Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوسه فرشته
سلام خسته نباشید دختر نه ماهه ای دارم که موقع تولد کناره های بینش قرمز بود الان با گذشت ۹ماه قرمزیش برطرف نشده ممکنه خودش برطرف بشه یا لازمه به دکتر پوست مراجعه کنم؟
- استفراغ نوزادزیرچهارماه
آقایه دکترگفتیدبایستی معاینه گرددشایدنیازبه آزمایش باشه چه آزمایشی
- جوش زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۸ماه سمت باسنش ک مدفوع میکنه جوش زده زینک اکسایدهم زدم اما خوب نشد نمیدونم دونه یاجوش چی بزنم خوب بشه؟ممنون ازشما
- شربت
سلام قطره پدی لاکت و روزی ۵ قطره به مدت دو هفته به پسر چهارماهم دادم ایا میتونم کلا بهش بدم یا ضرر داره
- سرماخوردگی
سلام نوزادم سه ماهشه سرماخورده سرفه میکنه وبالا میاره چ دارویی بدم بهش سرفه اش بهتربشع ممنون میشم جواب بدین؟بردم دکتر بهش سفکسیم 100دادوشربت کتوتیفن ولی بهترنشده لطفا راهنماییم کنید
- مصرف زیاد ویتامین آ.د
سلام اشتباهی به مدت 20 روز به نوزاد80 روزم قطره مولتی ویتامین وقطره آ.د رو باهم دادم مدتیه که بیقرار شده ایا مشکلی براش پیش میاد وخطرناکه باید چکار کنم؟
- پوست سر نوزاد؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دختر من ۱ سالشه اما هنوز کف سرش مثل نوزادیش پوسته زرد داره چه شامپویی استفاده کنم؟
- مصرف زینک
سلام من دخترم وزنش خیلی کم بود موقع به دنیا اومدن الان که ۳ماهشه وزنش خوبه اما قدش رومنحنی رشد نرفته میتونم از زینک استفاده کنم وچقدر درروز
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- نخوردن شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم 5روز دیگه چها ماهش تموم میشه از دو ماهگی اشتهاش به شیر مادر کم شده در طول روز ممکنه پنج شش ساعت شیر نخوره گشنشم هست ولی سینه رو نمگیره ولی شیرمو میریزم تو شیشه میخوره شبم واسه شیر بیدار نمیشه معدشم در روز چهار بار کار میکنه. وزن تولد 3الانش 5و نیم جستش ریزه قدشم این ماه رشد نکرده لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم.
- شربت سیتریزین برای کودک هشت ماهه
سلام.به نوزاد هشت ماه میشود شربت سیتریزین داد؟
- آلرژی
سلام.خسته نباشید.. پسرم هشت ماهش تموم شده.خیلی وقته همیشه خودش رو میخارونه..صورتش گوشاش پاهاش شکمش و.. .بردمش دکتر گفتن باید رژیم غذاییم رورعایت کنم مثلا تخم مرغ نخورم.حالا میخواستم بدونم به پسرم زرده تخم مرغ بدم اشکال داره؟؟واینکه چه غذاهای رو باید ازرژیم خودم حذف کنم
- قطره آد
سلام خسته نباشید من نوزادم ۴۲روزشه الان ۲روزه مدفوعش کف دار شدید شده چیکار کنم؟ با تشکر
- شیردهی
سلام و وقت بخیر. نوزاد ده ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. اما به خیلی چیزای دیگه مثل انگور و هلو و بادام و تخم مرغ و... هم آلرژی داره. در حال حاضر هم شیر خودمو شبها و شیرخشک آپتامیل پپتی ۲ رو روزها بهش میدم. میتونم دیگه شیر خودمو قطع کنم؟ چون هر وقت با خوردن یچیز جدیدی از طرف من داره آلرژی میشه و اذیت میشه.
- کم کاری شکم نوزاد ۳۰ روزه
سلام. نوزاد پسر ۳۰ روزه دارم که اجابت مزاج کمتر شده و از شیر مادر تغذیه می شود . با دو انگشت روی شکم وضربه با انگشت دست دیگه قسمت وسط و به پایین و سمت راست خودم صدای تبل مانند می دهد که احساس باد داشتن شکم رو دارم ، و اینکه گاهی چون بعد از خوردن شیر مادر به خواب میره و ارق نمیزنه . و مادر در فواصل کم یک ساعت مثلا به بچه شیر میده که بع نظرم زیاده. کلا با پیچش بدن و ناراحتی اجابت مزاج میکنه. و ناراحتی دارد . اگر راهنمایی کنید ممنون .
- رفلاکس
سلام پسرم ۳ماه وهفت روزه رفلاکس پنهان داره شیرخشک تروویتال arمیخوره جدیدا خیلی میاد تو دهنش برمیگرده حتی نصف شبا میپره گلوش میخواد خفه بشه بالا نمیاره فقط میلد تا گلوش برمیگرده قبلا انقدر نمیومد تو دهنش جدیدا زیاد شده به نظرتون امپرازول تجویز میکنید شما؟ امکان داره ی وقت از مولتی ویتامین پدیا بست ک بهش میدم باشه یا ربطی نداره؟
- خمیازه کشیدن
باسلام پسر من ۴۵روزه وخیلی خمیازه میکشه ومن ازاین بابت خیلی نگرانم البته مشکل تیروید کم کار هم داره ممکنه از تیروید باشه که خمیازه میکشه لطفا راهنمایم کنید
- آروغ زدننوزاد
سلام اقای دکتر علت آروغ نزدن نوزاد چهل روزه چی هست؟ من آروغ بزنه یا نزنه بعد هر شیردهی یک ربع به پشتش ضربه میزنم ولی اکثر اوقات آروغ نمیزنه وهمیشه هم نفخ شدید داره . چیکار منم آروغ بزنه؟
- سیر نشدن نوراد
سلام نوزاد سه ماه و نیمی دارم که احساس میکنم باشی خودم سیر نمیشه بعد از ۴۰ دقیقه شیردهی بازم حالات گرسنگی رو داره در روز خواب عمیق نداره و پوشک خیس هم در روز ۳الی۴ تاست، میتونم بهش شیرخشک کمکی بدم، چقدر باید بدم و کدوم شیرخشک بهتره؟
- سلام آقای دکتر من نوزادم دوماه هستش و شکمشکار نمیکنه چه داردی بهش بدم

