Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر پسر یک ساله ام حدودا ۱۰روزی رو اسهال بودن الان بهتر شده ولی مدفوعش سبز رنک ودانه های سفید خیلی ریز در مدفوعش دیده میشود ممنون میشوم اکه جواب بدید در ضمن کودکم شیر خشک میخوردریز
سلام اقای دکتر خسته نباشید من به پسرم که ششماه داره شیر خشک ابتامیل پپتی می دادم ولی الان دیگه نیست جایگزین چی بدم بهش
- سلام نوزاد دختر شش ماه دارم کمی سینه هاشو بر جسته شده نگرانم سینه هاشو بزرگ شود
- شربت ازیروسین۱۰۰
میخواستمبدونمشربتازیروسین۱۰۰چندسیسیبدمببچمیکسال سه ماهه وزنش۱۲کیلو
- سلام آقای دکتر نوزاد من 4 ماهه است همش زور میزنه دکتر بردم گفتن که کولیک داره شربت هاش رو دادم اما خوب نشد قبلأ که تا 2 ماهگی کولیک داشت بر طرف شد
حالا شکمش همرا نمیره نمیدونم از چیه که این مشکل را داره
- رفلاکس
دخترمن نزدیک سه ماهشه به شدت استفراغ میکنه و داروی زانتاک و موتیلیوم و کولیف مصرف میکنه و بصورت مقطعی خوب میشه و بازهم شدت پیدامیکنه رژیم غذاییم لبنیات گوشت گاوو گوساله مرکبات خربزه انگور توت فرنگی رب گوجه هست ولی بازهم تاثیری نداره خس خس هم داره دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم ک دخترم درمان شه
- کاهش وزن نوزاد 5 ماه
با سلام ، آقای دکتر کودک 5 ماه طی 10 روز 800 گرم وزن کرده است و آزمایش خون و ادرار آن در ضمیمه می باشد آقای دکتر چیکار کنم ؟
- اسهال نوزاد سه ماهه
یه سه هفته اسهال داره گاهی اوقات خوب میشد گاهی اوقات دوباره اسهال میگرفتش دوسه روزه روزی ده بار بیرون میره چی براش خوب آقای دکتر
- اسهال
سلام ببخشین من پسرم ۳ ماهشه رفلکس داره اول بیومیل بهش دادم ک اسهال شد و استفراغ شدید داشت بعد نان ک اونم استفراغ میکرد بعد ببلاک ای ار و ببلاک ۱ قاطی بهش دادم که یبوست شد بعد گیگور گرفتم ک وزن نگرفت اپتامیل هم وزن نگرفت بعد شیر خشک کندامیل بهش دادم الان روز دوم هست میخوره ولی اسهال شده و همیشه روزی یک دفعه کار میکرد امروز ۴ بار شکمش کار کرده این یعنی بهش نساخته ؟ چی بدم بهش
- سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماه و هجده روز دارم که به طور ناگهانی به عقب برگشت ایا کمر او یا ستون فقراتش اسیب دیده نیاز به معاینه دارد یا ام ار ای لازم هست با تشکر
- گردن
با سلام خدمت آقای دکتر دختر چهارماهه دارم که اکثرا گردنش را به جلو خم میکند انگار میخواهد چیزی روی زمین را ببیند ولی در بعضی مواقع عادی است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم
- اسهال
سلام دکتر بچه ام سه رو ز پیش تب داشت بردم دکتر بااوسفکسیم ۱۰۰ داد الان اسهال است لطفا کمک کنید متشکرم
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر خداقوت ببخشید به پسرم که ۱۵ماهش هست چه مقدار شربت لاکسی زل بدم الان شش روز هست که خیلی سخت مدفوع میکنه با وجود اینکه هر روز دوتا گلابی و اب بهش میدم
- فاویسم
سلام آیا شربت کو آموکسی کلاو 457 برای بچه فاویسمی ضرر دارد؟
- سطح wbc
سلام پسرم دو ماهشه آزمایش مدفوع گرفتیم سطح wbc بین ۸ تا ۱۰ بوده به نظر شما مشکلی وجود داره
- قرص سفکسیم
سلام . قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک هفت و نیم ساله با وزن ۴۸ کیلو روزی چند عدد داده شود ؟ با تشکر
- کوریزان
سلام ایا میشه به بچه زیر ۲سال یکسال و ۸ماهشه کوریزان بدم؟ وزن۱۱ اگر میشه هرچندساعت و چقدر؟ سوال دوم برای داروهایی که صبح باید بدیم ۶ ۸ صبح که بچه خوابه شکمش خالیه ایا موردی نداره دارو دادن؟ و فاصله بین چند شربت که همشون ۸ساعتیه ۱۲ساعتیه چقد باید باشه؟؟
- علایم اتیسم
با سلام پسری ۲۳ ماهه که فقط ۴ کلمه حرف میزند، ۱۶ ماهگی راه افتاد، وقتی اسمش را صدا میکنیم همیشه به اسمش واکنش انی نمیدهد، موقع خونگیری از دستش هیچ دردی حس نمیکند، بازی موبایل کودک را عالی انجام میدهد، شنوایی خوبی دارد، ارتباط چشمی متوسط دارد و بد نیست، گوجه فرنگی بسیار میخورد، ایا اتیسم دارد؟
- قلب
سلام پسرم عمل ملاج داره بعد قلبش هم سوراخ هستش اول ملاحشو عمل میکنن بعد دو ماه قلبشو امکان داره با این قلب مشکلی برایش پیش بیاد زیر عمل
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر، پسرم از ۱۴ماهگی دندان دراورد، الان، ۱۹ماهشه سه تاپایین داره سه تا بالا جلو، اما دندان نیش در نیاورده دیروز دیدم دهانش باز بود از بالا اسیاب اولش در اومده، مشکلی نداره؟ اخه هنوز نیش در نیاورده به ترتیب در نیاورده.
- سلام من نوزاد7ماهه دارم میتونم بهش خاویاوربدم
خاویاربرای نوزاد 7ماهه

