Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام خسته نباشیددخترم سه ماهشه همش استفراغ پنیری میکنه روزی پانزده الی بیست بارآروغشوچه بگیرم چه نگیرم استفراغ میکنه درضمن تودوماهگیش بردم دکترداروی ریفلاکس نوشت خوب نشد
- وزن گیری نوزاد۹ ماهه ومادر
باسلام وخسته نباشید، من در دوران شیردهی هستم ،وزنم به وضوح کمتر شده ونوزادم نه ماهه هست، میخواستم بدونم خودم میتونم از شیرخشک استفاده کنم؟ آیا تاثیری دذ وزن گیری خودم و پسرم میذاره؟ یا در میزان شیرهم تاثیرگذاره؟؟
- قطره لیپوزوفر
باسلام وخسته نباشید پسر من امروز ۱۱ماهش تموم میشه میره داخل دوازده ماه بردمش پیش متخصص نوزادان معاینش کرد و گفت کم خونی داره بهم گفت قطره لیپوزوفر روزی دوسی سی بهش بدم چون قبلا یک سی سی میدادم خواستم بدونم که خطری براش نداره بعد بهترین زمان برای دادن قطره اهن چه موقع خوب ممنون از شما زنده باشی
- خون آمدن از دهان کودک ۶ساله
سلام وقت بخیر دخترم گاهی وقتا صبح که بیدار میشه میبینم از دهنش خون آمده و زبان و گلوش و لثه هاش پر خون خشک شده هست ،همیشگی نیست بعضی شبا این اتفاق میفته و هیچ مشکلی مثل سرما خوردگی و تب و اینا هم نداره میشه لطفاً علتش رو بگین خیلی نگرانم ،ممنون.
- مردمک چشم
سلام آقای دکتر دخترچهارماهشه مردمک چشم چپش انگاربزرگترازچشم راستش نشون میده سیاهی چشم چپش انگار بزرگتره آقای دکترامکان داره بخاطر ويتامينش باشه چون نمیدم..چکارکنم بخداخيلي نگرانشم
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- کرونا
سلاماقایدکترسوالمدرموردفردبالغهاگهمیتوانیدلطفاجواببدینقرصمونتهلوکاستروبرایکرونادادنسیستمایمنیروضعیفنمیکنهسابقهحساسیتیاالرژیهمندارهدرستهاستفادهبشه
- قرمز شدن گوش ناحیه غضروف
امروز ب طور ناگهانی یه کوچولو قرمز شده قسمت بالای گوش
- سرماخوردگی و گرفتگی بینی شدید ۱۴ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۱۴ ماهشه،الان سومین باره که پشت سرهم سرمامیخوره،الان دو شبه که بخاطر گرفتگی شدید بینی نمیخوابه،و قطره بینی که براش میزنم فقط کمی بهتر میشه و خیلی افاقه نمیکنه، بردمش دکتر گفت چون قبلاً آنتی بیوتیک خورده این سری بهش نمیدم و فقط شربت و اسپری بینی داد،بذج ۷ سفکسیم و هفته ی پیش هم آزیترومایسین مصرف کردم براش
- استفراغ پرتابی نوزاد
نوزادم ۲۵روزشه هر روز یه بار استفراغ پرتابی داره
- قدووزن
سلام خسته نباشید قدووزن طبیعی برای نوزاد دختر که روز تولد قد۴۹ و وزن ۲۷۰۰ بود در ۵ ماهگی چقدر باید باشه؟
- سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- دخترم ۵سالشه.ازنوزادی دور مقعدوداخل وازنش برم میشه و میسوزه دکتراطفال ودوست و دکترزنان بردم هیچ تاثیری نداشت.ممنون میشم کمکم کنین🙏
- ناف کودک
چند روز پیش یکی از بچه های فامیل که ۱۰سالش باشد ناف بچه من راکه۳ سالشه است بوسید و لیس زد و تازه کف پای بچه مو را بوسید حالا از اون موقع میگه نافم درد میکنه
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
برای عفونت ادراری دکتر سفیکسیم ۱۰۰ نوشتند وزن ۲۳ کیلو مقدار مصرف هر شب ۵ سی سی آیا کافیه؟
- فونتانل قدامی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد دختری دارم که نارس بدنیا اومده الان تازه رفته تو دور۶ ماه سرش موقع تولد۳۲ والان ۳۸/۵ هستش فونتانل جلوی سرش به اندازه یک سانت بازه میخواستم بدونم آیا طبیعیه یا کوچیکه و باید بیشتر باز باشه؟ باتشکر
- سلام ببخشیددخترمن وزن تولدش 3400الان هفت ماه پانزده روزشه الان وزنش 6200همه عزمایش هاش هم خوبه میگه مشکلی نداره چیکارکنم شیرکم میخوره غذا هم میدم بهش بالامیاره
- واکسن چهارماهگی
سلام. دخترم واکسن 4ماهگی که فردا نوبتش بوده رو امروز زد بخاطر این که فردا تعطیله. نکنه براش ضرر داشته باشه. لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم

