Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال خونی
سلام وقت بخیر من یه دختر ۳.۵ ساله دارم که حدود دو هفته است روزی یک یا دوبار میگفت شکمم درد میکنه و ما فکر میکردیم به دلیل نرفتن به دستشویی شکمش درد میکنه (بعضی وقتا برای دستشویی رفتن تنبلی میکنه) که بعد از رفتن به دستشویی دیگه نمیگفت شکمم درد میکنه. تا اینکه امروز عصر گفت دستشویی دارم بردمش دستشویی یه کم مدفوعش حالت اسهالی داشت البته اسهال کامل نبود نیمه اسهالی بود در عرض ۵،۶ ساعت حدود ۵،۶ بار دستشویی رفت ، من در ۳ دفعه آخر متوجه شدم که در مدفوعش خون وجود داره، الان خیلی نگرانم و در شهرمون الان دکتر متخصص و آزمایشگاه فعال وجود ندارد که ببرمش، دلیل این خون ریزی چی میتونه باشه؟ ممنون میشم اگه زود جواب بدین
- نفخ کودک
سلام دخترم ۲۰ ماهشه چند وقتیه که شبا تو خواب بیقراره از شکم پیچ و نفخ بردمش دکتر گفت بخاطر شیر گاومیش که بهش میدادم گوارشش بهم ریخته الان شیر پاستوریزه میدم قطره پروکید و شربت اهورا نی نی و ملین داد حدود دو هفته بعد از مصرف دارو هنوز شبا دخترم بی قراره چند روز خوب شد دوباره مثل قبل شده با اینکه چیزای نفاخ این مدت ندادم بهش غذاش هم بیشتر سوپ بوده تا میخوام دارو قطع کنم دوباره شب بیدار میشه زور میزنه لطفا راهنماییم کنید علت چیه و چه کار کنم که این مشکلش حل بشه دارویی دیگه ای میشه بهش بدم
- آمپول بتا متازون
سلام دختر من ده سالشه سرما خورده بردمش دکتر آمپول بتامتازون داد منم ترسیدم تزریق نکردم آیا مضر نیست این آمپول
- حالت ناخن
سلام و عرض ادب دخترم ۵ سال و نیمشه.سطح ناخنش به صافی ناخن طبیعی نیست و انگار شیارهای خییلی کم عمق داره و شفافیت ناخنش هم کمتر از بقیه است. خواستم بپرسم که آیا کمبود ویتامینی باعث این شده؟چی بهش بدم که بهتر بشه؟ ممنون میشم برای رفع مشکلش راهنماییم کنین. بابت پاسخگویی همیشگیتون ممنونم
- نوزاد۲۲روزه حدودا۴کیلو چقدراموکسی سیلین باید بخورد
- تب کودک
دخترم دو روزه تب کرده بعد و روز قطع شد ولی بهونه داره شبا گریه میکنه احتمالش هست مال دندونش باشه
- طاول
سلام من فرزندی 15 ساله دارم که طاولهای قرمز همراه با سوزش وخوارشت زیادی روی بدنش ریخته ودکتر سه تا آمپور حساسیت زده وبا هر بار مصرف آمپور لکها میره ودوباره طاولهای جدیدی در میاد لطفا کمکم کنید
- دخترم تب والتهاب گلو داره
با سلام دخترم 5 سالشه با وزن 15 و 600. میخواستم ببینم شربت سفکسیم و در روز چند سی سی بهش بدم و هر چن ساعت؟
- قطره
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه قطره مولتی ویتامین و آهن از هرکدام یه سی سی میدم درسته؟
- شیر نخوردن کودک 5 ماهه
سلام کودک 5 ماهه دارم که تمایلی به شیر خوردن ندارد. در ضمن نوزاد 6 ماه بدنیا اومده لطفا راهنمایی کنید.
- شربت سفکسی
سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدره؟؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. پسرم دوسال و نه ماه دارد. تحت نظر شماست. سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزش بینی خیلی اذیتش میکنه. میشه لطفا دلرو یا شربتی معرفی کنید برای قطع و یا کم شدن ابریزش بینیش، یک دنیا سپاس
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- گرفتن صدای دختر ۱۰ ماهه
سلام. دخترم ۱۰ ماهشه. صداش گرفته. بهش شیر موز دادم. با شیر گاو . نمیدونم به خاطر اینه یا نه. صداش گرفته. شربت زادیتین خوبه؟
- چه شیری خوبه
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- دور سر
سلام اقای دکتر پسرم دور سرش بزرگه دکتر زنجان براش د۳ میداد برای چی بود اون اندازه دور سر چیکار میکرد
- غده لنفاوی
سلام دکتر پسر سه سال و نیمه هستش یکی دوبار سرما و انفولانزا گرفت هر وقت مریض میشه میگع دلم درده برمش سوونو میگه غده ی لنفاوی دور نافش بزرگ شده خیلی نگرانم می ترسم چیز بدی نیست خطرناکه
- کم خونی
سلام ...خسته نباشید دختر من ۳سالشه...آزمایش خون دادیم میخواستم ببینم با این مشخصات ازمایش آیا کم خونی داره W.B.C 9.4 R.B.C 4.75 HEMOGLOBIN 12.3 HEMATOCRIT 37.5 M.C.V 78.9 M.C.H 25.9 M.C.H.C 32.8 PLATELETES 292 RDW 13.4
- باسلام بچه 14 ماهه دارم که دوسه روزه بدنش جوش زده که بعی از انها رویشان آبداراست لطفا راهنمایی کنید چکار کنم خارش هم دارند
- شربت مولتی ویتامین مارینوکس
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو،،کلمات به صورت محدود میگوید در حد بابا ،، دد،اب ،،ایا میتونم شربت مولتی ویتامین مارینوکس رابهش بدم؟؟چون شنیدم واسه تکلم خوبه،،چه مقدار باید بدهم؟؟ مرسی

