Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت هیدروکسی زین
سلام. شربت هیدروکسی زین را به بچه ۳ سال و ۳ ماهه با وزن ۱۳/۸۰۰ روزی چندبار و چقدر بدهیم؟
- تماس
با سلام من امروز از مرکز بهداشت برلم تماس گرفتن ک باید بیایید ک مجدد ازمایش بدین کم کاری تروئید دیده شده دخترم19روزشه ابا دخترم عقب موندگی ذهنی میشه؟
- شیر خوردن نوزاد
سلام نوزادم 25روزشه فقط زیر سینه آروم میشه ودرغیر اینصورت گریه میکنه من واقعا خسته شدم بهیچ کاری نمیرسم همش درحال شیر دادنم .طبیعیه؟
- تالاسمی مینور
سلام آقای دکتر من ی دوقلو دارم که یکیشون مینور هستش میشه ی کاری کرد از کم خونی در بزرگسالی رنج نبره
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشی حدود ۱ ماه صورت دخترم دونه های قرمز ریز زده ک بعُضی وقتا خیلی قرمز میشه بعضی وقتا فرو کش میکنه قرمز رنگ پوستش و زبر شد من از چ پمادی استفاده کنم ک خوب بشه ۶ ماهشه دخترم .پماد آ چشمی و هیدروکورتیزون و کلوتریمازول زدم جواب نداده ممنون میشم راهنمایم کنید
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- انشور
باسلام دخترم بدو تولد ۳۵۰۰بود الان ک یک سال و چهار ماه داره ۹۲۰۰.....بهداشت میگفت رشدش خوب نیست بنظرتون میتونم بهش مکمل انشور بدم؟؟قطره مولتی بش میدم غذام کم میخوره
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام دکتر به دخترخاله ام سفکسیم۱۰۰تجویز کرده ۱۶کیلو وزنشه یعنی چند سیسی
- آبکی بودن مدفوع نوزاد
سلام. نوزاد سه ماهه دارم الان یه دوماهی هست مدفوعش خیلی آبکی هست و دائم قطره قطره مدفوعش میریزه به طوری هر پنج دیقه که عطسه مکنه کمی میریزه یا زور مزنه میریزه . و سوخته پاش از بس تمیزش کردم به هیچ وج هم خوب نمشه شیر مادر مخوره
- قرص مبدونازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه دکتر قرص میدونازول داده گفته هفته ای یه نصفه تو اب حل کن بده بخوره ولی داروخونه گفت سه روز پشت سر هم بده به الان من چجوری بدم بهش روش صحیحشو شما میفرمایید ممنون میشم
- مدفوع نوزاد
باسلام اقای دکتر پسر من دوماهشه وزنش ۵۷۰۰ هست پسرم روزی سه چهار بار مدفوع میکنه هر چی شیر بیشتر بدم بیشتر هم مدفوع میکنه اصلا هیچی بهش نمیچسبه وزنش هم کمه هرکار میکنم تپل نمیشه چیکارش کنم اقای دکتر؟ وزن موقع تولدش۳۴۰۰ بود و اینکه شیرخشک میخوره به همراه شیرخودم
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدکدوم شیرخشک به نظرتون بهتره ویبوست نمیاره دخترمن دوماهشه نان میخوره ویبوست گرفته
- سلام.من دخترم 9 ماهشه شیر میدم یک عدد قرص فنازومکس خوردم مشکلی نداره ب شیرم و بچم
- مقدار مصرف آریترومایسین 200در کودک 5 ساله
- آموکسی کلاو
واقعا ممنونم آقای دکتر از پاسخ سریع و امیدوار کننده تون که فرمودید اصلا سرطان نیست. از ترسم نمیتونستم پسرم رو پیش دکتر ببرم .امیدوارم همیشه سلامت باشید .
- مدفوع سبز رنگ نوزاد سه ماهه
- مالیدن به زمین
سلام.آقای دکتر دختر یکساله یک هفته اس متوجه شدم خودش دمر میندازه و قسمت تناسلیش فشار میده به زمین اوایل میگفتم نکن پاشو پا میشد.یا یهو میدیدم میدید عصبی میشم سریع بلند میشد.الان یهو میبینم و اونم متوجه دیدنم میشه گریه میکنه عصبی میشه.و ادامه میده.انگار من مزاحمم.کلی باهاش بازی میکنم یه لحظه بیکار میشه شروع میکنه.دارم دیوونه میشم؟همش میگم این ذهنش خرابه.از طرفی خانواده شوهرم مذهبی خشکن و هر روز میبینن حالا میترسم نمیدونم چکار کنم میترسم عادت شه؟به نظرتون عادت میشه؟
- آب دادن به نوزاد
سلامآقای دکتر. پسرم چهار ماه و پونزده روزشه شیرمادر میخوره. آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره و چون افزایش وزن چهار ماهگیش کم بود و شیرخشک هم نخورد، فرمودید لعاب برنج و فرنی برنج رو براش شروع کنم. الان پنج روزه که غذای کمکی میخوره. خواستم بپرسم باید آب هم از الان بهش بدم؟چقدر باشه؟ و غذاهای مثل حریره بادام و آب مرغ و آب سیب رو از کی شروع کنم؟
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید

