Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- تب همراه ابریزش بینی و سرفه خلطی
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم چهارسالشه یک شبانه روز تب داشت وفقط ابریزش بینی داشت بااستامینوفن وشیاف و ازیترومایسین داشتم بهش دادم فردا ش حالش بهتربود ولی بااین وجود بردمش درمانگاه شبانه روزی که نگرانی نداشته باشم وداروهاش رونشون بدم ودکتراونجا گف همین داروهاش خوبهادامه بده فقط دوتاامپول براش زدن یک سوم یکیش گف دگزاو اون یکی نمیدونم چی بود اخه خودشون داشتند داخل درمانگاه وزدن الان نگرانم اون امپول ها چرازدن براش ونگرانم براش عوارض نداشته باشه توروخداجواب بدید ممنونم
- لوزن
سلام دخترم شش سالشه ولوزه های متورم داره وتقریبا هر سه ماه به مدت چهار تا پنج روزدچار تب ولرز شدید میشه میخاستم بدونم نیازه که لوزه هاشو عمل کنیم یا نه واینکه شربت آزیترومایسین ۲۰۰رو به چه میزان بهش بدم وزن دخترم ۱۶ کیلو هست با تشکر
- کرونا
سلام دخترم پنج ماهشه از باباش کرونا گرفته دکتر هم بردمش گفت اگه تنفسش تند شد یا شیر نخورد بیارش بیمارستان ولی من میترسم تب زیاد میکنه مرتب بهش شیاف یاتب بر میدم خیلی بی قراره چیکار کنم نکنه تشنج کنه یا متوجه نشم اتفاقی بیفته ممنون میشم راهنماییم کنین.
- شربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیردخترم 3سالش شربت آزیترومایسین بهش دادم برای عفونت دندونش الان دوشب ریزش موغیرطبیعی داره نگرانم امکان داره مال شربت باشه ممنون
- تب واکسن
با سلام ببخشید دخترم بعد از ۴ روز تزریق واکسن۱۸ماهگی هنوزم تب داره و بی قراری می کنه،قطره استامینفون و شیاف هم تبشو پایین نیاورد،دکتر براش شربت پروفن تجویز کرد و الان مرتب ۲ ۲روزه بهش میدم و تبش پایین میاد و بعد اتمام اثرش مجددا تبش بالا میره و بی حال و بیقراری می کنه.البته بعضی وقتا که با پروفن تبش میاد 36.7بازهم بیقرار و بیحاله.ممنونم اگه راهنمایی کنید.
- شکم درد
دخترم دوسال ونيمش ک ديرب ديرشکمش کارميکنه ولي مدفوعش سفت نيست ازمايش وسنوش مشکلي نداشت قبلاشکم دردنداشت الان موقع خوردن غذاشکم دردميگيرش
- شیر نخوردن کودک 5 ماهه
سلام کودک 5 ماهه دارم که تمایلی به شیر خوردن ندارد. در ضمن نوزاد 6 ماه بدنیا اومده لطفا راهنمایی کنید.
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال و نیم داره یه هفته اس سرما خورده ولی فقط خلط غلیظو چسبنده از بینی داره که هنوز خوب نشده نیاز به دارو داره؟ممن
- اسهال
بچه من ۱۲ماهه هست اسهال داره پدی لاکت هم میدم خوب نمیشه دکتربهش زینک سولفات داده آیازینک سولفات برای اسهال خوبه؟
- ادرار
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه هرزگاهی شب اداری داره میشه کمک کنین لازمه ببرم دکتر یاخوب میشه
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰
وقت بخیر ممنون میشم دوز سفیکسیم ۱۰۰ رو برای کودک سه و نیم ساله با وزن ۱۳.۴۰۰ بفرمایین
- ورم پشت گردن
با سلام و خسته نباشید مدتیه متوجه ورمی کوچک که زیر دست حرکت میکند در دو طرف چپ و راست پشت گردن دختر ۷ ساله ام شده ام آیا جای نگرانی هست یا خیر ؟
- قرص دانا گروث ژل
سلام اقای دکتر خسته نباشید دکتر به پسرم قرص دانا گروث ژل دادن الان سرما خوردن باید قطع کنند یا مانعی ندارند ممنون
- سرما خوردگی
با سلام خسته نباشید،پسر دوساله ام پنج روز تب بالا داره،سرفه های خروسی داره صداش گرفته چیکار کنم؟شهر خودمون بهش اسپری دادن،به نظر شما استفاده بکنم؟ممنون
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۶سال وزن ۱۹کیلو ده روزپیش سرماخورده علائم اولیه گلودردوگرفتگی بینی داشت که بامراجعه به درمانگاه براش اسپری بینی واستامینوفن وآموکسی کلاو۶۴۸نوشت که درصورت چرکی شدن گلو بهش هر۱۲ساعت ۱۰ سی سی بده یک روزبعد دیدم ترشحات بینی زردرنگ شده بینی خیلی التهاب داره آموکسی کلاو شروع کردم تایک هفته تقریبا دادم شربت تموم شد.بعدازدوروز قطع آموکسی کلاو امروزدوباره گلودردوگرفتگی بینی داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- شیر شب
سلام . آقای دکتر فرزند من نوزده ماهشه. شب ساعت نه شام و شیرش رومیدم تا ده میخوابه. صبح هم حدود ساعت نه صبحانه میخوره ایا لازم هست پر طول شب یه وعده شیربدم؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
پسرم ۹سالشه.سرفه خلط دار داره.۱ هفته شربت سینه تیمیان ک بر پایه اویشن هست بهش دادم ولی خوب نشد.امروز تب هم داشت ک استامینوفن دادم.برای عفونتش چکار کنم؟میتونم نصف قرص سفکسیم۴۰۰ بهش بدم؟
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دو ساله نیمه است دکتر براش کو اموکسی کلاو تجویز کرده الانهشت روزه مصرف کرده التش قرمز شده و جوش زده و موقع ادرار هم سوزش داره الان خیلی نگرانشم چکار کنم دو روز دیگه باید این دارو رو مصرف کنه تادورش کامل بشه میشه لطفا راهنماییم کنید چکارکنم
- شیر نخوردن
باسلام دخترم ده روز دیگه هفت ماهش بود میشه خیلی ضعیفه وزنش الان شش کیلویه از دو ماهگی وقتی بیداره شیر نمخوره خیلی اذیت میکنه دوماهه بهش شیر خشک میدم کلا اینم نمیخوره هرچهار ساعتی دویاسه پیمانه میخوره مشکلش چیه کجا باید ببرمش البته اینم بگم حرکاتش خیلی خوبه جوری که الان از همه جا میگیره بلند میشه

