتین دادن سه دوره استفاده کردم کم شد ولی برطرفنشد اقای دکتر شما چی پیشنهاد میکنید؟ایا مشکل خواستی بچه ام داره.یکسال دوماهش هست ممنون میشم جواب بدین
- مکمل
سلام آقای دکتر خسته نباشید من میخوام برای پسرم ریسورس جونیور شروع کنم بنظر شما باعث افزایش قد هم میشود یا فقط وزن دهی خوبی دارد؟ ممنون
- افتادن کودک دوساله ازارتفاع یک متمتروسانتی متربه شکم وبریده شدن لب کودک وعرق کردن سر بی حالی وخوابیدن زیاد
- سینوس ها ی عفونی
دختر شش ساله ام مرتبا سرما میخورد چندین بار شربت سفکسیم استفاده کرده ولی کامل خوب نشده طوری که سینوس هاش عفونی شده و مدام آبریزش بینی دارد و سرفه های خلط دار چه دارویی مناسب است
- اسهال
سلام آقای دوکتور دخترم سه ماه نیم است یک هفته میشه اسهال شده چون براش شیر خشک اپتامیل دادم شیر خشک رو قط کردم اما هنوز هم اسهال است از قطره پدی لاکت هم تجویز کردم نتیجه نداد
- جوش زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۸ماه سمت باسنش ک مدفوع میکنه جوش زده زینک اکسایدهم زدم اما خوب نشد نمیدونم دونه یاجوش چی بزنم خوب بشه؟ممنون ازشما
- نوع آب مصرفی کودک یکساله
سلام وقت بخیر آقای دکتر تا چه سنی باید کودک آب جوشیده بخوره ؟ کی میشه آب لوله کشی بهش داد ؟

